Oletko koskaan lyönyt miestäsi?
Kommentit (6)
Vaikka kuinka monta kertaa. Tosin tarkoituksena ei ole ollut satuttaminen, vaan harrastamme yhdessä erästä kamppailulajia.
Oon kai kerran kännissä kun riideltiin. Revin tukastakin ja jäi tuppo hiuksia käteen... Mieskin muistaakseni läimäs minua. Enää en juo.
Kyllä olen,yhden ainoan kerran illanistujaisissa mieheni alkoi nauraen pilkata muiden edessä minua itselleni "heikosta" kohdasta eikä uskonut/noteerannut selittelyäni. Vedin häntä avokämmenellä täysiä poskelle, muistan sen häpeäntunteen vieläkin. Mieheni suuttui kahta kauheammin ja uhkasi antaa takaisin mitä ei kylläkään tehnyt, itkut tuli molemmilta (nuorena ja humalassa tapahtunut)
Kerran. Humalassa olin yllätys. Mies vain ärsytti ja ärsytti (halusi saada minut ärsyyntymään) vaikka pyysin lopettamaan. Lopulta hermostuin ja löin miestä nyrkillä. Noh, tällänen pikkunen kun olen niin siitä jäänyt edes mitään jälkeä.
Eipä olla asiasta jälkeenpäin edes keskusteltu.
Kyllä. Läimin sitä avokämmenellä pyllylle. Syynä se, että se itse pyysi sitä. :D
En.
Miksi ihmeessä olisin lyönyt??? Kenenkään ihmisen lyöminen on ala-arvoista käytöstä ja minä halveksun sellaisia ihmisiä jotka lyövät.