Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hannu, 66, ostaa seksiä ja läheisyyttä alle 30-vuotiaalta Lauralta: ”Elämänlaatuni on aivan toista kuin ennen”

Vierailija
28.06.2020 |

Hopeaketun säästöt hupenevat huolestuttavasti, mutta onneksi verottaja ymmäärtää.

Ihokosketus, suukottelu, halaukset, kiehnäys, kiusoittelu. Nuo sanat toistuvat, kun Hannu, 66, kertoo, miksi hän ostaa läheisyyttä ja seksiä.

https://seura.fi/ilmiot/tarinat/hannu-66-ostaa-seksia-alle-30-vuotiaalt…

Kommentit (238)

Vierailija
21/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Laura, kuppaa ukko tyhjätaskuksi ja siirry seuraavaan. Kannattaa bisnestä.

Vierailija
22/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhempi mies, sitä sileämmät kivekset ovat. Pinnassa risteilee verisuonia, jotka saa ne näyttämään marmorilta. Voitaisiinkin puhua marmorikuulista. 

Olen kuullut sanottavan, että ainut ruumiinosa, joka tulee vähemmän ryppyiseksi iän myötä on kivespussi.

Tämä johtuu kai siitä ,että kivespussin rypyt eivät ole oikeita ryppyjä, vaan lihas ihon alla on sen muotoinen ja iän myötä lihakset tietysti näivettyvät. 

Olen käsittänyt että sinulla on kivespussit. Ja olet jo yli 30v. Olisit tarkkaillut niitä aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ettei tuo Laurakaan kedon kaunein kukka ole.

Kukaan normaali alle 30 ei kiehnää kuolemalle haisevaa papparaista toistuvasti - edes rahasta.

Vierailija
24/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurasta näkyvät perävalot, kun rahat loppuvat.

Eikun Hannu varmaan olettaa hääkellojen soivan, kun rahat loppuvat.. Hohhoijaa.

Tunnen yhden prostituoidun ja tämä on yksi syy miksi ei ota asiakkaiksi vanhempia miehiä. Ne ei erota palvelua ja näyttelemistä vaan luulee että se on jotain rakkautta.

Vierailija
25/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen lähinnä että... so what? Jotkut täällä kirjoittelevat naiset ymmärtävät hyvin heikosti muita ihmisiä ja hahmottavat kaiken oman epänormaalin vahvan inhonsa lävitse.

Toivottavasti eivät ainakaan aikuisia ole.

Vierailija
26/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukupuolet olisivat toisinpäin, palstan naiset huutelisivat you go gurl-tsemppejä. 

Vierailija
27/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopea-Hannu on ymmärtänyt, että kun on kuollut, niin mitä sillä rahalla enää tekee .. 

Parempi käyttää se johonkin järkevään eläessään ;)

Zinc

Hei kirjotit taas kivan viestin. Vähän aikaa vain sekoilit jotain.

Vierailija
28/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies haluaa halauksia

Vierailija
29/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on niin absurdi että voi hyvin olla feikki. Kaikki mahdolliset kliseet tungettu mukaan. Ja tietysti myös tämä vanha kultakimpale:

"Ja minulle on erittäin suuri nautinnon lähde se, että kumppanini nauttii”, hän sanoo."

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD Joo ihan varmasti ne alle 30-vuotiaat naiset, joille maksat seksistä, aidosti nauttivat kanssasi, sinä lähes 70-vuotias taata. Keep telling yourself that.

Ihmisen kyky itsepetokseen on nähtävästi ääretön.

30/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olet 34-vuotiaana ätminä myös harkinnut maksullista naista...alemman tason miehet kun eivät naista ilmaiseksi saa.

Olisi mukava joskus kokea naisen kosketus...

31/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa tuplakommentti epähuomiossa

Vierailija
32/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh, kyllä olisi mulle alle kolmekymppisenä täytynyt maksaa TODELLA paljon, että olisin edes kerrankin eläkeikästä pappaa sekstaillut ja hellinyt...😆 Nyt oon 52-v. ja en kyllä, jos (50-v. täyttävästä) aviomiehestäni eroaisin, noin vanhaa kattelis, melkoinen rahapula pitäisi olla😂

Vierailija
33/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo se naisten on huudella kun miehet ovat kiimaisia sonneja. Satte aina seuraa vastakkaiselta sukupuolelta kun haluatte. 

Vierailija
34/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat aikuisia ja heillä systeemi toimii. Molemmat ovat tyytyväisiä. Turha moralisoida.

Vierailija
35/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yrittääkö joku nyt vääntää tätä niin, että Hannu nolona menettää rahansa?

LOL, Hannu on 66. Jos säästöjä on kertynyt, nyt on ne aika käyttää jos vielä meinaa käyttää. Miehiä kiinnostaa maailmassa eniten naiset, ja useita (muttei ihan kaikkia) miehiä myös autot. Useimmiten miehen sijoituskohteet löytyvätkin näistä. 

Jo parikymppiset rock-tähdet, tai nykyään kai rap-tähdet, käyttävät rahansa naisiin ja autoihin. Ei se ole niinkuin miehille mikään huono juttu. Ne on ne mistä miehet tykkää. 

Vierailija
36/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat aikuisia ja heillä systeemi toimii. Molemmat ovat tyytyväisiä. Turha moralisoida.

Niinpä. Ja laillista: Laura maksaa verot ja Hannu saa verottajalta takaisin. win-win-win.

Epäilyttävää olisi, jos rikollisten naikkosten kanssa vehtaisi ja rahat valuisivat venäjän mafialle tai feikki-vuittoneihin ja paukkupurkkaan.

Vierailija
37/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se nuorissakin on, että kyllä tyhjätaskun on turha niitä kauneimpia katsella. Kai muuten misseillä ja malleilla olisi joillain köyhiäkin miehiä. 

Vierailija
38/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ätminkäinen kirjoitti:

Minä olet 34-vuotiaana ätminä myös harkinnut maksullista naista...alemman tason miehet kun eivät naista ilmaiseksi saa.

Olisi mukava joskus kokea naisen kosketus...

Minä taas olen päättänyt, että en maksullista seuraa hanki.

Kaikkien näiden vuosien jälkeen minä haluan nimenomaan tuntea sen, että joku nainen oikeasti pitää minusta niin paljon sellaisena kuin olen, että haluaa koskea juuri minua.

Todennäköisesti se jää vain haaveeksi, mutta en halua tyytyä mihinkään näyteltyyn.

Vierailija
39/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti läheisyys nostaa elämänlaatua. 

Yksinäisyys ja kosketuksen puute tappaa. 

Vierailija
40/238 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisparka. Olisi kammottavaa käpälöidä vanhaa miestä.