Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveriporukka uusiksi? koska muut polttaa ja minä haluaisin lopettaa?

Vierailija
29.06.2020 |

Oon nyt 2kk ollut ilman, aina kun kavereita nään he tietysti polttaa koko ajan. Joten meen sinne ulos heidän kanssaan. Se haju saa jo etomaan. Siks varmaan poltinkin pitkään kun aina kun koitin lopettaa se haju oksetti joten poltin että pystyin olemaan heidän kanssaan.

Nyt oon ollu ilman enkä oo kauheesti heitä tavannut, koska alkaa oksettaa jo heidän ominaistuoksu kun se tupakanhaju pinttyy ihmisiin.

Tosi mukavia ihmisiä ja ei heistä uskoisi että polttaisivat mutta se haju... ja vaikeus olla polttamatta kun on sellaisessa seurassa..

Mutta mistähän hitosta keski-ikää lähentelevä naikkonen voisi uuden kaveriporukan löytää.. tuo kaveriporukka on pysynyt samana 20 vuotta..
Plus

Mitä tehdä kun tekee mieli tupakkaa? Mutta en halua polttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne kyllä, jos et voi sitä sietää. Itseäni ei haittaa muiden/kavereiden tupakointi, lopetin parisen vuotta sitten.

Vierailija
2/3 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ovat oikeasti sinulle läheisiä ja hyviä ystäviä, en lähtisi kokonaan porukkaa jättämään.

Ehkä voisit jutella heidän kanssaan asiasta ja sovitte, että esim. terassin pöydässä ei polteta tupakkaa sinun aikanasi. Älä lähde heidän mukaansa, kun he menevät tupakkatauolle. Luulisi aikuisten ihmisten ymmärtävän, että lopettaminen on hankala juttu ja haluaisivat sinua siinä tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, pitääpä kysellä voisivatko olla aikanani tupakoimatta, enkä lähde enää tupakkapaikalle.

Ja joo lähden mukaan ulos, koska siellä on aina olleet ne parhaimmat jutut ja oivallukset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi