SYYS04 ja MAANANTAI :-)
Kommentit (22)
Ihanaa, Italia voitti! Sitä toivoin ja Zidanen tempun jälkeen olis ollut niin väärin, jos Ranska olis voittanut. Hävetköön.
Ja sitten voisin kiroilla kaikilla kirosanoilla mitä tiedän. Eipä sitten mies tehnyt eilen tarjousta vaikka vaadin. Tänään meidän unelmien kämppä oli sitten jo myyty! Oli myynnissä pari viikkoa vain. Ottaa NIIN päähän! Nyt sitten jätetään tarjous toisesta eilen katsastamastamme asunnosta.
Eipä tässä sitten muuta.....
T-P
tänään imuroin kun tuli viileämpää. vettäkin sataa ja ukkostaa. ihanaa ilma raikastuu...
Juu, täältä sateet kiertää kaukaa, viikonloopuna tuli yöllä pieni kuuro mutta ei se paljoa auta enää tuota keltaisena kituvaa nurmikkoa tai kasvimaan rehuja, jotka huutaa vettä niin että soi. Sataispa täälläkin edes pikkasen. Sadetanssiinko tässä pitäis ruveta...???
T-P:lle pahoittelut kun kämppä meni. Hyvät menee kyllä nykyään tosi nopeesti, ja tarjous on jätettävä heti jos tosissaan haluaa kämpän eikä liika voi miettiä. Vaikka senhän sä jo tiedätkin. Aika raakaa peliä. Ja kun vielä hinnatkin on pilvissä olis kiva edes vähän miettiä niinkin tärkeetä päätöstä, mä ainakin haluisin aina miettiä ja käydä monta kertaa kattomassa ja tingata jne, mutta nopeat syövät kyllä tälläiset matelijat...
Ihanaa kun Italia voitti! Mulle oli muuten periaatteesa ihan sama kumpi voittaa, mutta sen ranskan töppäyksen jälkeen aloin tosissani kannattaa Italiaa. Ja onhan ne paljon söpömpiäkin!!!! Silmänruokaa...
Piha on kaaos meilläkin. Rikkaruohot rehottaa ja se sata vuotta menee varmaan meilläkin ennekun tää tontti on edes jonkinlaisessa kuosissa. Multa ja hiekkakasoja on pihalla, pitäis kaivaa ja lapioida ja levittää ja istuttaa ja vaikka mitä, mut näillä keleillä ei vaan viitti. Eilen paettiin kuumutta särkänniemen eläintarhaan, missä onneksi vähän varjoakin. Oli kivaa! Huvipuistonkin puolella käytiin illalla ja poitsu tykkäs kun pääsi kantti x kanttiin (sellanen vanhat autot rata) isin kanssa, mutta leppäkerttulaite sai naaman itkuun kun yksin piti mennä... Vaikka taisi olla kaikkein iisein laite koko huvipuistossa....
Mäkin haluan ilmoittautua maailman epäromanttisin mies -kisaan. Oon ihan varma että meillä se on, te muut vaan liiottelette! Ei koskaan yllätä, muistaa synttäritkin vaan kun kännykässä muistutus muttei silti koskaan paneudu lahjan ostoon, jos ehtii ollenkaan kauppaan. Tyypillinen selitys että meni töissä niin myöhään, en ehtinyt kaupungille... tai sit tuo just jotain niin ajattelematonta... *huoh* " Ja mä kun luulin että siasta voisi kouluttaa miehen. Turhaan. Sen on kai pakko kelvata tuollaisena..." Lainaus on Viiviltä, kun Wagner pieree ja raapii muniaan ja röyhtäilee, oli kauan meillä jääkaapin ovessa... ;)
Uimisesta piti kans kommentoida. Pelkääkö muiden taaperot vettä (siis järvessä)? Meillä tuo pieni ei suostu edes varpaitaan kastelemaan järvessä, vaikka muut lapset juokseen rannalla kiljuen veteen. Itkee ja huutaa jos kannan veteen, kamala paniikki alkaa kun varpaat koskettaa vettä. Vesi kuitrenkin nyt jotain +25 asteista, että ei edes ihan kylmää.... hassua. Kun isi menee uimaan seuraa rannalla myös ihan paniikissa ja mä joudun rauhoittelemaan että kyllä se tulee takas ja osaa se uida ja ei mitään hätää jne. Oliskohan se hukkunut joskus edellisessä elämässään...????
Jaahas, jopas tuli jaariteltua. Kuulumisiakin piti kirjoittaa mutta taidan antaa nyt palstatilaa muillekin ja palaan myöhemmin takas.
Nyt ruoan tekoon ja sit ulos " nauttimaan" helteestä. Voikaa hyvin!!!
äitkuu, taapero kohta 1v 10 kk ja masuvauva rv 18+0
vinkki, kannattaa vaihtaa taaperon kakkavaippa heti eikä vasta kohta.... äsken kun kirjoitin tänne haistoin kyllä että kakka taisi tulla mutta ajattelin kirjoittaa loppuun ja mennä kohta vaihtamaan... Pienen hetken päästä poika tuli mun luoksen ja näytti nilkkaansa ja sanoi kakka. Juu-u, kakkaa oli valahtanut vaipasta nilkkaan kunnon köntti ja taaperon poliisiautokin oli kakassa ja olohuoneen lattia..... Oli vaipan reunan yli vähän tursunnut leikeissä.... No, omapahan oli vikani kun en heti reagoinut....
Kirjoitan vielä ennen nettipimentoa, huomenna suntaamme mökille viikoksi.
T-P: pahoittelut kämpän menemisestä, tuo on totta että tarjous hyvästä pitää jättää heti tai käy huonosti, kun me jätettiin tarjous tästä meidän talosta niin seuraavna pvänä oli toinen pari myös kysellyt eli meidän talo oli yhdestä pvästä kiinni!
Uiminen: poika tykkää uida mutt kauan menee ennekuin uskaltaa kastaa.
Romanttisuus: meillä se olen minä joka olen romanttisempi, minä tuon naantalin kylpylänkin varasin hääpväksi. ainoa ihana juttu minkä muistan on kosiminen; mies oli laittanut kyntiilöitä olkkariin, joimme punaviiniä ja kesken elokuvan kosi, joista seurauksena häät 2003. kyllä se joskus ostaa kukkia mutta yleensä saa vihjata....
tänne ei kuulu muuta uutta, palaillaan viikon päästä
p.s meidänkin pihassa hommia vaikka kuinka, kun olen viikon pois riukkaruohot ovat vallaneet kaiken
Aialle onnittelut plussasta! Kipii! =)
T-P: Harmitus tuo asunto. Toivottavasti nurkan takana odottaa the asunto juuri teille. Halit ja jaksua lyhyisiin öihin.
Kukkuulle supistussäteitä ja jaksua. Paljon olet ajatuksissa ja jännitän täällä.
Mulla on nyt kirjoituslukko. Paljon olisi asiaa, mutta nyt ei aukene hanat. Siispä Smuik!
-Mimmuli ja Nöösä
Tipi; Voi harmi tuota asunnon sivu suun menoa. Kait näin kesäaikana rivareiden ja omakotitalojen kauppa käy tosi kuumana. Onnea seuravaan tarjoukseen!
T@hti, kiva kun ehdit poiketa! Leppoisaa pikkuvauva-aikaa! ;-)
Äitikuu :-D Ihana mies sinulla! Romanttisuussäteitä kaipaisi myös tuo oma ukonretales. Kaikkeen tottuu.. Sini on ollut vauvauimari, läträä kyllä rannassa. Luonnonvedessä ei tykkää mennä kovin syvälle. Ihan hyvä. Taisi niin säikähtää sitä taannoista tippumista äkkisyvään.
Kukkuulle avaavia mutta kivuttomia supistuksia ja niitä odotelessa jaksuja masun kantoon!
Rosa hermostuu. Täytyypi mennä!
Huppu päässä, kun on niin kylmä... Ei vais, meinasin laittaa raita-aineen, joka puoli vuotta on kaapissa lojunut. On vaan niin kettumaista tuo hiusten vetäminen hupun läpi, kun niitä tulee kolme kerralla enkä ihan niin nirkosia raitoja haluaisi.
Aamulla tehtiin pieni kävelylenkki lasten kanssa, olipa virkistävää nähdä tätä kylää toiseltakin kantilta. Yleensä pysytellään pihassa, kun tuolla tiellä on niin hurja liikenne. Nyt käännyttiin sivutielle aika pian ja siellä meni vain traktori ja postiauto. Poikanen huiski polkupyörällä edellä ja me Kukkasen kanssa perässä.
Kuumaa on eikä pilven hattaraa näy. Mies pakertaa suoristettavan ovan parissa. minen moista olisi huomannutkaan. Meillä on eri tärkeysjärjestys, minä olisin poistanut mielummin vaikka vähän enemmän tervettä puuta homeisten ympäriltä, mutta mies koki sen tarpeettomaksi ajankäytöksi. Hmm.
Kukkuu kera Kukkasen 1v9kk ja Poikasen 6v3kk
Syöpää epäillään anopilla. Nyt pitää jotain koevastauksia pari viikkoa odotella. :-( Lääkäri sanoi, että kuvien perusteella näyttää huonolta. Jotenkin tuli sellainen olo, että taas kaikki sama painajainen alkaa alusta, huoli, pelko menetyksestä.. Ahdistavaa, että vastausten saaminen kestää niin kauan.
Mies ja Nea on päikkäreillä. Autosta ei ole vielä kuulunut. Ois kiva jo tietää jotain, et vois vaikka pakkailla ja valmistella reissuun lähtöä.
T-P:lle sympatiat lyhyistä öistä, meillä sama juttu ja ite en tajua sit mennä ajoissa nukkumaan ja aina väsyttää. Kunpa löytyis nyt oikein ylivertainen asunto!!
Uiminen: Nea tykkäs stadionilla polskuttaa altaassa, mut oli vähän arka kuitenkin, kun altaan pohja oli liukas. Järveen menee varmaan mielellään, mut sit vasta nähdään miten käy, kun päästään lomalle.
Äitikuu, mukava kakkakokemus! ;-)
Kuumuus tosiaan vetää olon saamattomaksi. Mitähän tänään jaksais tehdä. Eilen käytiin keskustassa iltapäivällä ja hienosti onnistu ilman vaippaa! Tänäänkin Kelassa ei vaippaa päällä. Potta kulkee rattaissa mukana, jos ei potallista vessaa lähettyvillä. Samalla piipahdettiin isommassa leikkipuistossa ja huudon kanssa lähdettiin pois, kun ei ois Nekku malttanut. Kela-asiat taitaa muutes ihan hyvin hoitua, muutamat lomakkeet ja liitteet pitää laittaa huomenna postiin.
Uhmailua ilmassa koko ajan enemmän. Kuumuuskin tekee pienen olon tuskaiseksi. Onneks yöt nukkuu ja päivät hyvin. Busseissa saa raivareita, kun on kuuma ja pakko istua paikoilleen. On siellä alkanut läpsimään, ku hermostuu, tosi ärsyttävää. Tänään uskoi kyllä onneks aika pian, kun otin käsistä kiinni ja pari kertaa napakasti kielsin. Meidän pitäis kotona kehittää joku hyvä jäähypaikka.. Voin kuvitella, kuinka isovanhemmat katsoo silmät pyöreinä Nean uhmakäytöstä ja pitää sitä vaan ja ainoastaan tuhmana. Me kun oltiin pienenä aina niin kilttejä, kun ei uskallettu koskaan uhmata.. :-/
Ajattelin keittää tänään riisipuuroa, saa nähdä palaako pohjaan.. Mies naureskeli, kun luettelin yks päivä mun lahjatoiveita: iso teflon kattila ja paistinpannu, moppi ja keittokirja. Kunnon kotiäidin lahjatoiveet! ;-D Ärsyttää, et pitää olla niin vähävarainen, et ei rahaa noitakaan ostaa.. Taitaa Nekku heräillä, heippa!
Enkeli1 ja Nea+minivauva rv 21
*halausrutistus*, kylläpä teitä nyt koetellaan. Liikaa liian paljon liian lyhyellä aikaa. Rankkaa varmasti tuo odotus että asia varmistuu, saati sitten huoli läheisistä ja heidän menettämisestään. Voimia sinulle ja perheellesi!
äk
heti tähän surullisten uutisten perään. Mutta pakko kertoa. POika ollut ilman vaippaa täällä sisällä nyt tunnin verran ja meni äsken Itse ekaa kertaa potalle ja teki pissat! Siis etten mä sanonut että mennääs nyt potalle, vaan ihan itse ja oma-aloitteisesti! Wau.
äitikuu ja iso poika jo
Mies läks treeneihin,typy nukkuu ehkä vielä hetken,poika tekee mut hulluks-käy ihan kierroksilla!!!!Ollu aamulla ulkona tunnin ja sit oltii 1½tuntia puistossa,mut mikää ei sitä väsytä saati rauhota!!
Eilinen kauppa reissu oli kamala-lähtö viivästy tietenkin ja poika saatii Muksulaa 45minuutiks!Siinä sit hikipäässä ostettii lahja,toivottu kyllä mut kamalan kallis!!!Molempien lasten kanssa käytii Citissä..poika juos,hyppi ,kilju ja koski jokaikisee tavaraa...ja typy nauraa räkätti sille!!!Tuli taas sellanen olo et tää ei ole totta!!Eikö tuo lapsi ikinä rauhotu ja opi olemaa kunnolla??!!!
Tuskasen kuuma...äsken jossain jyrisi ukkonen ja tuli paripisaraa vettä,mut auttanu!Tykkään auringosta ja helteestä mut tää ukkosen painostus on tukalaa!!
T-P:kurja sitä asuntoa :-(
Enkeli:Kuten laitoin,on surullinen ja sanaton olo!Kaikki on Jumalan käsissä!Hali!
Ajatus jumittaa...Vinkki kakkavaipan vaihtoon pidetään muistissa ;-))
En tiedä lähetääkö huomenna vai keskiviikona,yhtää en ole pakannu...mehä ollaa vaa paripäivää mut poika jää ja käy mökkeilemäs et sen tavaroita vois kai jo katella....
jatu
KErran on käyty merenrannassa,sinne typy ois painunu täysillä vaik oli KYLMÄÄ VETTÄ!!!Puuhamaan altaassa eka roikku minussa ja hoki et pois mut ku sain laitettu typyn jalat pohjaa ni läträs innolla!Toivon et Kouvolas ehittäs käydä järves uimas!
Ikinä en ennen ole aatellu miten eri " pottatahtisia" lapset on..no ei ole ollu näin iso vertailu ryhmää.Typy käy potalla ku vaippa vaihetaa mut ei mitää ilmotusta et pissa tulis-vaippa aina märkä!En usko että se ehtii edes aatella koko pissajuttuja ku kokoajan on liikkeellä...Tuli vaa mielee ku tänää kävin ostamas typylle niitä vaippa-alushousuja kahet lisää :-) Kyl oli vaikee löytää..tahon et mekon kans ei ole pelkkävaippa.Osin tahtonu lisää rimpsu pöksyjä mut ei löytyny..pöh!
Tänää taas puistos typy juos ku varsa laitumelle päästessä,ihan ku ei olis kuukautee ollu ulkona..ja me juostii perässä...
Nyt kuuluu äiti tule tänne!!äitii...tuleee...heti!
jatu
Puhdistelin tuossa Neitin päiväunien aikaan laatikollisen mansikoita pakkaseen. Nyt on sormet sitten ihan mansikkaiset :)
Voi Enkeli, voimia sinulle tosi paljon. Kurjaa!
Ja kurjaa, vaikkakin toisella lailla, tuo T-P:n asuntoasia. Yritä nyt vaan ajatella positiivisesti. Se asunto ei ollut tarkoitettu teille, vaan edessä on vielä joku toinen ja mukavampi asunto. Ja meilläkin alkoi taas aamu aikaisin, Neiti heräsi jo 5:45. Että aikaista on....
Kukkuu se ei taida raskia luopua etuvarustuksesta :D ??? Kunnon suppareita ja pikaista ja kivutonta synnytystä!
Kyllä se meillä asustaa se Maailman Epäromanttisin Mies. Sori vaan, syysmammat. Vielä tänäänkin se on ihmetellyt, että miksi se meiän mamma vaan mököttää? Ei oo yhtään sitten kellot päässä kumisseet...?
Ja onnittelut äitikuun lapsoselle pottatuotoksesta! (sori jos meni väärin, mammadementtia vaivaa) Meillä potta on edelleenkin vain koristeena vessassa :(
Meiän T ei pelkää valitettavasti vettä ollenkaan. Suoraan vaan juoksee järveen ja vetää sitten nurin ja nauraa. Saisi pelätä vähän tuota vettä! Laiturillekin juoksee ihan täysiä, saa nähdä milloin sattuu jotain. Ihan pelottaa!
Vauvanatuoksuista arkea T@hdin perheelle. Tulehan kertomaan vauva-uutisia aina kun vain jaksat ja kerkeät. Muista kuitenkin levätä.
Lilalta on pitänyt kysymän, joko paino on laskussa päin? Täällä kilot pitävät sitkeästi pintansa ja kiinni pitävät ilmeisesti kynsin ja hampain... Ihan ahdistaa (niin kirjaimellisesti kuin kuvitteellisestikin), varsinkin kun lukee noita juttuja " kilo lähti viikossa" tai " suoraan synnärille jäi kaikki kilot" tai " olen nyt viisi kiloa laihempi kuin ennen raskautta ja synnytyksestä on vain kolme viikkoa" . Omaa laiskuuttakin ehkä osittain, mutta tuntuu, että ei jaksa eikä ole voimia mihinkään ylimääräiseen.
Saisi sataa vettä. Muuten on taas kasvimaan kastelua tiedossa illalla. Ja rikkaruohojakin pitäisi kitkeä. Ja nurmikkoa leikata. Ja niin edelleen ja niin edelleen.
Jokos Mimmulin piha vihertää ja kukoistaa?
Nyt poistun takavasemmalle!
Mimmu ja lapset x3
eli pikapyrähdys ennen kuin vedän töpselit irti.
Enkelille voimia!!!!! Täytyy yrittää pitää mielessä että tänäpäivänä syöpä ei ole enää kuolemantuomio. " Tuota mantraa hoen itsellenikin kokoajan.." Monet sairastaa sen ja elää sen jälkeen täyttä tai ainakin lähes täyttä elämää. Päivä kerrallaan.
Mimmu. Saavutetuista mitoista ei tingitä.. :-D 2kg lähti kolmen viikon maidottoman ruokavalion jälkeen. Siinä se, paino ei tipu enää. Raskaus(k)iloja siis jäljellä vieläkin 11kg. Plus jo ennen raskauttakin olleet 10kg. Minä en laihdu imetysaikana, en laihtunut Sininkään imetysaikana. Vielä en ole päättänyt että laihdutanko imetysaikana vai kannanko tätä massaa vuoden mukana. Kumpikaan vaihtoehto ei tunnu mukavalle. :-/
Enkelille halaus ja kovasti voimia anoppisi asiassa. Jospa kuitenkin tilanne ei oiskaan niin paha, miltä vaikuttaa. Koita muistaa ja jaksaa pitää huolta itsestäsi masuvauvan ja Neankin takia. Onneksi kela-asiat ees selvis.
Mimmu. k:lle ja äitikuulle sekä muille epäromanttisen miehen omaaville pahoittelut ja tsemppaukset.
Mitä jos mimmu kerta kaikkiaan sanoisit suoraan miehellesi, että pahoitit mielesi asian takia ja olisit mielstäsi ansainnut muistamisen erityisesti nyt kun niin paljon joudut yksin hoitamaan lapsia ja kotia. (neuvoo ihminen , joka ei todellakaan osaa sanoa, mitä haluaisi tai toivoisi, vaikka mies sitä välillä kysyykin + ei osaa sanoa, mistä pahoitti mielensä)
T-P. Harmi, kun tuo asunto meni ohi. Toivottavasti saatte pian oman kivan asunnon!
Vauva on tosi suloinen pieni ihmisenalku ja nyt oon erityisen mielissäni vauvan rauhallisuudesta, kun muutakin voisi olla. Sanoisin myös, että vauva on kehittynyt kovasti, eikä oo niin herkkä ainakaan täällä kotiympäristössä.
Kestovaippailu on lähtenyt tosi hyvin alkuun, saa nähdä, miten jatkossa. Sattui vielä niin, että sairaalassa oli pamperseja ja heti nivuset hautu rikki ja joutu laittaa sinkkivoidetta. Nyt pyllyalueen iho on tosi hyvä, vaikka vasta tänään on pystytty kunnolla ilmakylpyjäkin ottaa ilman hätääntymistä. On myös ihana seurata, miten vauva silminnähden rauhoittuu, kun saa villikset jalkaan. Vähän hassun näköisethän niistä tulee noin pienellä, mutta mitäs siitä. Eli kun kudoin ite villikset, niin ovat aika paksuja.
Ruskovillaa myös kiittelisin. Tuo villateddyhoitoalusta tuntuu myös olevan tosi hyvä vauvalle. Tilasin kokeeksi myös silkkimyssyn. Kaikkien muitten kohdalla sitä oon miettiny ja nyt päätettiin kokeilla.
Myrskyä taas aiheutui aamulla. Mies on ollu tosi kultainen ja tehny tosi paljon kotihommia ja myös pihatöitä. Laittanut ruuat ja tiskit, leikannut syreenipensasaidan, kastellut kasvimaat ja kukat, hoidellut lapsia.... ja silti miehelle suutuin. Minä laitoin pyykkejä ja koska vaatekaapit olivat poissaollessani " räjähtäneet" , homma oli paljon suurempi kuin luulin. Mies puhui niitä näitä puhelimessa eikä muistanut laittaa riisejä kiehumaan. Joten laitoin veden kiehumaan, jolloin neiti tuli jalat raapeilla. Rupesin niitä puhdistamaan, niin kesken kaiken kuului pihalta ankaraa itkua ja Pekalta tuli ankarasti verta suusta. Nappasin pojan syliin ja kävin karjaisemassa miehelle, että eikö hän voi vahtia puhuessaan lapsia, että saisin pyykit laitettua. Esikoinen oli antanut Pekalle vauhtia taaperokärryjen kanssa ja Pekka oli kompastunu, jolloin yksi hamms tuli suunnilleen kielestä läpi ja siksi varta tuli niin paljon. Varmistin vielä neuvolasta, mitä tehdään ja niin ruettiin lappaamaan jäätelöä pojan suuhn ja mies vielä kiiruhti kaupaan mehujäätä ostamaan. Koska oli ruoka-aika, Pekka tahtoi kuitenki kanaa ja riisia eli sitten kieli ei niin vaivannu. Mutta iltaruokaa ei juuri menny. Varmaan arpi nyt vaivaa enemmän.
Eihän tuo nyt toki miehen vika ollu eikä vahtimalla ois pois menny, mutta sattui vaan niin monenlaista yhtä aikaa.
Sitten vielä selvis, että perjantaina olevat varpajaiset on Viitasaarella, jonne on täältä kahden tunnin ajo suuntaansa!!! Ja mä olin sanonu, että ilman muuta ovat miehen kotiväen mökillä, joka on tässä lähellä. Mutta mies ei ollu sitä tajunnu. Minä manasin ja motkotin. Mies oli tosi pahoillaan. Hän ei tosiaan ollu vaan tajunnu. Meinas jo soittaa ja tehdä muutoksen, mutta sitten pyysin anteeksi ja sanoin, että on hän sen ansainnut ja kaitpa me täällä se aika pärjätään. Kun en ollu muistanu miestä yhtään kiitellä, vaikka on nyt tehnyt tosiaan paljon hommia.
Meillä vauva sai tulla viileään ja siistiin ktoiin. Kääntöpuolena oli sitten se, että anoppi ja siskonsa olivat siivonneet tavarat piiloon ja seuraavien päivien ja viikkojen aikana tarpeelliset tavarat (toivottavasti) löytyvät mitä ihmeellisemmistä paikoista. Ja kotiintulokahveille tormas 9 miehen lähisukulaista ja myöhemmin vielä kaksi. Haloo!!! Vauvalla ikää & synnytksestä takana 2vrk. Ja sitten ihmetellään, miten mä oon niin hyvän näköinen. Teki mieli sanoa, että en oo kauaa, jos vieraat ei tajua jo poistua. No, ei toki kovin kauaa olleetkaan ja nyt on saatu olla ihan rauhassa.
Pekka on pysyny vaipattomana. Tai siis univaipat on ja väilllä ne kyllä kastuu. Ite ilmoittaa hätänsä. Sanoja on myös alkanut kovasti tapailla. Ei toki puhu kuin ruuneperi, kuten monet syyslapsoset, mutta edistystä silti.
Nautin vauva-ajasta, mutta välillä siis myrskyä ja vielä ihan joutavasta.
T@hti, isommat, Pekka 1v 10kk ja Iika 4vrk
Enkelille heti kärkeen halaus. Olipas ikävän kuuloisia uutisia. Kyllä teidän perhettä on koeteltu jo ihan tarpeeksi.
Kiitos asuntosympatioista. Huomenna meidän tarjous neliöstä tulee voimaan. Saas nähdä miten käy. Tänään käyty kattoon paria asuntoa ja nyt tuo neliö, jota siis eilen käytiin katsoon, vaikuttaa tosi hyvälle. Tahtoo sen:)
Kerroin eilisestä unelma asunnosta yhdelle välittäjälle; koon, sijainnin, kunnon yms. Se arveli hinnaksi n. 150 000e. Kun sanoin että melkein 30 000 e vähemmän, se sanoi, että siinä on hinnoitteljalle tullut virhe kyllä. Ja että meidän olis pitänyt jo ovella sanoa, että me otetaan tämä. Hinta kun oli niin alhainen. Niinpä niin, lisää suolaa haavoihin:)
Tässä on taas niin paljon hälinää, etten pysty keskittyyn taas mihinkään.
T-P
Kukkuu. Jotenkin sielun silmin näen teidän tilannetta ja siksi en oikein tiedä, mitä sulle pitäis toivotta. Voimia joka tapauksessa ja toivottavasti remonttiasiat järjestyy mahdollisimman pian parhain päin! Vauvahan syntyy piakkoin joka tapauksessa.
Matemaattista paino-ongelmaa olen minäkin miettinyt. Jos raskauden aikana tulee kiloja n. 12, vauva painaa 3300g, lapsivettä on runsaasti (lääkäri oikein ihmetteli, kun vettä tulee ja tulee), ja siihen vielä istukka ja muut vuodot. Niin miten on mahdollista, että " synnärille jää" vain kolmisen kiloa??? No, mulla kyllä imetys on yleensä laihduttanut. Tai sitten muu hässäkkä kasvaneen perheen parissa.
T@hti
T. Ankkis ja [color=red]¢¾Lilli¢¾