Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

prisma/citymarket työpaikkana

Vierailija
29.06.2020 |

Millaista työskennellä? Onko raskasta? Paljonko tienaa osastotyöskentelyssä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaampaa kuin miehen rahoilla eläminen.

Vierailija
2/6 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteja ei joka kaupassa ainakaan saa kovin paljoa ja tulotaso sen mukainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso PAMin sivuilta. Ihan tessin mukaan siellä maksetaan. 11,71€/h taitaa olla pk-seudulla minimi. Mun mielestä kaupassa on ihan hyvä palkka, jos saa lisiä iltaisin tai lauantaisin.

Vierailija
4/6 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on valtavasti pikkulapsia jotka juoksevat jaloissa ja joita joutuu komentamaan, kun vanhemmat eivät sitä itse yleensä tee.

Citymarketissa taas ovat yksinäiset seurankipeät mummot riesana, eli liimautuvat juttusille kun yrität hyllyttää jne.

Vierailija
5/6 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa on valtavasti pikkulapsia jotka juoksevat jaloissa ja joita joutuu komentamaan, kun vanhemmat eivät sitä itse yleensä tee.

Citymarketissa taas ovat yksinäiset seurankipeät mummot riesana, eli liimautuvat juttusille kun yrität hyllyttää jne.

TÄMÄ

Vierailija
6/6 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paskaa duunia. Kokoajan on hyllytettävää/purettavaa, asiakkaita vilisee jatkuvasti, kamala melu myymälässä, työajat ja tauot kellotettuja kuin missäkin laitoksessa, ja ennen kaikkea huono palkka.

Ennemin kannattaisi koittaa päästä proviikkapalkkaiseen myyntityöhön, jossa pahimmassa tapauksessa palkkasi on PAMin TES. Jos ei intoa riitä niin joku clas ohlson/ rusta/ halpa-halli yms. voittaa Citymarketit 5/0.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi