Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt nauretaan ysärin tribaalitatsoille ja 2000-luvun alun stramp stampeille, mikä on tulevaisuuden tatuointiaihe jota hävetään 20 vuoden päästä?

Vierailija
28.06.2020 |

Unensiepparit?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just yhtenä päivänä näin lihavan naisen jonka punottavaan selkään oli tatuoitu tähtiä ja 

Jasmin

Sara

Isla

En ymmärrä mikä hinku  on julistaa lastensa nimiä  julkisesti!  Vai onko tuossa kyse huonosta muistista, että voi luntata jos sattuu unohtamaan minkä nimiset mukulat nurkissa pyörii.

Entäs tää: eilen kaupassa nähtynä nainen, jonka olkavarressa oli Nico ja vauvan jalan- ja kädenjäljet. Miksi?

Vierailija
22/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just yhtenä päivänä näin lihavan naisen jonka punottavaan selkään oli tatuoitu tähtiä ja 

Jasmin

Sara

Isla

En ymmärrä mikä hinku  on julistaa lastensa nimiä  julkisesti!  Vai onko tuossa kyse huonosta muistista, että voi luntata jos sattuu unohtamaan minkä nimiset mukulat nurkissa pyörii.

Entäs tää: eilen kaupassa nähtynä nainen, jonka olkavarressa oli Nico ja vauvan jalan- ja kädenjäljet. Miksi?

Niinpä, miksi ihmeessä joku antaa lapselleen nimeksi Nico c:llä 🤦‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmin

Sara

Isla

Jotta sen voi tatuoida ihoon? Paavo ei näytä niin hienolta.

Vierailija
24/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoministeriötyylinen neonvärinen anuksenympärystatuointi.

Vierailija
25/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan se mitenkään kaduttaa, että tatuoi koko käsivarren tai molemmat tai 3/4 vartalostaan, mikä on se nykytrendi. Ei varmaankaan. Ihan yhtä tyylikästä 25 v päästä.

Vierailija
26/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnassa kiipeilee 1997 otettu, haalistunut lisko. Alaselästä pilkottaa 2001 otettu ruusutribaali. Olkapäässä on esikoisen jalanjälki ja teksti tyyliin "Aada08". Olkapäässä koreilee vuonna 2013 otettu unensieppaaja.

Tälläistä se pahimmillaan on, kun otetaan tatskoja muttei osata ajatella itse.

Vierailija
27/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ranteessa ysärillä otettu tribaali, onneksi niin ohut ja siro etten joudu päivittäin takomaan päätäni seinään asian kanssa. Tämä onkin ainut tatuointini jonka olen ottanut tyyliin "valitsenpa katalogista jonkin kuvan koska pakko saada tatska!" Olkapäässäni on cameekorun tyylinen ruusu johon on kirjoitettu lasten etunimet,  nilkassani Muumien mörkö, kämmenessäni viikinkikompassi ja  niskassani F 9.0 mikä tarkoittaa että minulla on ADHD. 

Vierailija
28/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmin

Sara

Isla

Niso on nimenä kuuminta hottia! Kai Nisolla on neliovinen Bemari?

Vierailija
29/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joillekin osa sitä ”mä olen niin hyvä äiti” -esitystä.

Mun entinen alakerran naapuri on hyvä esimerkki tästä. Lasten nimet tatuoitu, FB tulvillaan ”teen lapseni puolesta mitä vaan” mukasyvällisiä runoja ja mietelauseita. Todellisuudessa karjui, kiroili, haukkui lapsiaan niin että koko rappu kaikui. Löi myös lapsiaan, sulki taaperoikäisen ulos asunnosta rappukäytävään kun lapsi sai raivarin yms. Tein tietysti lasun, kuten varmaan moni muukin naapuri. Sama meno jatkui, vaikka lapset olivat äidillään vain osan viikosta.

Mutta aikamoinen oli ero somessa ja todellisuudessa. Some senkun pursuili enemmän näitä ”mun ihanat lapset, meillä on niin täydellistä” -juttuja.

Tämä. Tuttuni röökihuulinen jokapaikanhöylä aina lisääntyessään jankkaa viikkotolkulla tatskasta jonka aikoo ottaa tulevan lapsen kunniaksi. Että nimi näin ja näin päivämäärä, ehkä kellonaika, joku täysikuujuttu, kun on täysikuu laskettuna aikana, blablablaa... hoitaa lastaan max 5 min päivässä, että äiti pääsee suihkuun. Edelliset lapset on jotenkin unohtuneet johonkin.

Vierailija
30/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ranteessa ysärillä otettu tribaali, onneksi niin ohut ja siro etten joudu päivittäin takomaan päätäni seinään asian kanssa. Tämä onkin ainut tatuointini jonka olen ottanut tyyliin "valitsenpa katalogista jonkin kuvan koska pakko saada tatska!" Olkapäässäni on cameekorun tyylinen ruusu johon on kirjoitettu lasten etunimet,  nilkassani Muumien mörkö, kämmenessäni viikinkikompassi ja  niskassani F 9.0 mikä tarkoittaa että minulla on ADHD. 

Juu, sen arvasi kyllä jo.

Vierailija
31/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmin

Sara

Isla

Huono muisti tulee ekana mieleen.

Vierailija
32/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä valokuvista tehtyjä, hienojakin, tatskoja. Joo ne on hienoja ja valokuvan tarkkoja nyt. Mut entä 30 vuoden kuluttua? Se suloinen 1 vuotiaan esikoisen kuva olkavarressa on tuhannen kurtussa ja suhmurainen musteläiskä.

Ja äipät: joku yksityisyys niille muksuillekin. Miks mun tietää kesän jädekiskajonossa et sul on muksut Pihla 121098 ja Jesse 060703? Oisitte nyt tatskannu vielä sotun loppuosatkin selkäänne, niin ja diagnoosikoodit.

Vierailija
33/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tatuoinnit ovat aina olleet ja tulevat olemaan mauttomi ja naurettavia.

Vierailija
34/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan, että kun tatuointibuumi menee ohi, monet tatuointien poistolle on runsaasti kysyntää. Poistomenetelmät kehittyvät varmasti eteenpäin ja voisin kuvitella, että poistettujen tatuointien jäämien päälle aletaan tatuoida "puhdasta ihoa", eli opitaan tatuoimaan ne jäämät piiloon.

Aiheet, joille tulevaisuudessa tullaan naureskelemaan samaan tapaan kuin nyt tribaaleille:

- unisiepparit

- tähdet

- ruusut

- carpe diem, sinä riität ym. kaunolla kirjoitetut mukasyvälliset lauseet

- sulat

- rintojen alla olevat tatuoinnit

Vierailija
35/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä hallitusta. Toisia hävettää jo nyt.

Vierailija
36/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Full sleevet, varsinkin naisilla

Vierailija
37/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin nauran kaikille tatuoinneille.

Minä nauran makoisasti teille, jotka päivästä toiseen vaahtoatte av:lla toisten tatuoinneista😂😂😂😂

Vierailija
38/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta aiheesta juuri oli samanlainen ketju 

www.vauva.fi/keskustelu/3794928/minka-nykyajan-tatuoinnin-uskot-kokevan…?

Vierailija
39/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvo- ja kaulatatuoinnit. Voiko typerämpiä olla ja typerimmäksi tulevat muuttumaan. Samoin kämmenpöytätatuoinnit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan