Jos mies sanoo tälläisiä asioita, niin onko tämä jo rakkautta?
Mitä tarkoittaa jos mies sanoo sinulle että:
-. Olet hänelle hänen koko maailma
- Rakastan kaikkea sinussa
- En usko, että olen koskaan ollut näin onnellinen
- Olet minun ainoa
- En halua koskaan menettää sinua
- Olet ainutlaatuinen
- Teet minut niin onnelliseksi
- Haluan vain, että sinä olet onnellinen. Silloin minäkin olen.
Onko tämä nyt rakkautta? Emme ole sanoneet toisillemme kirjaimellisesti, että "rakastan sinua". Hän myös tekee pieniä ihania asioita vuokseni ja lohduttaa minua omalla upealla tavallaan aina jos olen allapäin.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hele. Meneekö vähän yli? Sano nyt vielä että olette tunteneet kuukauden.
Olemme tunteneet jo monia kuukauksia.
-ap
Ihan monia kuukausia. Kukaan ei ole kenenkään tervepäisen koko elämä kuukausien tuntemisen jälkeen. Pelkkä ihastumis vaihe kestää 4kk. Rakastuminen 2 vuotta. Sen jälkeen saa elää monet elämän myrskyt ja selvitä niistä yhdessä ennen kuin on koko elämä toiselle. Sitäkin vain kuvainnollisesti.
Missä tämä määritellään? Kuinka nopeasti ihminen rakastuu? Kuinka kauan ihastuminen kestää? En ole kuulutkaan tälläisistä aikajanoista.
Voi luoja täällä petetyt mammat taas yrittää pilata toisten ihmisten onnen. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo ”rakastan kaikkea sinussa” on paljon vahvempi sana kuin ”rakastan sinua”. Samanlailla kuin esim. ”minä vihaan sinua” vs. ”minä vihaan kaikkea sinussa”.
Tämä.. Kyllähän mies on sinulle jo kertonut, että sinua rakastaa. Et ole tainnut sanoa sitä takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ”rakastan kaikkea sinussa” on paljon vahvempi sana kuin ”rakastan sinua”. Samanlailla kuin esim. ”minä vihaan sinua” vs. ”minä vihaan kaikkea sinussa”.
Tämä.. Kyllähän mies on sinulle jo kertonut, että sinua rakastaa. Et ole tainnut sanoa sitä takaisin?
TÄMÄ
Ei tarkoita, todellakaan, missään tapauksessa. Vanhemman ominaisuudessa, poika ei ole koskaan tarkoittanut rakkautta, jos joudut empimään. Aina sama juttu, hän tuo naisen, hetken kuluttua ei kuulu mitään. Tällaista, kun yksi lapsistasi sattuu olemaan pirun komea, mrr...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset ovat näin negatiivisia? Itse ainakin uskon ihmisten hyvyyteen, vaikka eteeni on sattunut niitä ilkeitä ihmisiä myös, mutta osaan olla tarvittaessa vahva, enkä anna kenenkään pompotella itseäni kuinka haluaa. Uskon, että AP sinussa on samaa? Olet ehkä vielä nuori, mutta kuulostat viestiesi perusteella älykkäältä. Toivon, että kaikki menee hyvin kyseisen miehen kanssa.
ps. rakkaudelta kuullostaa.
Miksi uskot hyvyyteen vaikka olet kerta toisensa jälkeen saanut turpaasi? Miksi uskot hyvyyteen vaikka saamme päivittäin lukea kuinka ihmiset tappavat, raiskaavat, kiusaavat ja satuttavat toisiaan ja KAIKKEA muuta elämää tämän maapallon päällä päivä toisensä jälkeen? Mitä hyvää meissä on?
Millaisia muita asioita hän on sanonut? Puhutteko/näettekö päivittäin hänen aloitteesta vai sinun?
Rakkautta sanon minäkin. Ja kyllä mies on sinulle jo sanonut, että sinua rakastaa.
Aina ei täydy sanoa "Minä rakastan sinua". Yhtälailla hänen pienet välittävät eleet sen näyttävät. Lauseet joita hän sanoo. "En ole koskaan ollut näin onnellinen", "Olet ainoain", Rakastan kaikkea sinussa", "Haluan vain, että sinä olet onnellinen" yms. KAIKKI noista lauseista kertoo rakkaudesta sinua kohtaan.
Pelottavalta kuulostaa
En todellakaan haluaisi, että mieheni olisi minusta noin riippuvainen
Lue esim tämä.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/4a4cb70a-42e8-427e-8226-75c7ff09f4f4
Puhuuko hän yhteisestä tulevaisuudesta vai vain mitä hän haluaa?
Kertooko hän sinulle perheestään ja ystävistään?
Kehonkieli?
Mieheni sanoi minulle 3 yhteisen vuoden jälkeen että rakastaa minua. Kun kysyin miksi sanoi vasta nyt hän vastasi että tiesi että tiedän sen sanomattakin.
"narsisti, narsisti, narsisti, narsisti, NARSISSI"
Jokainen meistä on tavalla tai toisella välillä narsisti.
Mies sanoo ihan mitä vaan saadakseen p*illua. Anteeksi jos romahdutin pilvilinnasi, mutta tämä on tosielämää.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo ihan mitä vaan saadakseen p*illua. Anteeksi jos romahdutin pilvilinnasi, mutta tämä on tosielämää.
Yhtälailla sitä munaa naisetkin haluavat. Luonnollista.
Huu, pelottavaa takertuvuutta! Ei ole tervettä minusta olla koko maailma toiselle, tai väittää että rakastaa kaikkea.. tai sitten on TÄYSIN rakastumisen hullussa huumassa ;) Pääasia ettei sano, että ei voi elää ilman sinua, SE se on pelottavaa!
Toivottavasti on siis vain hullun ihastunut, eikä narsku joka haluaa sitoa sinut kaunilla ylisanoilla!
Menisit vasektomiaan.
Tai pidä ainakin ne housut jalassa.
Vihaa sinua varmaan.