Miten te pukeudutte, yli 40v naiset?
Kommentit (27)
Töissä periaattessa aina sama setti. Farkut , pitkähihainen trikoopaita tai neule. Kotona verkkarit tai leggarit ja hihaton paita. Juhliin lyhyt mekko ja korkeat korot. Nahkatakkeja. Urheiluvaatteita. Kengät joko hiuman korkeita platoja, bootseja ja tennareita.Hiukset pitkät ja joko auki tai löysällä nutturahässäkällä. Nyt kun mietin niin pukeutumisen ei ole kyllä kauheasti "kehittynyt" pariinkymmeneen vuoteen ;) Ja ikää 43. En omista yhtään hameellista jakkupukua enkä twinsettejä.
Varmaan riippuu paljon siitä, missä on työssä, että miten pukeutuu!
Itse olen opettaja rakennusalalla ja pidän töissä yleensä mustia farkkuja, t-paitaa ja villatakkia tai hupparia siinä päällä. Jalassa on usein lenkkarit.
Kotioloissa farkut vaihtuu collegehousuihin.
Farkut tai mustat kapeat housut, joskus suorat noustu. Neule tai trikoopaita.
Kengissä on aina korot (kun olen niin lyhyt, lasteni kaverit 11-v ovat melkein minun mittaisia, jopa pidempiä, onneksi minulla on muuten auktoriteettia, että tottelevat kyllä oman mittaista aikuista :), hehehhe).
Yritän muuttaa tyyliäni naisellisemmaksi. Siis mekkoja ja kivasti leikattuja paitoja.
Melkein aina pillifarkut, myös töissä. Kesällä käytän paljon mekkoja. Yläosat vaihtelevat paljon, mutta tavallisia paitapuseroita tai t-paitoja en käytä, enkä bleisereitä. Tykkään väljistä, silkkimäisistä paidoista. Nytkin väljä mustavalkoinen silkkipaita ja harmaa ohut neuletakki. Sekä ne pillifarkut. Lempikengät ovat polvipituisia nahkasaappaita, korkkareita ja ballerinoja. Koska liikun paljon, minulla on myös paljon erilaisia liikuntavaatteita, joita käytän vapaa-aikana joskus muutenkin. Meikkiä mulla on aina kun ihmisten ilmoilla olen.
Aina farkut, suorat tai lievät bootcutit. Yläosana tänään ruutupaitis, alla t-paita. Jalassa kirkkaansiniset matalat nauhakengät.
Haluaisin pukeutua jotenkin tyylikkäämmin, mutta kun en osaa. Hametta en voi käyttää suonikohjujen takia, vaikka haluaisin kovasti (rahaa ei ole yksityisleikkaukseen ja julkiseen ei huolittu). Korkkareita en käytä ikinä. Vaatetuksen väreinä yleensä sininen/punainen/musta/valkoinen/beige. Vaatteeni ovat pääosin yksivärisiä, kuvioista raita ja ruutu kelpaavat, muita kuvioita ja kukkia en käytä. Korut hopeiset. Ikää 50+
Mä pukeudun tosi tylsästi, ainakin näin viileällä. Mulla on aina pillifarkut, pitkähkö t-paita ja sen päällä neuletakki tai huppari, kun muuten palelee. Kenkiä vaihtelen paljon, kun mulla on saman kokoinen jalka mun kenkäfriikkiteinin kanssa. Takkina on lyhyt villakangastakki. Hameita ja mekkoja käytän vain kesällä. Ikää on 53 vuotta.
Pukeudun säkkiin tai Lorellan isojen tyttöjen vaatteisiin. Olen iso, mutta mitäs siitä.