Menisitkö juuri Ruotsista palanneen kanssa samoihin juhliin?
Kaveri pitää tänään bileet, joihin olin innolla menossa, mutta kuulin juuri, että sinne on tulossa eräs joka juuri palasi nuuskanhakureissulta Haaparannasta. Kuulemma ollut pikainen nuuskanhaku vain, ei aio olla karanteenissa ja on juhliin tulossa. Minua mietityttää, viitsinkö mennä. Menisittekö te?
Kommentit (16)
En todellakaan menisi, enkä ymmärrä miksi kaverisi antaa hänen tulla. Karanteenisuositus on edelleen vahvasti voimassa.
Kyseisestä vieraasta tulisi myös tiedottaa kaikille osallistujille, itse olisin raivoissani jos saisin tietää asian juhlissa yllättäen.
Loppuelämän terveys vastaan yhden illan bileet. Hmm... kummankohan valitsisi?
Todellakin siitä pitäisi kertoa kaikille juhliin osallistuville. En menisi.
Kieltäydyin tapaamasta sisartani, joka tulee Ruotsista luvan kanssa työmatkalle Suomeen. Lääkeyhtiö Orion on hänen asiakas.
Ymmärsi, kun selitin, että haluan pysyä terveenä sitä hetkeä varten, että pääsen Israeliin tapaamaan perhettä.
Olisi silti hyvä ymmärtää, että kaikesta huolimatta valtaosa rajan ylittäneistä ei ole saanut koronatartuntaa eivätkä kanna koronaa muutenkaan! Eli jos tapaat jonkun Ruotsista Suomeen saapuneen, niin on kaikesta huolimatta selvästi todennäköisempää, että kyseisellä henkilöllä EI ole koronaa, kuin että hänellä olisi korona! Ruotsissakin tähän mennessä alle 1% väestöstä on saanut koronatartunnan.
En menisi muutenkaan juhliin, joissa käy nuuskaa käyttäviä ja sitä Ruotsista hakevia vieraita.
Vähän sama kuin menisi juhliin, joissa tarjotaan venäläisiltä trokareilta motarin oysähdyspaikslla ostetusta votkasta tehtyä boolia. (Tällainenkin ihme on todistettu,)
Suomeksi: liikun tasokkaammissa piireissä.
En. Itsesuojeluvaisto...