Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konsultti työpaikalla, voi apuaaaaaaaaaaaaaaa!

Vierailija
11.04.2013 |

Mistä noi firmat oikein repii noita idioottikonsultteja jotka laskuttaa höpinöistään useita satoja euroja tunnilta, sirkuttamaan työpaikoille viisauksiaan????

Meillä oli tänään käymässä kananpersetukkainen konsultti joka käski kaikkia pitämään toisiaan kädestä kiinni ja pitämään kerran viikossa kehu työkaveriasi -päivän jolloin voi vaikka halata työkaveria tai ostaa hänelle lahjan.

Voi itku ja kun tämän työpaikan ongelma ei ole mitään minkä tuo ratkaisisi koska meitä on vaan liian vähän tämän työmäärän hoitamiseen. Ei kait meidän työnantaja oikeasti luule, että tuommoinen joutava hölötys hävittää osan työstä ja hupsvaan lisää henkilökunnan määrää useilla työntekijöillä seuraavaks päiväks? No tietty oikea tarkoitus on saada työntekijät unohtamaan se että työtä on liikaa ja tekijöitä liian vähän mut tuo nyt on suorastaan ihmisten älyn aliarvioimista! Voi hyvää päivää....

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen konsultti, yksi päivä maksaa työnanajallesi 1200 e. Arvaa, uskonko siihen, mitä puhun :-). Mutta siitä maksetaan, joko olkoon.

Vierailija
2/21 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan konsultti on noin halpa? Viittaan nyt viestin nro 2 kirjoittajan ilmoittamaan hintaan.

Osanotto ap kirjoittajalle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooh täyttä soopaahan se ja varsin rasittavaa. kai teidän piti vielä tehdä jotain rasittavia tehtäviä yhdessä ja leikkiä että oli kivaa? ja kaikki oli tietenkin "leikkimielistä kilpailua", jossa lähinnä alkaa vituttaan kun tietää mitä siitäkin tulee.. lopuksi paikalliset juopot vetää perseet ja kuittailee sitä sun tätä. hauskaa.

Vierailija
4/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo konsulttien palkkiot voisi jakaa työntekijöille bonuksina niin ilmapiiri paranisi enemmän.

Vierailija
5/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä työpaikalla meidän yksikköön (tai pari läheistä yksikköä oikeastaan) hankittiin pidempi, olikohan koko kevään / talven tai jotain kestävä koulutussarja, joka oli kaikille pakollinen. Pari kertaa käytiin pakolla etsimässä itseämme, tekemässä vaikka mitä harjoituksia, kuulemassa puhetta chakroista ja meditoinnista ja siitä kuinka kouluttaja oli parantunut invalidisoivasta selkäkivustaan. Yksi kerrallaan alkoi porukkaa vaan luistella eroon koulutukseen lähtemisestä. Osa työpaikan naisista piti koulutuksesta, osa naisista ei pitänyt, miehistä en kuullut yhdeltäkään hyvää sanaa. Ja kyseessä oli miesvaltainen työpaikka, joten suurimmalta osalta meni koulutuksen anti täysin ohi ja työnantajan rahat ihan hukkaan.

Vierailija
6/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu... Tota se just on. Sit vielä meillä valtiolla on konsulenttien lisäksi Valtiokonttorin työhyvinvointisuoltajat, jotka puskee ohjelmaa ohjelman perään, mitä helvetin pyörteitä niitä on.

Oikeasti, jos valtionttorikin haluaisi tehdä jotakin hyödyllistä tuon työhyvinvointi- ja stressinhallintaripulin sijasta, niiden kannattaisi laittaa vaikka Kieku- ja muut skeidasoftat kuntoon. Näin virkamiehet voisi tehdä sitä, mistä niille palkkamaksetaan eli töitä i.e. palvella veronmaksajia.

Kun mä olin 25, olin ihan innoissaan mukana noissa, koska luulin, että se kuulu asiaan. Nyt kun olen 40, homma alkaa maistua tuolta osin vähän puulta. Työtäni rakastan, mutta se oheislätinä... Ei saatana. Parhaimmillaan konsultti voi olla parasta, mitä virastolle on tapahtunut, mutta viimeisen 16 virkavuoden aikana olen tavannut niitä ehkä 3, siis niitä hyviä. Mutta ne loput...

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 02:18"]

jooh täyttä soopaahan se ja varsin rasittavaa. kai teidän piti vielä tehdä jotain rasittavia tehtäviä yhdessä ja leikkiä että oli kivaa? ja kaikki oli tietenkin "leikkimielistä kilpailua", jossa lähinnä alkaa vituttaan kun tietää mitä siitäkin tulee.. lopuksi paikalliset juopot vetää perseet ja kuittailee sitä sun tätä. hauskaa.

[/quote]

Vierailija
7/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo tyhmä joka pyytää...

Vierailija
8/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet omaperäisestä vastauksesta. Rakentavasta otteesta toiset.

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 09:15"]

[/quote]

Vierailija
9/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulenkin sanan konsultti niin nään punaista!

Katsokaa linkiskä, "eläinsatu" muurahaisesta , tässä on konsultista täysin oikea kuvaus!

http://www.ttl.fi/fi/koulutus/ajankohtaista/Documents/Ty%C3%B6hyvinvointifoorumi/ROIKovalainen.pdf

Vierailija
10/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli konsultti joka oli yhden naistyöntekijän entinen pano, arvattavaa oli että tämä kehui tätä naista ja haukkui niitä joista tämä nainen ei pitänyt :)

Vierailija
11/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina kieltäytynyt osallistumasta mihinkään pelleilyihin mitä tuommoisissa hyvinvointipäivissä on ollut. Olen sanonut, että sen kun annette sitten potkut, mutta ei, miknä keski-ikäinen läski ämmä en ala kiipiä temppurataa tai leikkiä leikkejä "tiimihengen rakentamisen" merkeissä. Ei ole potkuja tullut. Ei työnantajani niin tyhmä ole sentään, että luopuisi lähes 100% työajastaan laskutettavaa työtä (100-120 euroa tunti) heille tekevästä työntekijästä koska tätä ei huvita leikkiä parina päivänä vuodessa...

Vierailija
12/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 09:21"]

Pisteet omaperäisestä vastauksesta. Rakentavasta otteesta toiset.

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 09:15"]

[/quote]

[/quote]

no mikäs sua nyt nyppii?? ootko itse konsultti???

Vierailija
13/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut töissä firmassa missä mun duuni oli mm. myydä konsultin palveluita firmojen ylimmälle johdolle...Ihan skeidaa, vaihdoin duunia koska en vaan pystynyt siihen, kun en itsekään uskonut niitä bisnesjargoneita ja turhan läpinöitä.

Vierailija
14/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran mä suorastaan odotin että konsultti tulisi, sillä meillä oli aivan hirveä tilanne työpaikalla. Mielipuoli pomo käyttäytyi aivan holtittomasti, valehteli ja kieroili ja syytteli muita sokeasti, ja katastrofaalisen työilmapiirikyselyraportin seurauksena kutsuttiin konsultti paikalle.

Mutta ei... ei siitä ollut mitään apua. Konsultti ilmoitti heti alkuun että ymmärtäkää että voitte vaikuttaa ainoastaan omaan asenteeseenne: mikään johtamisessa ei tule muuttumaan. Te lopetatte valittamisen ja keskitytte siihen miten voisitte itse olla parempia alaisia.

Siinä sitten päiväkausia workshopattiin sellaisista työnteon yksityiskohdista joilla ei ollut mitään tekemistä alkuperäisen ongelman kanssa. Irtisanouduin kesken yhden niistä workshopeista, kun tajusin ettei se tule koskaan siitä parantumaan.

Vierailija
15/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 11:07"]

Yhden kerran mä suorastaan odotin että konsultti tulisi, sillä meillä oli aivan hirveä tilanne työpaikalla. Mielipuoli pomo käyttäytyi aivan holtittomasti, valehteli ja kieroili ja syytteli muita sokeasti, ja katastrofaalisen työilmapiirikyselyraportin seurauksena kutsuttiin konsultti paikalle.

Mutta ei... ei siitä ollut mitään apua. Konsultti ilmoitti heti alkuun että ymmärtäkää että voitte vaikuttaa ainoastaan omaan asenteeseenne: mikään johtamisessa ei tule muuttumaan. Te lopetatte valittamisen ja keskitytte siihen miten voisitte itse olla parempia alaisia.

Siinä sitten päiväkausia workshopattiin sellaisista työnteon yksityiskohdista joilla ei ollut mitään tekemistä alkuperäisen ongelman kanssa. Irtisanouduin kesken yhden niistä workshopeista, kun tajusin ettei se tule koskaan siitä parantumaan.

[/quote]

Voi ei, mun työpaikalla oli vuosia sitten samantyyppinen tilanne eli aivan kauhea narsistipomo joka valehteli, alisti ihmisiä, pilkkasi heitä ja firman johtoa sen selän takana ja sotki ihan kaikki asiat työpaikalla. Kun lopulta hommat oli niin solmussa että koko firman ison pomon oli pakko puuttua asiaan niin arvatkaa mitä tapahtu?
Meille työntekijöille järjestettiin alaistoiminnan kurssi!!!! Kolme eri henkilöstökouluttajaa kävi kertomassa meille miten opitaan hyväksi alaiseksi ja koko saatanan kakku kuorruttui sillä kun Juhani Tamminen paasasi viimeisen koulutuspäivän jostain jääkiekko joukkueen jutuista.

Vierailija
16/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta Mammojen pomot on aina paskoja. Samoin työkaverit. Jokaisessa työpaikassa. "Kumma" sattuma. :=))

Vierailija
17/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma on yhdyssana.

Vierailija
18/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 12:11"]

Palsta Mammojen pomot on aina paskoja. Samoin työkaverit. Jokaisessa työpaikassa. "Kumma" sattuma. :=))

[/quote]

Jos mä kerroin yhdestä pomosta, "jokaisessa työpaikassa" "pomot on aina paskoja, samoin työkaverit".

Sisälukutaitoa, kiitos...

Vierailija
19/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ääliömäiseltä. Jos mun työpaikalle tulisi tollainen konsultti, "sairastuisin" ettei tarvitsisi mennä kuuntelemaan

Vierailija
20/21 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 12:17"]

Palstamamma on yhdyssana.

[/quote]

Ei muuten nimenomaan ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän