Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hannu, 66, ostaa seksiä ja läheisyyttä alle 30-vuotiaalta Lauralta: ”Elämänlaatuni on aivan toista kuin ennen”

Vierailija
28.06.2020 |

Hopeaketun säästöt hupenevat huolestuttavasti, mutta onneksi verottaja ymmäärtää.

Ihokosketus, suukottelu, halaukset, kiehnäys, kiusoittelu. Nuo sanat toistuvat, kun Hannu, 66, kertoo, miksi hän ostaa läheisyyttä ja seksiä.

https://seura.fi/ilmiot/tarinat/hannu-66-ostaa-seksia-alle-30-vuotiaalt…

Kommentit (238)

Vierailija
81/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt lukemaan enää sen jälkeen kun kerrottiin, että mies ottaa seksipalveluista kotitalousvähennykset! Että sellaista kivaa, veronmaksajat kuittaavat osan laskusta.

Mutta kehitysvammaisille pitäisi olla oikeus juuri tuonkaltainen seksiin. Kumma juttu, kun ainoa ryhmä, jolle seksiin ei olisi oikeutta ja edes tarvetotta ovat suomalaiset, varsinkin keski-ikäiset ja sitä vanhemmat miehet. Naisille se oikeus kuuluu, vammaisille se kuuluu ja jopa maahanmuuttajiakin pitäisi ymmärtää Siinä asiassa. Jotkut puhuvat jopa perustarpeista, jota se ei tietenkään ole.

Seksi EI ole ihmisoikeus.

Vierailija
82/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valinta--

Vanha nalkuttava komentelija 247 vai

nuori timmi suloinen feikki mutta maksullinen yhden yön juttu??

Täytyy oikein istua alas ja miettiä

Hhhmmmmmmm???

=D=D=D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisparka. Olisi kammottavaa käpälöidä vanhaa miestä.

Paitsi, jos mies olisi varakas tai julkkis.

Vierailija
84/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oksettavampaa tiedä kuin että nuori nainen sänkypuuhissa tuollaisen vanhuksen kanssa, yök. Olen Itse 50 vuotias ja en voisi harrastaa seksiä minkään papparaisen kanssa, en ilmaiseksi enkä rahasta. Minulla on ollut omanikäisiä kumppaneita, se toimii parhaiten.

Miksei mummeli voisi harrastaa seksiä papparaisen kanssa? Voi olla, ettet itsekään ole Kaikkien mielestä mikään unelmaseksikumppani. Mistä sitten kertoo, että työkaverini 40 vee, kolmen lapsen äiti jätti noin samanikäisen miehensä ja meni nai isiin ja teki lapsenkin 60- vuotiaan persaukisen entisen esimiehensä kanssa, tuskin ainakaan oksettavuudesta tai iljettävyydestä.

Hannu tietää ostavansa seksiä ja läheisyyttä. Se ratkaisu voi sopia hänelle. On paljon helpompaa ja usein myös halvempaa ostaa seksiä kuin hankkiutua parisuhteeseen, jossa seksi on tunnetusti tulee kaikkein kalleimmaksi. Hannukin alkaa olla iässä, jossa hän saisi melkein valita yli viiskymppisistä naisista haluamansa

😂😂😂😂😂

Ai stana, reoesin. Vai että Hannu 66 wee saisi valita kenet tahansa +50-vuotiaan naisen. No ei todellakaan. Jos +50 vuotias nainen haluaisi pelkästään seksiä, niin nuoret miehet itse tulisivat sitä.jonossa tarjoamaan ja parisuhdetta kaipaavalkekin löytyisi useita tarjokkaita nuoremmista miehistä

Vierailija
85/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista kertakaikkiaan. Vaikka miten olisi heidän välillään sovittu homma niin kyllä kaikkia naisia halventaa se että seksiä voi ostaa. Seksin ei pitäisi olla mikään rahallinen sopimus vaan, noh, seksiä: molemminpuolisen halun ja jopa rakkauden osoitus. On väärin, että vanhat papat käyttävät taloudellista etuaan ja sillä ylipuhuvat nuoret naiset seksiin kanssaan.

Harrastin itse 19-20 -vuotiaana muutaman kerran maksullista seksiä 35-80 -vuotiaiden miesten kanssa, koska tarvitsin rahaa ja ajattelin juurikin, että eihän tämä ketään satuta. Minulla kävi tuuri ja seksi sinänsä oli ihan siedettävää, mutta nykyään harmittaa, että nuo miehet ovat minuun ylipäänsä päässeet koskemaan ja heille on jäänyt sellainen kuva, että homma on ihan ok ja luultavasti minun jälkeeni etsivät uuden hyväuskoisen nuoren naisen leikkikalukseen. Yritän olla ajattelematta tapahtumia, mutta kyllä ne jälkensä jättivät.

Seksiin pätee sama kuin ilmaisiin lounaisiin.

Vierailija
86/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu on kohta seitsemänkymppinen vanhus. Surullista lukea tällaisesta kehittymättömyydestä näissä ikäluokissa.

Vierailija
87/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suurin osa miehistä pedofiileja, vai miksi heitä viehättää niin nuoret naiset silloinkin kun ovat itse eläkeiässä? Ainakin itselläni miesmaku kehittyy vuosien myötä ja nyt 34-vuotiaana en voisi kuvitellakaan seksiä jonkun parikymppisen kundin kanssa, rahasta tai ilman. Ällö ajatuskin. 

Ja sama kun äijänkäppyrät haaveilevat jostain 16-vuotiaista teineistä(sweet sixteen anyone? hyi helvetti) Nehän ovat vielä ihan kakaroita,kropankin puolesta vaikka näille semi-pedoille varmaan 13-vuotiaskin on jo nainen kun rinnat alkavat vähän näkymään. En tiedä ketään yli 20-vuotiasta saati keski-ikäistä naista joka haluaisi panna 16-vuotiaan pojan kanssa.

Vierailija
88/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oksettavampaa tiedä kuin että nuori nainen sänkypuuhissa tuollaisen vanhuksen kanssa, yök. Olen Itse 50 vuotias ja en voisi harrastaa seksiä minkään papparaisen kanssa, en ilmaiseksi enkä rahasta. Minulla on ollut omanikäisiä kumppaneita, se toimii parhaiten.

Miksei mummeli voisi harrastaa seksiä papparaisen kanssa? Voi olla, ettet itsekään ole Kaikkien mielestä mikään unelmaseksikumppani. Mistä sitten kertoo, että työkaverini 40 vee, kolmen lapsen äiti jätti noin samanikäisen miehensä ja meni nai isiin ja teki lapsenkin 60- vuotiaan persaukisen entisen esimiehensä kanssa, tuskin ainakaan oksettavuudesta tai iljettävyydestä.

Hannu tietää ostavansa seksiä ja läheisyyttä. Se ratkaisu voi sopia hänelle. On paljon helpompaa ja usein myös halvempaa ostaa seksiä kuin hankkiutua parisuhteeseen, jossa seksi on tunnetusti tulee kaikkein kalleimmaksi. Hannukin alkaa olla iässä, jossa hän saisi melkein valita yli viiskymppisistä naisista haluamansa

😂😂😂😂😂

Ai stana, reoesin. Vai että Hannu 66 wee saisi valita kenet tahansa +50-vuotiaan naisen. No ei todellakaan. Jos +50 vuotias nainen haluaisi pelkästään seksiä, niin nuoret miehet itse tulisivat sitä.jonossa tarjoamaan ja parisuhdetta kaipaavalkekin löytyisi useita tarjokkaita nuoremmista miehistä

Nuoremmat miehet käyttävät vanhempaa naista lähes yksinomaan panemiseen, ei niiden kanssa solmita parisuhdetta, esitellä kavereille tai edes näyttäydytä julkisesti, ellei kyseessä ole joku varakas julkkisnainen. Palstamammat ovat tietenkin poikkeus, parisuhteisiin haluavia nuoria adoniksia pyörii ympärillä niin, että perusmisterfinlandeja saa potkia syrjemmälle.

Vierailija
89/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä vanhempana miehenä olis valmis maksamaankin jotta saisi nuorta, max kolmekymppistä. Nykyään saan vielä ilmaiseksi 20-30v väliltä.

Vierailija
90/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin pitäisi olla ihmisoikeus. Kaikkien pitäisi saada tuntea itsensä halutuksi, myös seksuaalisessa tarkoituksessa. Enemmän kuin 20 vuotta ilman toisen ihmisen kosketusta vaikuttaa pahimmillaan jopa mielenterveyteen. Eli sen todellakin pitäisi olla ihmisoikeus, siihen en ota kantaa miten se järjestettäisiin. Järjestäminen on ehkä mahdotonta mutta asian tämä aspekti pitäisi ainakin tunnustaa yleisesti.

Vierailija
91/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä ilkeily alkaa.

Miksi mammat nauttivat muiden haukkumisesta?

Psykologinen selitys: peittääkseen ja ottaakseen etäisyyttä OMAAN vanhenemisen pelkoonsa ja MYÖS omaan kuolevaisuuteensa.

Vierailija
92/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaan kaikki nuo tuollaiset 'laurat' ovat itse 'elämänuransa' ja 'työnsä' valinneet, joten se siitä  heidän työolojensa surkuttelusta.

Liikuttaa minua yhtä vähän kuin esim. ammattipyövelin valtoimet kyyneleet valokuvassa äitinsä hautajaisissa, avoimen haudan äärellä kukat kädessään kuvattuna .

Vierailija
93/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteitaan ei pidä ihan kaiken pohtimiseen haaskata.

Kaikkea ulkopuolista tapahtunutta ei tarvitse edes ajatella 

Vierailija
94/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Kaiken ikäiset miehet käyttäneet tuollaisia palveluja varmasti kautta aikojen. Nainen saa rahaa ja mies läheisyyttä ja tyydytyksen. Jokainen valitkoon itse mihin rahansa ja miten kroppaansa käyttävät.

Vierailija
95/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tämä nyt eroa mitenkään niistä sadoista uutisista, joissa nainen on voimaantunut eri miehistä ja kokeiluistaan.

Ihan täysin sama asia. 

Vierailija
96/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suurin osa miehistä pedofiileja, vai miksi heitä viehättää niin nuoret naiset silloinkin kun ovat itse eläkeiässä? Ainakin itselläni miesmaku kehittyy vuosien myötä ja nyt 34-vuotiaana en voisi kuvitellakaan seksiä jonkun parikymppisen kundin kanssa, rahasta tai ilman. Ällö ajatuskin. 

Naisillahan tuo ikäpreferenssi menee tyypillisesti niin että nuorena katsellaan mieluummin aavistuksen vanhempaa miestä, kolme-nelikymppisenä oman ikäistä ja viiden kympin jälkeen pikkuhiljaa aletaan kallistua nuorempiin päin.

Olet siis sikäli aika tyypillinen kolmekymppinen nainen.

Vierailija
97/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sama kun äijänkäppyrät haaveilevat jostain 16-vuotiaista teineistä(sweet sixteen anyone? hyi helvetti) Nehän ovat vielä ihan kakaroita,kropankin puolesta vaikka näille semi-pedoille varmaan 13-vuotiaskin on jo nainen kun rinnat alkavat vähän näkymään. En tiedä ketään yli 20-vuotiasta saati keski-ikäistä naista joka haluaisi panna 16-vuotiaan pojan kanssa.

Ja kun sinä et tiedä niin sittenhän ilmiötä ei ole olemassakaan :-)

Aika monelta mieheltä löytyy teinivuosilta päinvastaisia kokemuksia..

Vierailija
98/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali puuttuu. Ihmisen pitäisi vanhemmiten kasvaa henkisesti ja turha itsekkyys rapistua. Valitettavasti kaikille ei näin käy. Oma nautinto tärkeintä hinnalla millä hyvänsä!

Vierailija
99/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä olen 20 vuoden aikana laittanut aviorouvan vaatimiin kotkotuksiin, oli saanut kerran viikossa kaupallisen rakkauden laadukkaan palveluntarjoajan perfirmanssin.

Vierailija
100/238 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopea-Hannu on ymmärtänyt, että kun on kuollut, niin mitä sillä rahalla enää tekee .. 

Parempi käyttää se johonkin järkevään eläessään ;)

Zinc

Tämä. Jokaisen pitäisi käyttää itse rahansa niin ettei jää perintöä mistä sitten riidellään. Maksimissaan hautajaiskulut omaisia varten ja kaikki muu käyttää itse haluamallaan tavalla 👍