Miksi tämä asunto ei mennyt kaupaksi?
On ollut jo esittelyä. Onko se syy tuo hinta vai jotain muuta vikaa?
Kommentit (43)
Sauna on mainittu kylpyhuoneen yhteydessä: sauna/kylpyhuone.
Katso lisätiedot ja kuvat kohdasta löytyy lisää kuvia.
Tuo nyt on pelkkä virhe e Ei- sana saunan kohdalla. Sillähän puhutaan kokoajan oikein saunaosastosta!
Ja noi lasiset kaiteet portaissa on just nykyaikaa ja modernin ilmavat ja kevyet!
80-lukua on ne raskaat, tiheä puolaiset, mäntyiset porras ja kaide hirvitykset...
Ei Konalassa oo mitään "asemaa". Pientaloalue kiva.
Olen seurannut aika paljon pk-seudun omakotitalojen ilmoituksia, ja tuo hinta olisi varsin edullinen, jos talo tuolla 390t eurolla lähtisi. Myös tontti on ihan iso. 500 neliötä on pk-seudulla pieni tontti. Mutta luulen, että just tuo Kehä I:n läheisyys mietityttää monia, myös minua.
Ei kai se kovin kauaa ole siellä vielä ollut?
Ilmoituksessa on liian vähän kuvia. Millainen piha on? Millaisia muut huoneet ovat, ilmeisesti hyvin pieniä? Esim. meillä on 5 h + k ja 148 m2 ja pari makkaria on silti mielestäni aikamoisia kopperoita.
Vastaako tuo 3200 €/m2 alueen keskihintaa? Konala ei valitettavasti ainakaan itseäni kiinnosta alueena. Ajattelen sitä tylsänä ja rumana teollisuusalueena, vaikka ihan mukavaltahan tuo talo ympäristöineen sinänsä näytti.
Hintaa vaan alaspäin. Kauanko se on ollut myynnissä?
Konala kuulostaa pienteollisuusalueelta. Hinta ei kylläkään ole paha. Kulmaikkunallinen korkea tila näyttää kolkolta, ei lainkaan kodikkaalta.
Keskellä ei mitään. Konala on karseeta aluetta. En ostais. En kyl ostais mistään näistä Helsingin rivari/omakotitaloalueilta kämppiä. Yleensä hirveet matkat lähimpään kauppaan ja naapurit hajuetäisyydellä plus hinnat hirvittäviä. Harvoin myöskään itse talo on kovinkaan hehkeä. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 21:13"]
Aika ihana asunto. Itse vaan vierastan noita isoja ikkunoita noin maanrajassa. Pelottaisi, että joku keksii tulla sisään.
[/quote]Minä en pelkää alhaalla vaan ylhäällä olevia ikkunoita. tietysti uusavuttomat eivät koskaan pese ikkunoitaan, mutta en kyllä haluaisi tuon talon ikkunanpesijäksi.
Ilmoitus on huono. Ei pohjakuvaa eikä muutenkaan riittävästi kuvia ja tietoja. En viitsisi lähteä edes katsomaan. Ihmettelen aina sitä miksi näihin ilmoituksiin ei viitsitä panostaa. Pohjakuva olisi aivan ehdoton, ja mielellään sellainen kunnollinen eikä mitään suttuisesti rakennusaikaisesta luonnoksesta kopioitua.
Tontti näyttää tosi pieneltä, mutta eihän se kaikkia haittaa.
Äärimmäisen harvoin talo menee kaupaksi yhdellä näytöllä ja vastahan tuo on siis viikon ollut myynnissä.
Mä en vaivaudu edes näyttöön, jos ei ole pohjakuvaa asunnosta. Aivan sama millaiset mööpelit siinä kämpässä on tai minkä väriset seinät, jos pohja on paska. Mutta Konalaan nyt tuskin muuttaisin vaikka ois pohjakuvakin verkossa.
No siksi että se on ihan Kehä ykkösen vieressä. Hirveän huono ilmanlaatu ja tasainen hurina yötä päivää. Ei kiitos. Muuten oikein ok.
Tarjouskilpailu.
Tosi moni jättää suoraan kaikki nuo Kiinteistömaailman tarjouskohteet väliin, itsemme mukaan lukien. Siinä sitten huutaa itseään vastaan eikä suostuta sanomaan, että millä hinnalla se asunto sitten lähtisi.
Lähtöhinnat pistetään ihan älyttömän alas ja sitten ollaan muka tosi kovaa kauppamiestä. Tiedän vuoden sisältä ainakin kaksi kauppaa, jotka on jääneet väliin sen takia, että ostaja on halunnut ko. asunnon, mutta tarjouskaupasta on tehty niin hankalaa ja hidasta, että ovat kyllästyneet ja ostaneet sitten asunnon, joka oikeasti on haluttukin myydä.
Mua häiritsee tuo, että asunnosta on noin vähän kuvia eikä pohjakuvaa. Se on varmaan suurin syy, uskon että Kehän läheisyys ei kaikkia haittaa.
Muut huoneet on varmaankin aika kopperoita koska saunaosasto vie paljon tilaa, ja keittiö ja kuvassa ole makuuhuone näyttää suht tilavilta kuitenkin. Kuvat ovat aika huonoja myös, olohuone näyttää todella pieneltä ja makuuhuone kummalliselta, vaikuttaa siltä että ehjiä seiniä ei ole kun tuo peiliovilla varustettu kaappi on sullottu tuonne nurkkaan kahden ikkunan väliin.
Hinta on kuitenkin ihan ok tuonkokoisesta kämpästä ja Konala ei mitenkään huono alue, joten jos etsisin tämän tyyppistä asuntoa voisin hyvinkin käydä näytössä.
sen ensiesittelyhän oli vasta viime sunnuntaina ja kun on tarjouskaupasta kyse niin kohde saattaa olla myynnissä vielä puoli vuotta kunnes hinta nousee sellaiseksi että myyjät suostuu myymään.
4 makuuhuonetta, niiden täytyy olla tosi pieniä, ei ollut edes kuvaa kuin yhdestä ja siitäkin vain osittain.