Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vuosiin ollut tekemisissä äitini kanssa, mutta...

Vierailija
29.06.2020 |

En ole vuosiin ollut tekemisissä äitini kanssa, mutta ystävilleen hän "esittää", että kaikki on hyvin... Tai no, eräs äitini entisistä ystävistä (joka myös katkaissut välit äitiini tämän käytöksen takia) näytti minulle äitini some-postauksen, jossa hänen ystävänsä toivottelevat "terkkuja lapsille" :D

Ei kyllä yllätä. Lähinnä naurattaa, miten äitini pystyy esittämään, että hänellä on hyvät välit lapsiinsa (sisaruksenikaan eivät ole tekemisissä hänen kanssaan).

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, anteeksi kun nauran, mutta äitisi ei tosiaan taida olla ihan "tässä maailmassa kiinni"? Tuollaista jos valehtelee/esittää. Teillä on varmasti ollut hyvä syy leikata hänet pois elämästänne. Äitisi ei selkeesti ole päästään terve, eikä pysty myöntämään ystävilleen miten asiat todellisuudessa ovat.

Vierailija
2/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- Ei kyllä yllätä"

Äitisi on patologinen valehtelija, siksikö tuo ei yllätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"- Ei kyllä yllätä"

Äitisi on patologinen valehtelija, siksikö tuo ei yllätä?

Kyllä, sitäkin.. Mihinkään mitä hän sanoo, ei voi luottaa. Aina satuilemassa...

Ap

Vierailija
4/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, anteeksi kun nauran, mutta äitisi ei tosiaan taida olla ihan "tässä maailmassa kiinni"? Tuollaista jos valehtelee/esittää. Teillä on varmasti ollut hyvä syy leikata hänet pois elämästänne. Äitisi ei selkeesti ole päästään terve, eikä pysty myöntämään ystävilleen miten asiat todellisuudessa ovat.

Totta.

Ap

Vierailija
5/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista.

Vierailija
6/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mt-juttu taustalla. Mitä näitä nyt on? Rikkoutunut persoonallisuus (eiku oliks joku tällainen?), narsistisia piirteitä jne.?

Meidän äidin kans taitaa olla sama juttu, luulen. Viisi vuotta oltu näkemättä ja luulen, että tutuilleen ja sukulaisilleen ei ole kertonut mitään. Välillä laittaa viestejä, että mitä kuuluu ja kuinka on kamalaa, kun ei edes osaa mitään kertoa kenellekään mitä mun lapselle kuuluu ja kun muut puhuu omista lapsenlapsistaan esim. töissä, hänellä ei ole ikinä mitään kerrottavaa. Tää tuntuu olevan päähuolenaihe... Surullista toki.

Vierailija
7/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ollut luultavasti ihan syy laittaa välit poikki äitiinne. Kaikki, joiden tiedän lopettaneen yhteydenpidon vanhemåaansa/vanhempiinsa, on todella tehneet oikean ratkaisun, vika on aina siinä vanhemmassa!

Äitiänne hävettää, kun on kohdellut teitä huonosti ja nyt kärsii siitä. Tietty tollanen esittäminen on sairasta, ettei tunnusta tosiasioita...

Vierailija
8/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänpituinen katkeruutesi on tullut kaikille tutuksi rasittavuuteesi asti. Jak!

Vierailija
9/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi narsistiäitikin kärsiä jos lapsi ei pidä yhteyttä, koska ei ymmärrä mitä on tehnyt, luulee että hänet on hylätty. Siksi kai jotkut yrittävät pitää yhteyttä vanhempaan, vaikkei läheistä. Toki varmaan tilanteita ettei voi. 

Vierailija
10/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei äitisi ole jo muumioitunut asuntoonsa?

T. Asukas jonka naapurissa haisee erittäin pahalle

Vierailija
11/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänpituinen katkeruutesi on tullut kaikille tutuksi rasittavuuteesi asti. Jak!

Tämä on eka aloitukseni av:lla. Enkä ole katkera, minä ja sisarukseni olemme käsitelleet lapsuutemme ongelmat ja huonon äitisuhteen.

Lähinnä huvittaa tuo, että äitini yrittää yhä esittää tutuilleen, että hänellä on hyvät välit lapsiinsa :D

Ap

Vierailija
12/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi narsistiäitikin kärsiä jos lapsi ei pidä yhteyttä, koska ei ymmärrä mitä on tehnyt, luulee että hänet on hylätty. Siksi kai jotkut yrittävät pitää yhteyttä vanhempaan, vaikkei läheistä. Toki varmaan tilanteita ettei voi. 

Mt-ongelmainen vanhempi saattaa olla oikeasti vaarallinen, siksipä en itse pidä yhteyttä edes säälistä.

Vierailija
13/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa ap vaikutti katkeralta? Häntä näyttää huvittavan jo äitinsä käytös. Minua puistattaisi, jos äitini olisi noin pihalla....

Vierailija
14/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmainen vanhempi saattaa olla oikeasti vaarallinen, siksipä en itse pidä yhteyttä edes säälistä.

Riippuu aina mitä se on tarkalleen, että onko vaarallinen. Toki rajat kannattaa pitää.

Vierailija
15/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luultavasti olet katkaissut välit koska äitisi on joteskin päästään vialla(ko)? Niin miten tuo totuuden muuntelu ystävilleen muka tulee sulle yllätyksenä?

Vierailija
16/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on samanlaisia. Välit olleet kohta 20v poikki, olivat hirveät lapsia hakkaavat vanhemmat, ja nyt kukaan aikuisista lapsista ei halua tavata.

Eivät ole nähneet lapsiani koskaan. Keksivät satuja ja kertoilevat miten kovasti hoitavat lapsenlapsia, auttavat ja maksavat (kertaakaan en ole saanut pennin pyörylää aikuisena) ja keksivät tarinoita miten lapsenlapset harrastaa balettia ja jalkapalloa.

Puolitutut uskoo ja luulee että ovat hyvät isovanhemmat. Vaikka eivät ole ikinä nähneet eivätkä ole mitenkään elämässä eikä yhteyttä pidetä.

Sellasia nuo kulissinkiillottajat on.

Vierailija
17/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat on samanlaisia. Välit olleet kohta 20v poikki, olivat hirveät lapsia hakkaavat vanhemmat, ja nyt kukaan aikuisista lapsista ei halua tavata.

Eivät ole nähneet lapsiani koskaan. Keksivät satuja ja kertoilevat miten kovasti hoitavat lapsenlapsia, auttavat ja maksavat (kertaakaan en ole saanut pennin pyörylää aikuisena) ja keksivät tarinoita miten lapsenlapset harrastaa balettia ja jalkapalloa.

Puolitutut uskoo ja luulee että ovat hyvät isovanhemmat. Vaikka eivät ole ikinä nähneet eivätkä ole mitenkään elämässä eikä yhteyttä pidetä.

Sellasia nuo kulissinkiillottajat on.

Kuulostaa äidiltäni.... Kulissit ennen kaikkea... Huoh.

Ap

Vierailija
18/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kieltämättä häiritsisi, että minusta ja elämästäni levitellään paikkansa pitämättömiä juttuja, kuten ap:n äiti ilmeisesti tekee!? :/

Vierailija
19/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua kieltämättä häiritsisi, että minusta ja elämästäni levitellään paikkansa pitämättömiä juttuja, kuten ap:n äiti ilmeisesti tekee!? :/

Niin äitini on aina tehnyt. Jäänyt tietenkin kiinnikin lukuisista valheistaan...

Ap

Vierailija
20/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mt-juttu taustalla. Mitä näitä nyt on? Rikkoutunut persoonallisuus (eiku oliks joku tällainen?), narsistisia piirteitä jne.?

Meidän äidin kans taitaa olla sama juttu, luulen. Viisi vuotta oltu näkemättä ja luulen, että tutuilleen ja sukulaisilleen ei ole kertonut mitään. Välillä laittaa viestejä, että mitä kuuluu ja kuinka on kamalaa, kun ei edes osaa mitään kertoa kenellekään mitä mun lapselle kuuluu ja kun muut puhuu omista lapsenlapsistaan esim. töissä, hänellä ei ole ikinä mitään kerrottavaa. Tää tuntuu olevan päähuolenaihe... Surullista toki.

Mulla on ollut väkivaltaisiin vanhempiini vuosia myös välit poikki ja aika ajoin sieltä tulee haukkumis/raivo viestejä tai kirjeitä ja edelleen kohtelevat törkeästi.

Heidän suurin huoli on myös se mitä MUUT ajattelee. Siis mitä muut ajattelee HEISTÄ, kun ei ole kertoa uutisia lapsrnlspsista tai näyttää kuvia.

Se ei kiinnostaa tippaakaan että välit lapsiin on poikki ja sekään ei kiinnosta mitä mieltä heidän kaltoinkohtelemat aikuiset lapset on. Vain kulissi on tärkeää.