Turn off:it naisten asunnoissa
Muutto tiedossa ja ajattelin päivittää kotia. Kaipaan tyttömäistä kotia (ei sentään pinkkiä, Live Life love juttuja), mutta haluaisin kuulla miesten mielipiteitä, mitkä ovat olleet pahimpia ns. Turn offeja kun olette käyneet vaikka ekaa kertaa naisen asunnolla treffeillä?
Myös naiset saa vastata vaikka ystävien asuntojen näkökulmasta.
Kommentit (96)
Voi ei, miksi et asu niin kuin itse tykkäät? Mitä väliä sillä on, jos joku on NIIN PINNALLINEN, ettäei voi olla kanssasi, koska asunnossasi on jokin sellainen juttu! Haluaisitko tosissaan olla sellaisen miehen kumppani tai ystävä?
Onko naisilla yhä pakko olla kirjahylly ja kirjoja ettei vaikuttaisi bimbolta miesten mielestä? :(
Vierailija kirjoitti:
Onko naisilla yhä pakko olla kirjahylly ja kirjoja ettei vaikuttaisi bimbolta miesten mielestä? :(
Ei tietenkään. Kuinka moni mies edes lukee? Ja ainahan voi sanoa, että lukee e-kirjoja.
Siivottomuus on pahin. Pyykkiä joka puolella ja sotkuinen keittiö ja wc.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kissat.
Etenkin pöydillä kävelevät ja ihmisten lautasilta syövät kissat.
Toisena kommentoineelle, kyllä, asun juuri niinkuin itse haluan, mutta tämähän on myös ajanviettoon soveltuva palsta ja toisaalta onhan se ihan hauska saada lukea erilaisia näkökulmia.
Epäsiisteys. Hamstraaja. Turha krääsä ja askastelut. Kissanhiekka lattioilla, eläinten karvat.
Nuo kissoihin liittyvät sotkut, hajut ja pöydillä kävelyt ovat kyllä 👎🏻👎🏻
Vierailija kirjoitti:
Nuo kissoihin liittyvät sotkut, hajut ja pöydillä kävelyt ovat kyllä 👎🏻👎🏻
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleeni, että en taida tuntea yhtään kirjahyllyllistä naista kirjoineen. Minulla on kirjahylly ja siihen mahtui noin 150 kirjaa.
Se pistää itsellä silmään, jos jokainen hyllynpäällinen on täynnä kaikenlaisia pieniä koriste-esineitä. Kokoelmia ja keräilykohteita saa olla, mutta niitä ei kannata ripotella joka paikkaan vaan hankkia kunnollinen vitriini niitä varten. Sama juttu, jos seinillä on pieniä tauluja siellä täällä, yksi isompi kokonaisuus on paremman näköinen minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kissat.
Tätä tapahtuu minunkin luonani ja ei haittaa minua lainkaan. Nuo kissat jätti huomaani entinen naisystäväni, joka ei enää halunnut pitää niitä.
Näin naisiin päin suunautuneena naisena ja esteetikkona:
-Epäsiistiä (rasvatahroja/vaatekasoja
-Ei mitään taiteellista, pelkästään pakollisia huonekaluja kuten joku tuoli
-Ei yhtään panostettu huonekalujen ulkonäköön tai tyyliin, vaan otettu halvimmalla se mitä Ikeasta tai tuttujen nurkista on saatu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kissat.
Tätä tapahtuu minunkin luonani ja ei haittaa minua lainkaan. Nuo kissat jätti huomaani entinen naisystäväni, joka ei enää halunnut pitää niitä.
Fiksu nainen kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kissat.
Miehenä tykkäisin jos nainen omistaisi kissan tai kaksi. Olen itse aina välillä kuumeillut kissan hankkimisen kanssa, mutta parasta olisi jos nainen omistaisi kissan niin minun ei tarvitsisi.
Joo, sinähän nyt sisustat asuntosi sen mukaan mitä av:lla käsketään... No, itseäni näin naisena häiritsee ihan kenen tahansa asunnossa likaiset wc-tilat, haisevat käsipyyhkeet, sotkuinen keittiö, likaisia astioita ympäri kämppää, tahmainen lattia, likaisia vaatteita (eritoten alusvaatteet) ympäri ämpäri jne. Jos kutsuu vieraita kotiinsa, niin luulisi, että vähän edes siivoaa/järjestelee ennen sitä. Ja on myös sellaisia sisustusratkaisuja, jotka eivät miellytä minun silmääni, mutta asunnon omistajaa miellyttää, mutta se ei kuulu minulle.
Se jos siellä on joku mies