Oliko jossain vaiheessa tälläinen tv-sarja olemassa vai olenko kehittänyt tämän omassa päässäni???
Siis joku britti tai jenkkiläinen missä perheet vaihtavat lomia päittään? Esim toinen halusi aktiiviselle vaelluslomalle ja toiset halusivat vain maata selällään ja vedellä päiväkännejä....sitten seurattiin miten kestivät toistensa lomat?
Onko tämä kuvitelmaa vai totta?
Kommentit (16)
Oli muistaakseni brittisarja. Nimeä en valitettavasti muista.
Muistaisiko joku ehkä nimen?
Mutta sarja siis ON olemassa 😂
Itsekkin olen nähnyt . Luultavatsi joku lads on nightmare holiday
On olemassa. Perheet vaihtoivat suunnittelemansa lomat päittäin. Oli lomaa leirintäalueella, kunnon kulttuurilomaa Euroopan kaupungeissa jne. Aika ääripäitä, ja siksi oli mielenkiintoinen katsottava. Perheet eivät etukäteen tienneet, minne olivat menossa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko ollu tää: https://en.wikipedia.org/wiki/Holiday_Showdown
Jep, tuo on ainakin se, minkä minä olen nähnyt! 6
Entä sarja jossa nuoret reppureissaajat asuu hostellissa australiassa ja se alkaa komediana, mutta vähitellen muuttuu hämäräksi raiskauksineen jne. Tuli noin 20 vuotta sitten telkkarista
Sellanen elokuva oli missä jenkki ja britti vaihtaa asuntoja et menee sinne toisen kämppään lomalle. Tais olla joku romanttinen komedia tjsp lopussa ne on sit fukifuki.
Vierailija kirjoitti:
Entä sarja jossa nuoret reppureissaajat asuu hostellissa australiassa ja se alkaa komediana, mutta vähitellen muuttuu hämäräksi raiskauksineen jne. Tuli noin 20 vuotta sitten telkkarista
Crash Palace?
Lomat vaihtoon. Sitten oli myös vastaavan formaatin Vaimot vaihtoon, jossa kotia vaihtoivat tyyliin nipovaimo ja laiskurivaimo ja viikon vaihdon jälkeen he olivat "oppineet paljon". Heh. Seurasin. Mökissä vielä jostain.
Minäkin muistan lapsuudestani tuon ohjelman. Olen nyt siis 24-vuotias eli joskus n. 15 vuotta sitten tuli. Muistan yhden perheen, joka pesi samalla hammasharjalla koko perheen hampaat. Taisi olla samainen perhe, joka ei tiennyt missä Firenze on, kun sinne saivat vaihtoloman.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen elokuva oli missä jenkki ja britti vaihtaa asuntoja et menee sinne toisen kämppään lomalle. Tais olla joku romanttinen komedia tjsp lopussa ne on sit fukifuki.
Toi on Holiday. Siinä on Cameron Diaz, Kate Winslett, Jack Black ja Jude Law. Aika symppis elokuva, sopii jouluun ja romantiikan ystävälle.
Maikkarihan vois ostaa tuon konseptin ja pistää tavikset berlofien, ranta-ahojen, sieppien ja muiden jännisten kanssa vaihtamaan lomia. Joku tempparipariskunta mukaan vielä.
Yhden vaimot vaihtoon perheen poika lopulta ampui tiukkis-äitinsä ja nuorimman veljensä : /
jaksoa ei taida löytyä enää youtubesta.
En googlaamallakaan löytänyt...
Olen lähes varma että tällainen sarja on ollut!