Onko muiden miehet
Keski-ikää lähestyessä alkaneet muuttua jääräpäisiksi, ei niin huomioonottaviksi...? Joku aloitti jo ketjun siitä, miten mies ei osallistu reissujen suunnitteluun yhdessä. Meillä sama, mutta lisäksi vielä sellaista tietynlaista pappamaisuutta havaittavissa. Kuuntelee nykyään omaa musiikkiaan kotona, että autossa ja toisinaan ihan hirveää skeidaa kuten Jope Ruonansuuta!!! Siis hirveää kiduttamista!
Ennen ollaan just puhuttu siitä, että jos ei ole sama musiikkimaku, niin otettais se kumppani huomioon, eikä renkuteta sitä omaa musaa jatkuvalla syötöllä ja annetaan toisellekin tilaa kuunnella omia lemppareita.
Kommentit (14)
Kyllä ei meillä mies kuuntelisi mitään Ruonansuuta, jos haluaisi asuntoa jakaa kanssani vielä ensi viikollakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ei meillä mies kuuntelisi mitään Ruonansuuta, jos haluaisi asuntoa jakaa kanssani vielä ensi viikollakin.
No niin in! Olen yrittänyt puhua ettei hermot kestä sitä rallatusta enää ja jos on pakko kuunnella, niin menkööt johonkin toiseen huoneeseen missä saa luukuttaa sitä mielin määrin. Ymmärrän että jokaisella meillä on jotain nolojakin lemppareita, mutta kun tuo ei edes yritä salailla enää edes niitä noloimpia enää.
Ruonansuu on hauska mutta musiikkinsa on mielestäni vähän vanhempien makuun. Koomista kun olen jo 49. Ihan ite tykkään raskaasta rokista. Hevistä niinku suomessa sanotaan. Eputkin meni jo ajat sitten bliisuiksi niin juice on ainoa suomalaisista mitä joskus laitan tuubista kun kuuntelen musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin in! Olen yrittänyt puhua ettei hermot kestä sitä rallatusta enää ja jos on pakko kuunnella, niin menkööt johonkin toiseen huoneeseen missä saa luukuttaa sitä mielin määrin. Ymmärrän että jokaisella meillä on jotain nolojakin lemppareita, mutta kun tuo ei edes yritä salailla enää edes niitä noloimpia enää.
Se on kyllä suhteessa lopun alkua, jos toinen ei enää edes yritä salailla noloa musiikkimakuaan. Luulen, että sinun on nyt vain otettava esiin Nylon Beat -levysi, vaihtaa se Ruonansuun tilalle, soittaa kovaa ja kysyä mieheltä, ymmärtääkö hän nyt, kuinka kakkamusiikin soittaminen loukkaa.
Mun mies on joutunut kuuntelemaan automatkoilla Britney Spearsia, eikä ole valittanut. Että näin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä suhteessa lopun alkua, jos toinen ei enää edes yritä salailla noloa musiikkimakuaan. Luulen, että sinun on nyt vain otettava esiin Nylon Beat -levysi, vaihtaa se Ruonansuun tilalle, soittaa kovaa ja kysyä mieheltä, ymmärtääkö hän nyt, kuinka kakkamusiikin soittaminen loukkaa.
Tän täytyy olla sarkasmisessa mielessä kirjoitettu! En minä ajatellut miestä jättää paskan musiikkimaun takia, mutta kasvaa se ky rpä otsaan jos ei huomioida kumppania.
Vai onko se vain tuoreiden suhteiden nannaa että näytetään ne parhaimmat puolet toiselle, tehdään sitä aamupalaa sänkyyn, harjataan toisen hiuksia, hierotaan jne? Mikä hitto siinä on niin vaikeaa pitää sitä kumppania hyvänä?
Minun nolot biisini ovat kaikkea muuta kuin Jopea tai Nyloneita. Kuuntelen kyllä tosin hyvin monipuolista musiikkia, mutta Jopeen en taivu!
Vierailija kirjoitti:
Osta sille kuulokkeet.
Naurat varmaan itsesi kipeäksi, mutta sillä on kuulokkeet, mutta ei se käytä niitä vaikka pyydän!😂
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on joutunut kuuntelemaan automatkoilla Britney Spearsia, eikä ole valittanut. Että näin päin.
No toivottavasti ei nyt ihan jatkuvasti? Kai kysyt haittaako tämä? Ehkä se tykkää itsekin?😃
Ap
No kai tässäkin kohtaa voidaan yrittää kunnioittaa toistaan. Esimerkiksi minä tykkään Celine Dionista, mutta en minä automatkoilla sitä luukuta koska tiedän ettei mieheni voi sietää sitä.
Kuunnellaan radiota vaan.
Vierailija kirjoitti:
No kai tässäkin kohtaa voidaan yrittää kunnioittaa toistaan. Esimerkiksi minä tykkään Celine Dionista, mutta en minä automatkoilla sitä luukuta koska tiedän ettei mieheni voi sietää sitä.
Kuunnellaan radiota vaan.
Noin se pitäisikin mennä. Nyt se minun mies luukuttaa tuolla kaikkea muutakin ällöttävää Suomi-poppia! En vaan voi uskoa tätä todeksi:( ärsyttää varmaan hiprakassaan tahallaan!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnellaan radiota vaan.Noin se pitäisikin mennä. Nyt se minun mies luukuttaa tuolla kaikkea muutakin ällöttävää Suomi-poppia! En vaan voi uskoa tätä todeksi:( ärsyttää varmaan hiprakassaan tahallaan!
Ap
Miehesi on siis joku keski-ikäinen äreä juoppo? No hyi, en katsoisi sellaista äijää yhtään.
Oma mieheni on 48 vuotias aivan ihana huumorintajuinen ajattelevainen ja kohtelias mies.
Jopehan on parasta! Ja siihen vielä Turo's Hevi Gee niin kyllä kelepaa