Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, otatko suihin yhdynnän jälkeen?

Vierailija
29.06.2020 |

Otsikossa kysymys. Ehkä hieman huonosti muotoiltu, mutta tarkoitan, että jos penis on jo ollut naisen sisällä, niin suostuuko nainen sen jälkeen enää imemään sitä?

Asiallisia vastauksia ja tietysti miehetkin voivat kokemuksistaan kertoa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän rouva ainakin ottaa ja taitaa tykätäkin siitä :)

Vierailija
2/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein villillä tuulella olen, niin joo asentoa vaihtaessa otan. Ja jos mieheni vetää ulos ja laukeaa päälleni, niin silloin myös otan ja hän siitä kovasti tykkääkin. Ja en siis pelkästään siksi, että vaan toinen tykkää. Onhan se ihanaa tuottaa toiselle nautintoa, jota myös itsekkin saan. Ja kyllä mieheni nuolee minua myös kesken aktinkin ja silloin yleensä laukeankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en niin mielellään kuin ennen omia limoja siinä. Mutta jos sille tuntuu niin miksei.

4/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Haluatko nuolla pillua  kun ensin sinne roiskassut? oletteko ihan  daijuja jo miehet - vai haetteko jotain rajoja??

Vierailija
5/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oma maku kiihottaa siinä missä miehenkin.

Vierailija
6/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Miksi pitäisi? Haluatko nuolla pillua  kun ensin sinne roiskassut? oletteko ihan  daijuja jo miehet - vai haetteko jotain rajoja??

Estynyttä menoa, ei kelpaisi mulle.

Vierailija
7/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se maistuu minusta oikeastaan paremmalta sillä tavalla, pelkiltäänkin kyllä hyvältä, ainakin oman miehen. Mutta en tykkää suudella sen jälkeen kun mies on nuollut, jotenkin se kosteus ja makea, aivan märkä naama ei miellytä. Se överimärkyys kasvoilla siis.

Vierailija
8/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei halua maistella omia mehujaan eli ei ota suihin kesken yhdynnän, eikä halua myöskään spermaa suuhun.

Vierailija
9/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä juttu, norminainen ei ota suihin ... ei ennen eikä myöhemmin. en tiedä mistä se juttu tulee ... 

Vierailija
10/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki otan, ennen, välissä, lopussa. En maistu pahalle ja onpahan muna jo märkänä, jos sattuu olemaan suu kuivana.

Ja mies nuolee minua välissä myös, eihän sen jälkeen voisi pussatakaan, jos tuollainen haittaisi.

Vierailija
11/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää että mies suutelee jos on nuollut mua. Voin kyllä suudella, en työnnä toista pois tms, mutta en silti oikein tykkää siitä.

Jostain syystä silti voin ottaa suihin myös kesken yhdynnän.. todella harvoin niin kuitenkin teen, mies ei itse ikinä sitä ehdota niin ei taida olla lempijuttuja. Ennen seksiä otan joka kerta.

Vierailija
12/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin voin ottaa. Oma mehuni maistuvat kyllä aika kirpeälle, mutta sylki onneksi lieventää sen äkkiä.

Vierailija
13/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otan. Omat mehut siinä mitään haittaa kun maku on hyvä. Kyllä mun ukkokin lipasee mua vaikka olisi jo tehnyt tyhjennyksen. Slurps!

Vierailija
14/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Jos naiseni näin haluaa ja siitä saa nautintoa, niin mulle ei ole mikään ongelma nuolla sen jälkeen kun olen roiskaissut. Enkä hae mitään rajoja, vaan haluan että molemmat poistuu sängystä tyydyttyneinä.

Vierailija
15/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pariskunnan kanssa kolmantena pyöränä, missä nainen otti mieheltään suihin sen jälkeen kun mies oli pannut mua. Eli tuota naista ei ainakaan haitannut pillun maku kalussa. Olen kyllä kuullut, että maistun hyvältä. 

Vierailija
16/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

typerä juttu, norminainen ei ota suihin ... ei ennen eikä myöhemmin. en tiedä mistä se juttu tulee ... 

Asutko Valamon luostarissa?

17/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Jos naiseni näin haluaa ja siitä saa nautintoa, niin mulle ei ole mikään ongelma nuolla sen jälkeen kun olen roiskaissut. Enkä hae mitään rajoja, vaan haluan että molemmat poistuu sängystä tyydyttyneinä.

No sehän on  hauska kuulla! Mutta en vaan tajua mikä idea on yhdynnän jälkeen nuolla löysää munaa...löysäksihän se muuttuu nimittäin. Oma mieheni pesee kalunsa jälkeenpäin, ei minun sitä tarvitse tehdä. Ja kalua kyllä nuolen ihan mieluusti ja palleja silloin kun huvittaa tai kun mies haluaa, ja toisinpäin. Ei oll tippaakaan estoisia. Ja vielä yksi juttu; en täällä kirjoittele jotta joku haluais tai ei minua...

Vierailija
18/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

No sehän on  hauska kuulla! Mutta en vaan tajua mikä idea on yhdynnän jälkeen nuolla löysää munaa...löysäksihän se muuttuu nimittäin. Oma mieheni pesee kalunsa jälkeenpäin, ei minun sitä tarvitse tehdä. Ja kalua kyllä nuolen ihan mieluusti ja palleja silloin kun huvittaa tai kun mies haluaa, ja toisinpäin. Ei oll tippaakaan estoisia. Ja vielä yksi juttu; en täällä kirjoittele jotta joku haluais tai ei minua...

Mitäs jos vaikka lukisit tuon aloituksen, niin että jotakin käväisee siellä korvien välissäkin ennen kuin alat vouhottamaan ainoasta oikeasta mielipiteestäsi. Ei aloituksessa mainita mitään löysän munan imeskelystä. Suuseksiä katsos kun ei mikään opaskirja määrää harrastamaan vain ja ainoastaan ennen kuin sukupuolielimet toisiinsa osuvat.

Ja jos nyt joku sitä löysää haluaa ottaa suuhun, niin tavoitteenahan saattaa olla vaikka sellainen herättely, toinen kierros, uusinta. Ajattele, jotkut harrastavat sellaistakin eikä yhtään edes ällötä!

19/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, taidat olla poikanen. Joten jätän asian sikseen. Jos sanotaan " yhdynnän jälkeen" niin sitä se kai sitten on. Jälkeen.

Vierailija
20/22 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksä ottaa suihin ja nielee lastin mielellään. Mutta ei ota suihin jo pillussa käynyttä mulkkua. No eipä tuo mitenkään ole ongelma. En muuttaisi seksistämme mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä