12 sairautta ja nyt epäillään nivelreumaa
Miten jaksaa aina lisääntyvien sairauksien kanssa?
Kommentit (12)
Minkä ikäinen oot? Itsellä on 8 sairautta ja olen alle 40. Yhtä sairastelua on ollut koko elämä.
Viime vuonna tuli 2 uutta sairautta ja nyt tämä. Aika väsynyt olo.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen oot? Itsellä on 8 sairautta ja olen alle 40. Yhtä sairastelua on ollut koko elämä.
Alle 50v.
Vierailija kirjoitti:
Ja olet normaalipainoinen?
En ole nykyään olen ylipainoinen. Nuorena kun sairauksia oli 7 tai 8 olin normaalipainoinen
luettele sairauksiasi, niin mietitään, onko niillä jokin yhteinen nimittäjä
Vierailija kirjoitti:
luettele sairauksiasi, niin mietitään, onko niillä jokin yhteinen nimittäjä
Autoimmuunisairauksia on paljon.
älä ainakaan ala keto dieetille. se laittaa sekaisin hormonitoiminnankin ja varsinkin nivelet.
Eipä niille mitään voi. Yritän nauttia elämän pienistä iloista.
Nyt ilona on uusi kirja ja suklaatuutti.
Mies tekee kinkkumunakkaan.
Omenasiideri jääkaapissa.
Ammattivalittaja se vaan täällä taas, moiiiiiii! 130 kg, mitään en viitsi kyllä tehdä. Ei töitä, ei kuntoilua, ei mitään. Mut byhyy vaan, ukkonikin on paska, vaikka tuo leivän mun läskin naamani eteen. Seksiä ei halua, mut jos joskus haluaa niin takaapäin. Eroan siitä aina vähän väliä, koska en saa juoda viiniä. Mutta sitten mä muistan, että en mä jaksakaan nostaa lihavaa persettäni penkistä niin paljon että hommaisin ittelleni kämpän. Joten mä matkustelen välillä Aruballa ja sillee. Välillä mulla on syöpä. Tai perustan jonkun R-kioskin tai pari. No mut hei, kyl se elämä tälleeki menee :)
Ei oikein muuten, kuin koittamalla iloita paremmista päivistä sillon harvoin kun niitä on. Voimia!