Olen 43v nainen ja käytän kokouimapukua
Ei ole mikään narumalli vaan perinteinen. Ihana olla rannalla kun ei koko ajan tarvi jotain narua nyppiä jostain ja jotain kankaanpalaa siirrellä.
Voi uida, nousta vedestä ja puuhailla lapsen kanssa ja varmasti pysyy paikallaan.
Kommentit (22)
Olen sinua vanhempi ja en omista bikineitä. Tosin en selittele kenellekään mitä päälleni pistän.
Olen 28-vuotias ja hoikka, mutta mieluiten käyttäisin sellaista pitkähihaista surffipukua. Minulle uimiseen ei liity vaatteiden vähyys ja haluan olla auringolta suojassa.
Mun 97-vuotias isoäitikin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vau! Mahtava isoäiti jos vielä tuon ikäisenä jaksaa uida!
Sama. En ole ikinä tykännyt bikineistä. Kokouikkarin kanssa voi oikeasti uida ja touhuta muutakin, esim. kylpylässä laskea vesiliukumäkiä ym. Bikinien kanssa pitää koko ajan tarkastella onko housut matkassa ja pakarat piilossa ja onko tissi karannut kupista. Ärsyttävää. En toki muutenkaan jaksa esim. etelän lomalla maata yhtään auringossa, en ota aurinkoa enkä loju rantatuolissa kylkeä kääntämässä. Bikinit on tarkoitettu taas juuri siihen eli passiiviseen ihon käristämiseen ja paikkojen esittämiseen.
Olen 30v. nainen ja käytän kokouimapukua. Mihinkään nirunarubiksuihin en pukeutuisi mistään hinnasta.
Kokouimapuvut on myös kaikkein seksikkäimmät, vaikka sitä ei välttämättä haetakaan.
Tankini ja uimashortsit on vielä paremmat ei näy kamelinvarvas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau! Mahtava isoäiti jos vielä tuon ikäisenä jaksaa uida!
No harvemmin siellä senior -vesijumpassa parikymppisiä ole.
Käytän bikinejä koska tykkään niistä ja näyttää kivalle. Jokainen tavallaan.
Kokouimapuku on tosi seksikäs jos se haarakiila on ylös nousevaa mallia. Se on tosi kuuma. Ja pyllyn päältä jos uikkari menee keskeltä pakaroita niin että pylly hieman siihen puristuu. Aah! Tähän tyyliin:
https://www.houseofbrandon.com/naiset/asusteet/uima-asut/cheeky-one-pie…
Oon 47, ylipainoinen ja käytän bikineitä eikä minua kiinnosta vähääkään mitä joku on siitä mieltä.
Sama täällä. En tykkää bikineistä. Aina kokouikkari ollut, vaikka olisi kroppaa bikineillekin. Ne ei vaan ole mun juttu.
Ajattele ap, kuinka helppoa olisi ilman uimapukua.
Miksi ajatellaan, että naisen pitää pukeutua bikineihin tai on jotenki epäonnistunut jos ei pukeudu. Tai että niihin pukeutumatta jättäminen johtuisi jotenki huonosta itsetunnosta. Ei se suinkaan mene aina näin!
Bikinit ei vaan sovi kaikkien ajatusmaailmaan ja miksi pitäisi? Olen ihan tarpeeksi voimaantunut myös kokouikkarissa, kiitos.
Minä olen 34-vuotias nainen ja käytän lähes aina bikinejä. Paitsi joskus uimahallissa tai vesipuistossa tavallista uimapukua, jos on menossa vesiliukumäkeen tms.
Oon 30v, normaalipainoinen ja mulla on tankini. En oo koskaan omistanut bikineitä.
Mies37v kirjoitti:
Kokouimapuku on tosi seksikäs jos se haarakiila on ylös nousevaa mallia. Se on tosi kuuma. Ja pyllyn päältä jos uikkari menee keskeltä pakaroita niin että pylly hieman siihen puristuu. Aah! Tähän tyyliin:
https://www.houseofbrandon.com/naiset/asusteet/uima-asut/cheeky-one-pie…
Haarakiila ylösnousevaa mallia?🤔 Tarkoitatko jotain bodyn tyyppistä missä on nepparit? Aika erikoinen en ole koskaan nähnyt.
Käytin bikineitä viimeksi noin 20 vuotta sitten. Jäi mahanahka 2 raskaudesta esittelykelvottomaksi. Uikkarissakin vain jos pakko mennä rannalle tms.
Onneksi kun lapset nyt isoja, ei tarvi enää koskaan mennä niihin saatanan vesipuistoihin.
No niin