Sokkelin kivitys
Onko sallittua vielä tänä päivänä, kysyn vaan kaverin puolesta?
Kommentit (12)
...siis sokkelin pinnoittaminen kivillä? Vai sokkelin vierustan kattaminen kivillä? Ei oo kielletty kumpaakaan.
No siis, jos hallituskulut ovat liian korkeat onko sokkelin kivitys silloin moraaliseti sallittua.
Onhan se siellä Sorvan kylässä sallittua.
Ennen sokkelin kivitystä on parempi istahtaa tullikuppilassa tarkastettuanne ensin näin korona-aikana kuppilan pallit. Sitten voitte tilata vaikka kuhaa a'la Lilli tai kuutossilliä. Muutoin on kyllä parempi olla pikkasen hullu kuin varsin kako.
Vierailija kirjoitti:
Ennen sokkelin kivitystä on parempi istahtaa tullikuppilassa tarkastettuanne ensin näin korona-aikana kuppilan pallit. Sitten voitte tilata vaikka kuhaa a'la Lilli tai kuutossilliä. Muutoin on kyllä parempi olla pikkasen hullu kuin varsin kako.
Ja jälkirouksi pihautetaan sumpit ja kotimatkalla varotaan erityisesti siinä hillittömässä kurvissa, ettei satu vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tarjotaanko kuppilassa tutuille viskiä ja pennuille jaffaa?
Mun äiti tykkäsi sanamuunnoksista ja siksi minäkin olen olemassa.
Lomareissulla oli niin hulvattomia vuoria, että alkoi paluumatkalla olla junassa mutinaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan varma, mun nyxä herra Hukkanen on kyllä ihan ok, mutta mun exä herra Karsi oli kyllä ihan peto, vaikka sen luonne olikin ihan pers..stä.
Mutta ensin Ollille pappi ja orvolle arkku
Kaksimieliset jutut. Niitä jankkaa vain tietynlaiset persoonat..
ei taloja saa kivittää. Ja mitä hupia nyt kivien heittely sokkeliin kenellekään toisi. kivitä vaikka lokkeja, et osu niihin kuitenkaan.