saako teillä miehellä olla omia mielipiteitä?
Itse olen pitänyt aika tiukkaa linjaa tässä. Ajattelen, että jos annan vapautta ajatella mitä haluaa, alkaa seuraavaksi vaatia ties mitä, esim. oikeutta sanoa ääneen ajatuksiaan. Miten muut?
Kommentit (6)
En usko että mies kykenisikään kovin itsenäiseen ajatteluun noin ylipäätään. Silloin on parempi että paremmin tietävät ja uskaltavat päättävät hänen puolestaan. Eli naiset.
Tietysti saa olla omia mielipiteitä. Niistä pitää vain ensin yhdessä sopia.
Olen rajannut tuon niin, että lauantaisin saa olla, jos viikko on mennyt hyvin. Hän kerää tarratauluun merkkejä viikolla ja jos on viisi tähteä, niin lauantaina saa olla. On toiminut ihan hyvin.
Taas näitä uusavuttomien vaimojen kysymyksiä. Ei TIETENKÄÄN saa. Miksi ihmeessä pitäisi??? Ei kannata yrittää olla miehelle kaveria. Olet vaimo ja sinun tehtäväsi on laittaa rajat ja pitää niistä kiinni.
Meillä aina säännöllisin väliajoin väännetään kättä tästä. Muka KAIKILLA miehen kavereilla saa olla jne jne.
Olen sitten soittanut niiden kavereiden vaimot läpi ja todennut, että ei todellakaan saa olla.
Mutta tietenkin miehen kuuluu testata rajojaan, se on ihan normaalia.
Kyllä minusta mies tarvitsee selkeät rajat. Hän kokee ne turvallisena, joten vastauksena kysymykseesi: ei todellakaan.