Jos mies sanoo tälläisiä asioita, niin onko tämä jo rakkautta?
Mitä tarkoittaa jos mies sanoo sinulle että:
-. Olet hänelle hänen koko maailma
- Rakastan kaikkea sinussa
- En usko, että olen koskaan ollut näin onnellinen
- Olet minun ainoa
- En halua koskaan menettää sinua
- Olet ainutlaatuinen
- Teet minut niin onnelliseksi
- Haluan vain, että sinä olet onnellinen. Silloin minäkin olen.
Onko tämä nyt rakkautta? Emme ole sanoneet toisillemme kirjaimellisesti, että "rakastan sinua". Hän myös tekee pieniä ihania asioita vuokseni ja lohduttaa minua omalla upealla tavallaan aina jos olen allapäin.
Kommentit (69)
Ei rakkautta sanoista päätellä vaan teoista. Moni ei itsekään tiedä rakastaako vai ei. Voi luulla rakastavansa, mutta pian se paljastuukin harhaksi. Aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nopeammin mies noin sanoo niin sitä huolestuneempi kannattaa olla..
Suhteen alussa mies näytti todella vähän tunteitaan, kertoi kyllä tykkäävänsä, mutta nyt viime kuukausien ja viikkojen aikana on alkanut puhumaan esim. tuota että rakastaa minussa kaikkea ja olen täydellinen hänelle.
-ap
Narsisti. On niin yks yhteen tuttu kuvio. Onko se itsestään mitään antanut muuta kuin nuo löperrykset. Siis tiedätkö siitä ihmisenä ja persoonana kaiken vai sinäkö olet ollut äänessä ja nyt hän kokoamallaan tiedolla aloittaa rakkauspommituksen? Tietää sun haaveet ja heikkoudet jne?
Ei kuulosta ihan terveeltä. Takertuvainen mies on aina vaaran paikka. Varmasti kontrolloiva ja mustasukkainen. Ei, se ei ole normaalia ja "ihanaa".
Tänne taas palstan kyynikot kerääntyneet.
Ap, kyllä tuo minun korvaan kuulostaa ainakin todelliselta rakkaudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nopeammin mies noin sanoo niin sitä huolestuneempi kannattaa olla..
Suhteen alussa mies näytti todella vähän tunteitaan, kertoi kyllä tykkäävänsä, mutta nyt viime kuukausien ja viikkojen aikana on alkanut puhumaan esim. tuota että rakastaa minussa kaikkea ja olen täydellinen hänelle.
-ap
Narsisti. On niin yks yhteen tuttu kuvio. Onko se itsestään mitään antanut muuta kuin nuo löperrykset. Siis tiedätkö siitä ihmisenä ja persoonana kaiken vai sinäkö olet ollut äänessä ja nyt hän kokoamallaan tiedolla aloittaa rakkauspommituksen? Tietää sun haaveet ja heikkoudet jne?
Hän on kertonut minulle monia asioita itsestään ja minä itsestäni. Pahimpia ja vaikeampia asioita en edes vielä halua kertoa, enkä odota häneltä samaa. Olemme vuoroin molemmat äänessä, kysymme kuulumiset puolin ja toisin ja tiedämme toistemme haaveet ja mitä tulevaisuudelta haluamme. Molemmilla on halu löytää kumppani jonka kanssa voi alkaa rakentaa tulevaisuutta.
Ihan kuka vaan voi sanoa ihan mitä tahansa. Ei sanat välttämättä merkitse mitään. Käytöstä kannattaa seurata myös, niitä pieniä vihjeitä mukaan lukien. Esim. rakkaus pommittanut selittää jo ekasta päivästä kuinka olet hänen elämänsä nainen, upea prinsessa, sydämen tähti ja sitten ostelevat kukkia ja lahjoja. Pian alkaakin väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta ihan terveeltä. Takertuvainen mies on aina vaaran paikka. Varmasti kontrolloiva ja mustasukkainen. Ei, se ei ole normaalia ja "ihanaa".
Hän kyllä on maininnut, että häntä pelottaa todella paljon, että rakastun johonkin toiseen mieheen.. Mustasukkainen on myös, mutta niin olen minäkin.
-ap
Miksi hän sanoo:"Olet minun ainoa"?
Oletko epäillyt häntä jostain vai miksi hän sanoi tuon. Ei sitä ainakaan rakkaudesta sanota.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuka vaan voi sanoa ihan mitä tahansa. Ei sanat välttämättä merkitse mitään. Käytöstä kannattaa seurata myös, niitä pieniä vihjeitä mukaan lukien. Esim. rakkaus pommittanut selittää jo ekasta päivästä kuinka olet hänen elämänsä nainen, upea prinsessa, sydämen tähti ja sitten ostelevat kukkia ja lahjoja. Pian alkaakin väkivalta.
Tämä. Kaikella kunnioituksella, mutta moni mies sanoo ihan mitä tahansa saadakseen ns. reikää. Ihan oikeasti.
Älä luota keneekään 100 %. Kukaan ei ole sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän sanoo:"Olet minun ainoa"?
Oletko epäillyt häntä jostain vai miksi hän sanoi tuon. Ei sitä ainakaan rakkaudesta sanota.
Olen häneltä kysynyt kaksi kertaa, että olenhan hänen ainoa. Ja tuo tulee varmaankin siitä. Kysynyt tuon omasta epävarmuudestani ja aikaisemmista kokemuksista johtuen.
-ap
Ihmettelenpä vaan, miksi mies sitten ei sano "mä rakastan sua", jos kerran todella rakastaa.
Ap. Kuulostat juuri ideaali uhrille. Olet herkkäuskoinen, avoin, empaattinen. Taidat hieman lapsellisesti vielä uskoa prinsessa satuihin ja ihmisten hyvyyteen ja sinulla on trauma joka varmasti paistaa sinusta läpi tottuneen saalistajan silmään, vaikka et siitä puhuisi. Älä kerro mitään heikkouksiasi.
Jossittelija kirjoitti:
Puuttuu vaihtoehto: "Jyrkkä ehkä"
Totta. Myös jos olisi ollut "juokse ja kovaa katsomatta taaksesi"- vaihtoehto niin olisin äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Pettää jo sua
Katkerana ämmänä sanon saman: näin kävi mulle. Oli niin suurta rakkautta yhtäkkiä kun alkoi painaa työkaveriaan.
Toki teillä varmasti on aitoa.
En ymmärrä miksi ihmiset ovat näin negatiivisia? Itse ainakin uskon ihmisten hyvyyteen, vaikka eteeni on sattunut niitä ilkeitä ihmisiä myös, mutta osaan olla tarvittaessa vahva, enkä anna kenenkään pompotella itseäni kuinka haluaa. Uskon, että AP sinussa on samaa? Olet ehkä vielä nuori, mutta kuulostat viestiesi perusteella älykkäältä. Toivon, että kaikki menee hyvin kyseisen miehen kanssa.
ps. rakkaudelta kuullostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jossittelija kirjoitti:
Puuttuu vaihtoehto: "Jyrkkä ehkä"
Totta. Myös jos olisi ollut "juokse ja kovaa katsomatta taaksesi"- vaihtoehto niin olisin äänestänyt.
Miksi? T. Utelias
Kyllä minäkin sanon, että on mies rakastunut. Itse sanoin noita asioita kumppanilleni jo 6kk tuntemisen jälkeen, koska tiesin, että hän on se oikea. En ollut KOSKAAN tuntenut yhtä vahvoja tunteita ketään kohtaan ja näitä kumppaneita on ollut muutama. Vieläkin (6v jälkeen) olemme yhdessä ja tunnen samoin.