Mikä ihme asenne keski-ikäisille puskee, kun seksuaalisuus ei enää kiinnosta?
Ei haluta enää viehättää vastakkaista sukupuolta, ei huolehtia omasta ulkonäöstä tai muutenkaan satsata mihinkään.
Kyllä, elämässä on tärkeämpiäKIN asioita (tietenkin) mutta miksi niiden varjolla seksuaalinen vetovoimaisuus unohdetaan kokonaan?
Kommentit (104)
Kiinnostus loppuu kun hormonit loppuu.
Koko aikuisikäni kärsin ylenmääräisistä haluista mutta nyt kun hormonitoiminta on vähentynyt, on ihana rauha.
Siitä hommasta on saanut jo tarpeekseen, jopa yli oman tarpeen.
Pitkät hiukset eivät ole kaikilla kovin upeat, ei varsinkaan jos niitä on synnytyksen jälkeen jokaisessa vaatteessa, ruuassa, huonekalussa ...
Vierailija kirjoitti:
Onpa ankeaa luettavaa tämä ketju :( Vaikea edes kuvitella, millaista olisi hyytyä seksuaalisesti nelikymppisenä. Itse vasta löysin tuossa iässä omat mieltymykseni. Nyt ikää lähemmäs 50 ja olen seksuaalisesti aktiivinen ja ikäisekseni aika vetäväkin. Enkä ole ajatellut hyytyä vielä pitkään aikaan, päin vastoin odotan innolla, mitä kaikkea seksin saralla pääsen vielä kokemaan!
Se on sitä kun tappi hinkkaa reikää. Kaikki sen ympärillä on rekvisiittaa jolla yritetään unohtaa se tosiasia, että siinä vain tappi hinkkaa reikää. Itseasiassa se on täysin sama miten tai missä asennossa se tehdään. Aina tappi hinkkaa reikää. Sen voi sitten vaikka jättää kokonaan pois ja keskittyä pukujuhliin ja käsirautojen ja ruoskien kanssa viuhtomiseen, köysiin, dildoilla toistensa tai vaikka isomman jengin mätkimiseen, hulavanteen pyörittämiseen samalla. Mutta itse seksi. Tappi hinkkaa reikää.
Nostan hattua miehille jota luovuttaa seksin eikä ees flirttaa rumille vanhoille lehmille leväperseille.
On hienoa jos mies ei käytä hyväkseen naisia joita oikeesti halveksuu.
Mä oon kohta neljäkymmentä ja niin ikäloppu, että saan jatuvasti miehiä päälleni ja inhoan sitä tilannetta koska ne ei ole halukkaita muhun vaan ainoastaan käyttämään hyväksi. Hyi helvetti.