Miksi kyyläät toisia ihmisiä?
Alkaa jo aivoon ottamaan. Varsinkin sellaiset parikymppiset naiset kyylää päästä varpaisiin niin kuin ei ennen olis ihmistä nähnyt.
Kommentit (33)
Katon vain hyvännäköisiä naisia. Perseitä toki ja välillä suoraan silmiin miettien kuinka kiva ois nussia.
Tampereen keskustorilla kattelin kyl silmät ja .... pystyssä kun nuori nainen oli tosi pienissä mikrosortseissa, oli varmaan puolet pakaroista ulkona. Muodot oli kyl kohillaan! Olihan se toisaalta vähän koomistakin mut antaa naisten olla naisia.
Mikä sussa ap olis sellaista jonka vuoksi ihmiset tuijottaa? Ootko miettinyt. Musta tuntui ennen että mua kyylättiin ja kyllä vieläkin. Usein ovat vanhempia miehiä ja naisia mutta yritän aina katsoa vain eteeni niin en huomaa sitä. Onneksi täällä hki ei niin paljoa katsota. Joskus itse erehdyn katsomaan pitkään jos näen vaikka kivat vaatteet jollain! Tai vaikka kivan näköisen perheen.
Jotkut nyt vaan jää ajatuksissaan tuijottamaan jotain. Ei ne välttämättä kyylää.
Kyyläävät naapurit sen sijaan kuuluu alimpaan helvettiin. Siis sellaiset joita ihan hirveesti kiinnostaa mitä naapurissa tapahtuu ja mitä ne tekee ja kenen kanssa.
Mikä siinä onkin että vanhemmat ihmiset tuijottaa muita? Sitten ei lopeteta vaikka katotaan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sussa ap olis sellaista jonka vuoksi ihmiset tuijottaa? Ootko miettinyt. Musta tuntui ennen että mua kyylättiin ja kyllä vieläkin. Usein ovat vanhempia miehiä ja naisia mutta yritän aina katsoa vain eteeni niin en huomaa sitä. Onneksi täällä hki ei niin paljoa katsota. Joskus itse erehdyn katsomaan pitkään jos näen vaikka kivat vaatteet jollain! Tai vaikka kivan näköisen perheen.
Ei tule kyllä yhtään mitään mieleen. Ihan perinteisen suomalaisen lähemmäs 4-kymppisen naisihmisen näköinen olen. Olen normaalipainoinen, kesäisin en meikkaa, ei ole ainuttakaan tatuointia tai mitään muutakaan näkyvää ärsykettä.
Joo kyyläävät naapurit on pahasta. Onneks en oo törmännyt kyylänaapuriini yli 3 kk.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut nyt vaan jää ajatuksissaan tuijottamaan jotain. Ei ne välttämättä kyylää.
Kyyläävät naapurit sen sijaan kuuluu alimpaan helvettiin. Siis sellaiset joita ihan hirveesti kiinnostaa mitä naapurissa tapahtuu ja mitä ne tekee ja kenen kanssa.
Päästä varpaisiin tuijotetaan merkitsevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kyllä yhtään mitään mieleen. Ihan perinteisen suomalaisen lähemmäs 4-kymppisen naisihmisen näköinen olen. Olen normaalipainoinen, kesäisin en meikkaa, ei ole ainuttakaan tatuointia tai mitään muutakaan näkyvää ärsykettä.
Vaikea sanoa miksi kukaan tuijottaisi varsinkaan vihaisesti aivan tavallisen näköistä ihmistä.
No minua kytätään (miekkoset, naikkoset, tytöt, pojat) kauneuteni takia. Enkä sano itseni ominaisuudessa tätä XDDDD. Vaan jos minulle on läpi elämän sanottu ulkonäöstä kaikkea, niin... ja onhan minulla peilejäkin, vaikka joskus on rumapäiviäkin (korvien välissä.) TARKOITAN SITÄ, ETTÄ LÄPI ELÄMÄNI ULKONÄKÖÄNI ON IHASTELTU, ENKÄ HALUA TUHLATA ELÄMÄÄNI VÄHÄTTELEMÄLLÄ ITSEÄNI. Olen itse asiassa tyytyväinen naamaani jopa totaalisen meikittömänä, ellei ole rumapäivä. He, jotka tietävät minut tarpeeksi hyvin, tietävät että olen täysin luomu. En värjää ripsiä, ei ole pidennyksä, en värjää kulmakarvoja ikinä. Eli kun olen meikitön, olen ihan oikeasti meikitön.
Vuosia sitten olin kävelemässä kauppaan tai kavereiden luokse, en muista, mutta jotkut pikkupojat tulivat vastaan ja huutelivat kuinka kaunis olen XD. Kerran töissä joku työkaveri kertoi pikkutytön sanoneen äidilleen, että kaunis tyttö. Tarkoittaen minua :33 En itse edes tajunnut, joku vain kertoi minulle XD
Ja koska tuosta ulkonäköni mainitsemisesta saan aina vihat päälleni, niin kerrottakoon että minua siunattiin naamalla, mutta ei se tee elämästä helppoa. Olisi tuhat kertaa helpompaa deittailla, jos miekkoset eivät kokisi alemmuudentunnetta. On tosi vaikea yhtälö, kun ei ole luonteeltaan mikään egoilija, mutta ilmeisesti muiden silmissä sellainen on, ihan vaan naamansa takia. Ja sitten minulla on oma talokin, kaiken kukkuraksi, wou! Kun itselleni se on vain koti, eikä edes mikään unelmieni koti. Omakotitaloon aion muuttaa muutaman vuoden sisällä.
Muuta Poriin. Täällä on ihan normaalia että tukevatkin tytöt pukeutuu minihameisiin tai mikroshortseihin, eikä kukaan kyylää.