Miksi kyyläät toisia ihmisiä?
Alkaa jo aivoon ottamaan. Varsinkin sellaiset parikymppiset naiset kyylää päästä varpaisiin niin kuin ei ennen olis ihmistä nähnyt.
Kommentit (33)
Suomessa Helsinki on ainoa paikka missä saa rauhassa kulkea niin ettei kukaan kyylää mitenkään merkitsevästi.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele tarkemmin "kyylääminen".
Kyylätään silmät suurina, tai ilmeettömänä tai happamalla naamalla pitkään, saatetaan siristää samalla silmiä viiruiksi. Vaikka katson takaisin ilmeellä-Mitä vttua kyyläät, niin kyylätään vaan.
Monilla ei tunnu olevan tapoja ollenkaan jää tuijottamaan kuin humanoidia kattelis.
Koska olen vajaa ja en ole ennen ihmistä nähnyt.
Helsingin lähiöissä asuu kyllä kyyliä, mutta ne on yleensä sitä vanhempaa porukkaa. Kun läskinä naisena puet edes jotain hiukan ihoa paljastavaa tai läskejä korostavia vaatteita niin jumankauta sitä toljotusta! Kuin läski ei saisi kuumana kesäpäivänä pukeutua muuhun kuin mustaan kaapuun. Ja muutenkin nykypäivänä meitä läskejä on jo niin paljon, että mitä tuijotettavaa meissä enää on? Eikö tää (valitettavasti) ole jo uusi normi?
Kyylää takasin ja tee parodiaa kyttääjästä.
Minua kyyläsi lauantaina terassilla vähän vanhempi täti-ihminen. En tiedä mitä hän minussa näki, mutta kyttäsi jopa vihaisen oloisena ja välillä laittoi aurinkolasit päähän, kun varmaan huomasi, että minä huomasin hänen kyyläämisen. Supisi vieruskaverilleen välillä jotain ja hänkin vilkuili minua. Olin kavereiden kanssa ja olin täysin asiallinen ja siististi pukeutunut eikä kukaan muu kiinnittänyt mitään huomiota, kuin tuo.
Minua kyyläsi nenän vartta pitkin parikymppinen nainen. Käytös oli muutenkin vähän tökeröä ja töykeää. Pakko oli olla tekemisissä jonkun verran. Oudointa olin että jos kyylääminen kohdistui ulkonäkööni niin tämä nainen ei itsekään ilman paksua pakkelikerrosta näyttänyt yhtään miltään.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin lähiöissä asuu kyllä kyyliä, mutta ne on yleensä sitä vanhempaa porukkaa. Kun läskinä naisena puet edes jotain hiukan ihoa paljastavaa tai läskejä korostavia vaatteita niin jumankauta sitä toljotusta! Kuin läski ei saisi kuumana kesäpäivänä pukeutua muuhun kuin mustaan kaapuun. Ja muutenkin nykypäivänä meitä läskejä on jo niin paljon, että mitä tuijotettavaa meissä enää on? Eikö tää (valitettavasti) ole jo uusi normi?
Minä en ole edes läski, enkä poikkeuksellisen ruma, mutta silti joudun päivittäin kyylätyksi.
Ap
Suuseksiliikkeet ainakin lopettaa sen kyttäämisen. Tai riippuu ihan siitä onko se kyttääjä pervo.
Vierailija kirjoitti:
Minua kyyläsi nenän vartta pitkin parikymppinen nainen. Käytös oli muutenkin vähän tökeröä ja töykeää. Pakko oli olla tekemisissä jonkun verran. Oudointa olin että jos kyylääminen kohdistui ulkonäkööni niin tämä nainen ei itsekään ilman paksua pakkelikerrosta näyttänyt yhtään miltään.
No kun minua kyyläävät ovat ihan laidasta laitaan, mutta useimmiten parikymppisiä naisia, niin rumia kuin kauniita, lihavia ja hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Tekeehän ne tädit ja sedät tännekin niitä kauhistuneita aloituksia: apua miten lihavia ihmisistä on tullut! Aina jaksetaan jankata ihmisten vartaloista. Kertoo vähän kuinka merkityksetöntä oma elämä on kuin ei ole muuta tekemistä kuin ihmetellä toisten elintapoja ja painoja. Ja tämä uusi sukupolvi muka pinnallinen.. nuorethan kehopositiivisuusliikkeen aloittivat, mutta vanhemmat sitä halveksuu.
minä ainakin olen kokenut pahimpia kyyläämisiä keski-ikäisten miesten kohdalta. olen alkanut tuijottaa takaisin niin kauan kuin pokka kestää mutta kiusallista se on kun melkein 10 sekuntiakin saattaa olla tuijotuskisa käynnissä ennen kuin kyylääjä kääntää katseensa muualle. :D en ymmärrä, miten ihmiset kehtaa niin avoimesti toljottaa, niin outo ilmiö.
Tiedän ihmisiä, jotka ovat ihan avoimesti kertoneet kyttäysharrastuksestaan. On kuulemma kiva tarkkailla ihmisiä ja pohtia näiden elämäntarinaa... Vaikka sanovat tuon olevan viatonta, niin kyllä he silti arvostelevat ihmisten pukeutumista ja ulkonäköä. Yksikään näistä ei silti itse näytä sellaiselta, että olisi varaa arvostella ketään mistään...
Suomalaisen naisen, ja miksei miehenkin, tunnistaa maailmalla kuulemma siitä, että he tuijottavat muita ihmisiä. Ei siis pukeutumisesta niinkään, vaan tästä sivistymättömän metsäläismoukan käytöksestä - tuijottamisesta. Tämän kertoi matkailun ammattilainen. Uskon kyllä.
Mua kyylää eniten Keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset xDD Kaiken painoiset. Eilen oikeen käännyin tuijottamaan suoraan yhtä silmiin takaisin ku niin intensiivisesti tuijotti mua😁
Minä kyylään kaikenlaisia kiinnostavia Helsingissä. Halpaa hupia.
No kun oon kateellinen. Kyylään vain upeita, hyvännäköisiä ihmisiä.
Miehet siellä vain katselevat meitä ihania naisia.
Määrittele tarkemmin "kyylääminen".