Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kauhea ummetus

Vierailija
11.04.2013 |

Mulla on jatkunut jo toista viikkoa todella paha ummetus :(. Vatsa on kuin pallo, olo on todella tukala, sattuu, eikä mitään tule ulos. Kaikki apteekin ulostuslääkkeet ja peräruiskeet olen kokeillut. Olen kokeillut myös luumuja, leseitä, veden juontia, olutta, paljon kahvia ja kaikkea mahdollista. Pari kivikovaa papanaa sain kaivettua sormella ulos, mutta siinä kaikki. Lääkäriin en kehtaa mennä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä kuulukaan tulla ulos kokoajan jotain

Vierailija
2/20 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vaikka avokado. Rasva liukastaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 19:34"]

Mulla on jatkunut jo toista viikkoa todella paha ummetus :(. Vatsa on kuin pallo, olo on todella tukala, sattuu, eikä mitään tule ulos. Kaikki apteekin ulostuslääkkeet ja peräruiskeet olen kokeillut. Olen kokeillut myös luumuja, leseitä, veden juontia, olutta, paljon kahvia ja kaikkea mahdollista. Pari kivikovaa papanaa sain kaivettua sormella ulos, mutta siinä kaikki. Lääkäriin en kehtaa mennä.

[/quote]

Hei!

osta kaupasta seeamoljyä, aamulla ota tyhjän vatsaan 1-2 rkl seesamoljyä ja syö normaali aamupalaa.
hetken kulutta tulet juoksemaan vessaan

Ilmoittelee aamullla miten menee.

Vierailija
4/20 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://marjatanreseptit.net/index.php/puurot/56-puurot/193-pajalan-puuro

Synnärillä saa tätä herkkua. Voi pakastaakkin, eli tee ihmeessä isompi satsi ja pakasta annosksina.

Vierailija
5/20 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syöt kuivattuja luumuja, ne on sitten liotettava yön yli etukäteen ja syötävä liemen kanssa.

Vierailija
6/20 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko sperma auttaisi..

Vierailija
7/20 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat huomenna terveyskeskukseen klo 8. Jos apteekin lääkkeet ei auta niin ei ikään kotikonstikaan.

Vierailija
8/20 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin menemään lääkäriin. Tuossa vaiheessa ei enää mitkään syömiset auta, jos peräruiskeet ei tehoa. Kun ummetus menee tarpeeksi pahaksi, uloste palautuu mahalaukkuun jolloin sinä kirjaimellisesti oksennat paskaa. Ne lääkärit on kuule hoitaneet noita tilanteita ennenkin. Se on niiden työtä ja niille maksetaan siitä ihan kohtuullista korvausta.

Vierailija
9/20 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

ap, oletko saanut apua, kävitkö lääkärissä, kerro mitä on tapahtunut.?? 

Vierailija
10/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi ummetukseen avokado päivässä ja saksanpähkinöitä 30 grammaa,voi olla että pelkkä avokado auttaa,en ole vielä kokeillut.(syön sydänterveyden takia tuollaisen satsin)

Vierailija
11/20 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli litraa kermalikööriä pistää mun pakin toimimaan liiankin hyvin.

Hauska tapa päästä ummetuksesta.

Vierailija
12/20 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon satsi karkkia tai muu sokeripommi ja iso latte tai muu kahvijuoma jossa on paljon maitoa niin johan alkaa vatsa toimia nopeasti.

Joo ehkä APn tapauksessa kannattaa kääntyä jo ammattilaisten puoleen eikä toteuttaa näitä minun toimivia kotikonsteja

Vierailija
13/20 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vainen narraatkin.

Vierailija
14/20 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon satsi karkkia tai muu sokeripommi ja iso latte tai muu kahvijuoma jossa on paljon maitoa niin johan alkaa vatsa toimia nopeasti.

Joo ehkä APn tapauksessa kannattaa kääntyä jo ammattilaisten puoleen eikä toteuttaa näitä minun toimivia kotikonsteja

Enpä katsonut edes aloituksen päivämäärää ennen tätä viestiäni mutta tosiaan toivotaan että enää ei ummeta

Vierailija
15/20 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäse on kun ei aikuiset ei osaa syödä ja liikkua,eipä ole minun ongelma.

t.hoikka

Vierailija
16/20 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kuppi tujua kahvia ja polta tupakka päälle. :)

Vierailija
17/20 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut pahaa ummetusta. Olen joutunut käyttämään jatkuvasti Levolacia ylläpitoannoksella. Nykyään käytän vaan joka toinen päivä.

Yksi mikä itsellä tepsii on Resource Aktiva -luumumehu mitä saa joistain apteekeista.  Se sisältää n. 15 luumun mehun. Sen kun kiskaisee parina päivänä peräkkäin niin johon alkaa toimia ja on aika hellävarainen keino. Luumuihinkin vatsa voi hiljalleen tottua jos niitä kokoajan käyttää niin ei maha toimikaan niillä. Luumu on luonnollinen laksatiivi. Toki ihan kuivatut luumutkin veteen liuotettuna jollain ajaa saman asian.

Pahimmassa ummetuksessa, olen joskus ottanut Laxaberonin, mutta se on niin tiukkaa tavaraa ja suoli tottuu sen jatkuvaan käyttöön, että en käytä sitä kuin pahimmassa ummetuksessa. Tosi pahaksi en sitä päästä, vaan tietty päiväraja minulla on milloin otan laksatiivin, mutta en ole vuosiin joutunut ottamaan onneksi. Joskus meni sille tasolle ummetus, että jouduin menemään lääkäriin. Visiblin on kans yksi mitä kannattaa ummetuksen ehkäisyssä käyttää, näin lääkäri sanoi, itse tosin olen käyttänyt muita keinoja. Jos maha on oikein kovalla, niin se ei kyllä auta. Ennemmin auttaa lisäämään kuitua.

Chiasiemenista tehdyn geelin olen myös huomannut aika hyväksi kuitulisäksi laittamaan mahaa liikkelle.

Tietenkin muista elämäntapakeinoista pitää kokoajan pitää kiinni. Riittävä veden juonti, liikkuminen, riittävästi kuitua. Minulla semmoinen kasvispainotteinen ruoka pitää mahaa toiminnassa. Rasvan saannista kannattaa myös huolehtia. Liiat maitotuotteet ummettaa.

Vierailija
18/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ollut pahaa ummetusta. Olen joutunut käyttämään jatkuvasti Levolacia ylläpitoannoksella. Nykyään käytän vaan joka toinen päivä.

Yksi mikä itsellä tepsii on Resource Aktiva -luumumehu mitä saa joistain apteekeista.  Se sisältää n. 15 luumun mehun. Sen kun kiskaisee parina päivänä peräkkäin niin johon alkaa toimia ja on aika hellävarainen keino. Luumuihinkin vatsa voi hiljalleen tottua jos niitä kokoajan käyttää niin ei maha toimikaan niillä. Luumu on luonnollinen laksatiivi. Toki ihan kuivatut luumutkin veteen liuotettuna jollain ajaa saman asian.

Pahimmassa ummetuksessa, olen joskus ottanut Laxaberonin, mutta se on niin tiukkaa tavaraa ja suoli tottuu sen jatkuvaan käyttöön, että en käytä sitä kuin pahimmassa ummetuksessa. Tosi pahaksi en sitä päästä, vaan tietty päiväraja minulla on milloin otan laksatiivin, mutta en ole vuosiin joutunut ottamaan onneksi. Joskus meni sille tasolle ummetus, että jouduin menemään lääkäriin. Visiblin on kans yksi mitä kannattaa ummetuksen ehkäisyssä käyttää, näin lääkäri sanoi, itse tosin olen käyttänyt muita keinoja. Jos maha on oikein kovalla, niin se ei kyllä auta. Ennemmin auttaa lisäämään kuitua.

Chiasiemenista tehdyn geelin olen myös huomannut aika hyväksi kuitulisäksi laittamaan mahaa liikkelle.

Tietenkin muista elämäntapakeinoista pitää kokoajan pitää kiinni. Riittävä veden juonti, liikkuminen, riittävästi kuitua. Minulla semmoinen kasvispainotteinen ruoka pitää mahaa toiminnassa. Rasvan saannista kannattaa myös huolehtia. Liiat maitotuotteet ummettaa.

Anteeksi kysymys mutta jouduitko sairaalassa tuseeraukseen?

Vierailija
19/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa, että lopetat opioidien käytön.

Vierailija
20/20 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan