Vetoaako naisiin miehet, jotka käyttävät hihatonta paitaa?
Kommentit (53)
Tuttu mies käyttää hihattomia paitoja ja todella ällöttää ne mustat 20cm tursottavat kainalokarvat
Hihaton paita näyttää hyvältä, jos miehellä on hyvin muodostuneet (sopivan lihaksikkaat mutta solakat, eli yhdellä sanalla tiivistettynä jäntevät) käsivarret. Kyllä sellaisia välillä ilokseen katselee. Ei hihaton paita kuitenkaan läheskään kaikille miehille sovi, eikä joka tilanteeseen.
Sellaiset hihattomat paidat, joissa käsivarsien aukot ulottuvat napaan asti, näyttävät mielestäni kyllä hölmöiltä myös hyväkroppaisten miesten yllä. Mutta pukeutukoon kukin tyylillään.
Minä käytän pelkkiä hihoja, eli ranteesta kainaloon käsi peitossa, muuten alaston yläroppa
Mä käytän puntittomia housuja, lipatonta lippistä ja huputon huppari. Jos huppari on liian kuuma niin reiätön verkkopaita menee hyvin myös
Ei näytä ällöltä kotioloissa/mökillä/rannalla. esimerkiksi ravintolassa ei kovin sopiva asu, edes sielä terassilla.Ja ällöttää myös,jos mies eiole yhtään lyhentänyt niitä kainalokarvojaan kun on siinä hihattomassa. Yököttää jotkut pitkät ja pörreät kaninkokoset karvapallot kainaloissa, niin miehillä kun naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. En vieraile miesten kesämökeillä, missä hihaton paita voisi olla ok esimerkiksi pihatöissä, joten jos näen miehen hihattomassa paidassa niin hän on pukeutunut tilanteeseen sopimattomasti ja se on aina turnoff.
Nainen voi kuitenkin pukeutua hihattomaan?
https://i.media.fi/incoming/5520138-n.jpg/alternates/FREE_1440/5520138-…
Naiset voi olla hiattomissa mutta miehelle se on junttia, miksi? Selittäkää naiset?
rtuyj kirjoitti:
Minä käytän pelkkiä hihoja, eli ranteesta kainaloon käsi peitossa, muuten alaston yläroppa
Sulla kädet tatuoitu? 😂
Miksi kaikkien naisten vartalot ovat bikinivartaloita, mutta vain hyvin harvat miehet saavat naisten mukaan käyttää hihatonta paitaa?
"Miehet aina rajoittavat meidän naisten pukeutumista! 😭"
Lukekaa tämä ketju ja pysähtykää nyt kerrankin miettimään, että kumpi sukupuoli oikeasti rajoittaa kumman pukeutumista, naiset.
Naiset rajoittaa enemmän miesten pukeutumista. Se on joillain naisilla ihan vitsi, että pitää viedä mies vaateostoksille ja opettaa se pukeutumaan. Nykyinen mieheni kysyi alussa minkälaisia vaatteita haluaisin hänen käyttävän ja, että voidaan mennä yhdessä vaateostoksille. Exänsä oli valittanut usein sen vaatteista. Minä sanoin, että en missään nimessä puutu hänen pukeutumisiinsa, hän saa olla ihan oma itsensä.
Että kyllä, munkin mielestä tällaiset naiset voivat mennä itseensä.
T. Nelikymppinen nainen
Minuun ei vetoa miehet, joista näkee jo päällepäin, että herra yrittää tehdä ulkonäöllään vaikutuksen naisiin.
Minä kuulun niihin, joille silmien ilmeellä on isompi merkitys kuin hauiksen koolla.
Pistäppä itsestäs kuva niin katsotaan minkälainen päärynä vartalo sulla on