Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten haukkujille

Vierailija
28.06.2020 |

Älkää viitsikö haukkua suomalaisia miehiä! Nehän on aivan ihania ♡ Suomessa meidän naisten elämä on todella hyvää kun vertaatte ihan minne tahansa.

Suomalaisia hyvin kasvatettuja, tasa-arvoisia, rehellisiä, ahkeria, fiksuja ja komeita miehiä on ihan joka puolella! Avatkaa silmänne.

Myös naisen pitää osata parisuhteessa rakastaa, uhrautua ja kunnioittaa. Ei vain miehen. Näitä ominaisuuksia taikka taitoja, tälläistä kypsyyttä ei kaikilla naisillakaan ole.

Nainen ei ole mikään "Ihminen 2.0" kuten tunnutte luulevan täällä.

Terv. N45

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan suomalaista miestäni ja veljiäni ja isääni. Kaikki ovat ihan mahtavia.

N24

Vierailija
2/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on persumies iältään 20-40 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun elämä olisikin noin helppoa, mustavalkoista, ennalta-arvattavaa. Ja itse aina siellä "hyvien" puolella, asia kuin asia. Suvaitsevaisuutesi ja sivistyneisyytesi aivan kuin huokuu tänne asti.

Ei, en ole persumies. Olen tavallinen keski-ikäinen perheenäiti, joka ei onnekseen tunne samanlaisia naisia kuin täällä palstoilla. Tai en tiedä tuntevani.

Rakastan miestäni, poikaani, veljiäni, isääni ja niin edelleen. Kaikki hyviä, ihania miehiä. Ihan yhtä paljon rakastan ja kunnioitan heitä kuin perheen ja suvun naisiakin.

Hirveä palsta. En aio käydä tämän enempää. Naiset ovat jotenkin outoja, kylmiä ja ylimielisiä, täällä.

Terveisin Aloittaja

Vierailija
4/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On fiksuja miehiä ja fiksuja naisia. Mutta sitten löytyy molemmista johonkin nilviäisen asteelle jääneitä.

Toivottavasti some ei ole kenenkään ainoa kontakti miehiin tai naisiin.

Vierailija
5/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvostan noin yleensä, mutta tällä hetkellä kaikki miehet on kuvottavia koska mua on käytetty hyväksi miesten taholta. Joo eihän se kaikkien miesten syy ole, mutta on vaan tullut liikaa lokaa liian monelta ukolta.

Vierailija
6/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä palsatalla on ollut lähinnä sitä, että naisia haukutaan. Läskit naiset ansaitsee suorastaan turpaansa ja hyväksikäyttöä ja panoa jonka jälkeen jätetään ja etitään laadukas nainen eli joku hoikka Jessica Alba ja haistatetaan naisille paskat.

Vierailija
7/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kulttuureja jossa koira on naista arvokkaampi. Silti hyysäämme näitä kulttuurinrikastajia.

Vierailija
8/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvio kirjoitti:

Ja täällä palsatalla on ollut lähinnä sitä, että naisia haukutaan. Läskit naiset ansaitsee suorastaan turpaansa ja hyväksikäyttöä ja panoa jonka jälkeen jätetään ja etitään laadukas nainen eli joku hoikka Jessica Alba ja haistatetaan naisille paskat.

No opettelisi ne läskit akatkin pysymään normaalissa painossa, niin ei tarvisi toimia noin. Ei se ole mikään luonnonlaki että tarvii syödä pöydästä ruuat, ruokailuvälineet ja lopuksi se pöytäkin kun asettuu siihen ruokapöytään. Itse olette paskanne kokoon keittäneet ja saatte siitä myös "nauttia".

Vierailija
9/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksella jo kuusi alapeukuttajaa. Miksi? Kertoisiko joku teistä syyn?

Vierailija
10/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun elämä olisikin noin helppoa, mustavalkoista, ennalta-arvattavaa. Ja itse aina siellä "hyvien" puolella, asia kuin asia. Suvaitsevaisuutesi ja sivistyneisyytesi aivan kuin huokuu tänne asti.

Ei, en ole persumies. Olen tavallinen keski-ikäinen perheenäiti, joka ei onnekseen tunne samanlaisia naisia kuin täällä palstoilla. Tai en tiedä tuntevani.

Rakastan miestäni, poikaani, veljiäni, isääni ja niin edelleen. Kaikki hyviä, ihania miehiä. Ihan yhtä paljon rakastan ja kunnioitan heitä kuin perheen ja suvun naisiakin.

Hirveä palsta. En aio käydä tämän enempää. Naiset ovat jotenkin outoja, kylmiä ja ylimielisiä, täällä.

Terveisin Aloittaja

Täällä on muutamia asiallisia tyyppejä, mutta pääasiassa viallisia. Se ei kuitenkaan ole sukupuoleen sidottua.

Vierailija
11/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet onkin ihania, kaikki muut naiset saisi tappaa.

Vierailija
12/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvio kirjoitti:

No arvostan noin yleensä, mutta tällä hetkellä kaikki miehet on kuvottavia koska mua on käytetty hyväksi miesten taholta. Joo eihän se kaikkien miesten syy ole, mutta on vaan tullut liikaa lokaa liian monelta ukolta.

Niinhän se ikävä kyllä menee, että jos kertyy huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta, sitä alkaa yleistämään. Kuitenkin on hyviä ja huonoja tyyppejä molemmissa, ei kaikki naisetkaan pelaa reilua peliä. Kyllä minäkin olin jo aikalailla luovuttanut miesten suhteen, kunnes sitten lopulta löytyi se ihan oikeasti kiltti mies. Sen verran ollut jo vastoinkäymisiä, terveysongelmia sun muita että tiedän jo varmuudella että hän on oikeasti mukava, ei vain esitä sellaista. 

Mutta koskaan näistä ei voi tietää varmaksi etukäteen, siksi kannattaa tutustua hitaasti. Jos miehelle ei sovi hidas tutustuminen, antaa hänen mennä. Ei ole silloin tosissaankaan. Hyvä mies ei hoputa naista vaan ymmärtää että nainen on varovainen ja tarvitsee luottamuksen kehittymisen.

Vierailija
13/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat PARHAITA!

14/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Aloittaja

Äärimmäisen paljon kiitosta, kehua ja haleja täältä tälle tämän foorumin ainoalle järkevälle, inhimilliselle & välittävälle äänelle. Olen itse ihan muutama päivä sitten tullut seuraamaan ja osittain myös osallistumaan tämän palstan menoihin, ja se on ollut kyllä menoa. Olen ajatellut että me suomalaiset ollaan monissakin mielissä edelläkävijöitä, sivistyneitä, ymmärtäväisiä jne. mutta tämä palsta saa pienelläkin otannallaan kyseenalaistamaan tuota kaikkea. Täällä keskustelun luonne on poikkeuksetta niin tulehtunutta että se kuvottaa, perinpohjaisesti. Tämä jääneekin minun viimeisimmäksi käynniksi tällä foorumilla, koska valitettavasti täällä ei sovi kasvattaa kuin myrkkykäärmeitä.

Olen 27v mies, ja aina rakastanut & arvostanut naisia yli kaiken, mutta kuka terve mies voisi olla vihaamatta tätä yletöntä toksista feminiinisyyttä, ennakkoluuloisuutta ja silkkaa katkeruutta mitä tällä foorumilla suolletaan. Kaikki miehet eivät ole sikoja tai seksin perässä vonkaavia väkivaltaisia narsisteja. Toivon kaikille täällä paljon myötämieltä, ansaitsematontakin. Omatunto tekee ihmisestä oikeamielisen. En ole koskaan ymmärtänyt trollausta tai nimimerkin takana vittuilua. En nää että se viestisi mistään muusta kuin pahasta olosta.

Voikaa hyvin. Hyvästi.

Vierailija
15/15 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio tuo "ihminen 2.0", sitähän nykynaiset Suomessa kuvittelevat olevansa. Miehiä solvataan ja vähätellään ja se on ihme kyllä kaikille ihan okei.

Kuka puhuisi siitä, että nykyhallitus nimenomaan ei ole tasa-arvoinen?

Miksi tasa-arvoa on nykyään se että naisten pitää saada yksinään määrätä ja miksi ihmeessä munattomat miehet tähän "uuteen nornaaliin" eli täyteen akkavaltaan ja sen ihannointiin alistuvat?

Intersektionaalinen feminismi hallitusohjelmassamme oksettaa minua - ja olen nainen.