Neuvo: Älä luota kehenkään.
Muista, että ihmiset pettävät. Olet itsekin joskus pettänyt jonkun. Ajat muuttuvat, toinen saattaa tulla tärkeämmäksi kuin sinä tai lähemmäksi toveruudessa ja suhteissa. Älä paljasta elämässä liikaa itsestäsi, kokeneena sanon ei kannata. Panosta suhteisiin, mutta kaikkea älä anna, äläkä laske kaikkea sen varaan, vaikka itse olet kumppanillesi uskollinen. Liha on heikko ja känninen liha vielä heikompi. Salaisuutesi voidaan myydä hetkessä, kun sattuu tietynlainen tilanne. Se paras kaveri muuttaneena onkin hetkessä kaikkea muuta. Älä luota mihinkään ammattihenkilökuntaan, kokeneena sanon ei kannata. Heissä riittää sekopäitä enemmän kuin uskotkaan.
Osta koira jos haluat uskollisuutta. Silloin sinä olet ainoa kusettaja.
Kommentit (9)
Hmmm... monä luotan ihmisiin. Siis lähtökohtaisesti uskon, että kaikilla on hyvät aikeet.
Mutta silti en kerro salaisuuksiani muille, ja muistan, että liha on heikko. Mutta silti luotan. Syytön, kunnes toisin todistetaan.
N51
Ku5ipäihin ei kannata luottaa. Muihin voi.
Minä luotan ihmisiin ja muutenkaan en ole vainoharhainen. On mukava elää ja olla, kun ympärillä on hyviä ihmisiä. N46
Eli en voi luottaa sinunkaan, aikamoinen paradoksi.
Opin tämän kantapään kautta. Onneksi en ole kaikkea kertonut. Ihmisiin ei voi luottaa.
Luottaa voi tiettyyn pisteeseen saakka, kunhan muistaa, että on pystyttävä seisomaan omilla jaloilla. Ei saa olla liian avuton ja eikä täysin toisesta riippuvainen. Myöskään ei saa olla liian sinisilmäinen.
Lukiossa opettajamme korosti meille tytöille, että on tärkeää hankkia oma ammatti. Se on pätevä neuvo ihan jokaiselle.
Ihminen on ihmiselle peto. Onko sanonta sinulle uusi vai onko sen sisäistäminen vaikeaa?
Mä luotan enää ainoastaan Tytti Tuppuraiseen ja Eurostoliittoon. Lahjoitan perintöni myös heille.