Kannattaako huulien pieni täyttö
Siis minimaalinen täyttö hyaluroinihapolla. Ajattelin 0,5ml. Mutta onko siinä riskejä? Tai onko noin pienestä täytöstä edes iloa? Enempää en kuitenkaan halua.
Kommentit (24)
Kunnolla turpeaksi tai ei ollenkaan!
Tuskin siitä mitään haittoja aiheutuu, muuta kuin rahanmeno kun sitä joutuu uusimaan. Mieluummin toki minimaaliset täytteet kuin överit.
Ei tietenkään ole riskejä. Koskaan ei ole netissä näytetty pieleen menneitä huulitäytekuvia.....
Tuo on juuri hyvä määrä, jolla saat vain hieman symmetriaa huuliin eli luonnollisen lopputuloksen. Vain kevyttä volyymia. Mulle laitettiin juuri tuo ja olen tyytyväinen. Vähän helteellä ekaks turposivat mutta sitä ei kannata pelästyä, menee ohih
Turbohuulet on ihania. Katsoppa vaikka Tuksua ja Jokeria. Taitaa Korteellakin olla vähän täyteaineita huulisssa?
Piikki osuu sopivasti johonkin hermoon ja sinulla onkin lörppähuulet, Riskitöntä operaatiota ei ole olemassa.
Pieni, maltillinen täyttö on minusta ihan ok. Itsekin suunnittelen maltillista täyttöä heti kun rahatilanne paranee.
Vierailija kirjoitti:
Piikki osuu sopivasti johonkin hermoon ja sinulla onkin lörppähuulet, Riskitöntä operaatiota ei ole olemassa.
Niin, tietenkin tekijä tulee valita huolella eikä esimerkiksi lähteä halvimman perässä Viroon. Kotimaassa tekijät ovat lääkäreitä joilla on tieto ja soaaminen.
Ei kannata. Sellaiset turpeat huulet ei ole yhtään nätit.
Näin kerran yhdellä asiakaspalveluhenkilöllä sellaiset hirveät ankkahuulet, ettei tosikaan. Mun katseeni ihan jämähti sen huuliin, se näky oli niin kummallinen. Ei se nainen tainnut ihan tykätä mun järkyttyneestä tuijotuksesta.
Ja sitä paitsi, ekallakin kerralla voi mennä pieleen pahemman kerran. Ja siinäs olet sitten.
Mulla kokenut hammaslääkäri tökkäsi puudutteen niin pahasti johonkin hermoon, että kielessä on vieläkin kolmen vuoden jälkeen outoa tunnetta.
Ei, ei ja vielä kerran EI! Eikö tuo typerä muoti mene koskaan ohi? Ne turboripset on kai jo last season?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tietenkin tekijä tulee valita huolella eikä esimerkiksi lähteä halvimman perässä Viroon. Kotimaassa tekijät ovat lääkäreitä joilla on tieto ja soaaminen.
Lääkäritkin ovat vain ihmisiä. Virheitä sattuu heillekin. Ja sen virheen hinta voi olla aika iso. Tämä pitää jokaisen tiedostaa ennen kuin menee turhiin (=ei välttämätön hengelle ja terveydelle) operaatioihin.
Luulen että sellaisen diy täyteainekitin voi tilata myös ulkomailta. Tulis halvemmaks.
Ei kannata! Mielummin söpö viivahuuli kuin muhkuraiset nakit.
Minä en kyllä tykkää. Näen kyllä heti katukuvassa, kenellä on täytettä. Harvoin onnistuneen näköisiä. Jotenkin kasvoista ( huulista) tulee toistensa kopioita. Useat ystävät ovat ottaneet huulitäytteitä eikä ne aina onnistu. Sitten joudut korjaamaan sitä lopputulosta. Mutta jos kuitenkin nyt aiot ottaa, niin mene kunnon klinikalle. Voi maksaa vähän enemmän mutta lopputulos on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että sellaisen diy täyteainekitin voi tilata myös ulkomailta. Tulis halvemmaks.
Ne tuppaa olemaan paskaa joka lähtee pois hyvin nopeasti. Ja hyvä niin, koska harva osaa pistellä niitä oikein.
Niihin jää helposti koukkuun ja laittaa aina vaan ”ihan pikkuisen” lisää ja homma menee överiksi. Käy katsomassa esim. Suvi Miinalan kuvia, oli kaunis nainen ennen huulitäytteitä. Monet niitä laittaneet katuvat katkerasti, osa luulee olevansa upea, kuten 90 days fianceen Jasmin ja Darcy. En laittais, kyllä kauneus kumpuaa muualta kuin huulten paksuudesta.
Hanki kunnon kuono kuten Katrie ja Sofia,kuvassa ensin mainittu
Kun ei liikaa laita niin näyttää kyllä seksikkäältä
En laittaisi vieraita aineita turhaan itse kehooni. Tai antaisi laittaa siis.
Tsekkaapa sen sijaan voisiko sinulla olla liian kireä huulijänne? Monella, jolla esim. "viiva" ylähuuli, onkin kireä huulijänne.
Anna palaa vaa.