Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeesti!! Taas me Naiset-lehden kannessa Raakel

Vierailija
11.04.2013 |

kertomassa kuntoprjojektistaan!! Herätkää Sanoma Magazines nyt hyvän sään aikana enne kuin menetätte pian kaikki kestotilaajanne, vai sitäkö toivotte??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä se voi enää kiinnostaa? mitä muuta raakel on, kuin raakel?

soittaako enää edes toista viulua?

en jaksa enää, onneks ei tartte moisia lehtiä lukea.

evvk

Vierailija
2/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän oli niin kaunis pullukkana, nyt kurtistunut laihdutuksen myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosissani harkitsen että tänä iltana lähtee irtisanominen Me Naiset lehdelle. Ällöraja tuli jo viime numerossa vastaan kun Maria Jungner oli kannessa terapioimassa ja nyt tämä Raxun juttu oli piste i:iin päälle. Oon sentäs monta vuotta jo lehteä tilannut, mutta joku raja sentäs. Sen jälkeen kun päätoimittaja vaihtui, lehden taso on mielestäni laskenut. 

Vierailija
4/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosissani harkitsen että tänä iltana lähtee irtisanominen Me Naiset lehdelle. Ällöraja tuli jo viime numerossa vastaan kun Maria Jungner oli kannessa terapioimassa ja nyt tämä Raxun juttu oli piste i:iin päälle. Oon sentäs monta vuotta jo lehteä tilannut, mutta joku raja sentäs. Sen jälkeen kun päätoimittaja vaihtui, lehden taso on mielestäni laskenut. 

Vierailija
5/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tilauksen jo viime viikolla, kun Maria oli kannessa. Jälleen. Ja nyt Raxu. Jälleen. Uskomatonta todella, jotain mielikuvitusta nyt tarvittaisiin toimituksessa. Nooh, eiköhän ensi viikolla ole Jippu kertomassa superhyper-vaikeasta elämästään.

Vierailija
6/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä peruin tänään tilauksen, kyllä pitäisi lehtien löytää jotain tuoretta aihetta, eikä vääntää iänikuisesta laihdutuksesta. Kurkkua myöten täynnä, alun perinkin tilasin vain tilajalahjojen takia :) Mutta maailma on pullollaan mielenkintoisia ihmsiä,miksei tartuta heihin??

Vierailija
7/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri irtisanottu!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan