Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko käteistä vielä käyttää useimmissa kaupoissa vai onko se koronan takia pannassa kokonaan?

Vierailija
28.06.2020 |

Lapsi sai mummolta nurmikonleikkuusta ja kukkien kastelusta käteisenä palkan ja aikoo tänään lähteä ostoksille. Mutta onnistuukohan käteisellä maksaminen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai onnistuu laillisella maksuvälineellä maksaminen.

Vierailija
2/11 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan uutisoitiin, että käteinen on suunniteltu niin, ettei siihen jää pöpjä. Eikä ole näyttöä, että käteisen kautta tauti olisi levinnyt.

Minä käytän paljon käteistä. 98 prosenttisesti se kelpaa. Alkuun sitä pelättiin, ei enää,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, jos käteinen ei jossain kaupassa kelpaa, minä äänestän jaloillani ja jätän tuotteet kassalle. Siinäkin tapauksessa, että aikoisin maksaa kortilla. Tähän käteisen käytön lopettamishulluuteen ei alistuta!

Vierailija
4/11 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teitä käteisen käyttäjiä kaupoissa kaivatakaan.

Multa ainakin käteisen käyttäjät saa kylmän katseen.

Vierailija
5/11 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän käteistä mahdollisimman paljon. Ihan vain sen takia, ettei käteinen häviä maailmasta, ja siksi, etten halua olla luomassa yhteiskuntaa, jossa isoveli valvoo. Riittää jo, että kännykän kautta isoveli tietää, missä olen. Hänen ei tarvitse tietää, miten rahani käytän.

(Tässä maailman tilanteessa asialla ei ole väliä, mutta tilanteet vaihtuvat).

Vierailija
6/11 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teitä käteisen käyttäjiä kaupoissa kaivatakaan.

Multa ainakin käteisen käyttäjät saa kylmän katseen.

Ei pitäisi. Meidän (kaikkien rahojen käyttäjien) ansiosta sinulla on työpaikka.

Vierailija
7/11 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohatut olisi saaneet pökköä pesään jos käteinenkin olisi kielletty tämän taudin varjolla. Olisi ratkaissut niin monta ongelmaa kertaheitolla NWO:n hyväksi.

Vierailija
8/11 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mä olisin pulassa, jos käteinen häviäisi.... olisi isoja lahjaveroja.

Vierailija
9/11 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kaupassa missä minä olen töissä kelpaa pelkkä käteinen.

Vierailija
10/11 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt käteistä koko ajan. Nyt lähiaikoina käyttänyt osaksi korttia, mitä en normaalisti tee.

Vierailija
11/11 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa, ihan harvoissa yksittäisissä paikoissa ei kelpaa. Voidaan toki kehottaa suosimaan lähimaksua, mutta kyllä käteinen otetaan vastaan. Pahimpaan korona-aikaan sitä välttelin itsekin, lähinnä kunnioituksesta sitä kohtaan että jotkut näkevät sen riskinä, mutta nyt olen alkanut taas nostaa rahaa ja maksaa välillä käteisellä, koska tykkään siitä. Käteismaksun tartuntariski on äärimmäisen mitätön, eikä korona ylipäätään juuri tartu pintojen kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi