Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kimppakivaa

Kalu kovana
27.06.2020 |

Hei.

Haluaisin, että vaimollani olisi kolme miestä lisäkseni, kun rakastelemme.

Kaksi miehistä hyväilisi vaimoni rintoja ja itse nuolisin klitorista samalla, kun kolmas rakastelisi vaimoni kanssa. Lopuksi, kun kaikki ovat lauenneet vaimoni sisälle, niin työntyisin itse litimärkään pimppiin.

Olen kertonut vaimolleni haaveestani monta kertaa useamman vuoden aikana. Olemme olleet naimisissa 25 vuotta ja lapset ovat jo muuttaneet pois.

Moneen vuoteen hän ei halunnut kuulla asiasta lainkaan, mutta viime kuukausina ääni on muuttunut kellossa.

Toissa päivänä kun taas kerroin haaveestani hänelle, niin hän sanoi kiusotellen, että taloyhtiössämmehän on neljä yksinäistä miestä.

Minulla nousi heti kalu ihan pystyyn ja vaimo jatkoi kiusottelua, että hän voisi vuorotellen käydä heidän luonaan auttamassa "paineiden" poistamisessa.

En kestänyt enempää vaan riisuin vaimon ja nuolin hänen litimärkää vittua. Vaimo jatkoi, että ensimmäiseksi hän haluaisi rakastella seinänaapurin Matin kanssa, koska sinne pääsisi huomaamattomasti takapihan kautta.

Ongelma vaan on se, että miten asia olisi parasta kertoa naapurille. Itse haluaisin kutsua kaikki neljä yksinäistä miestä kylään saunomaan ja vaimoni tulisi jossain vaiheessa saunaan mukaan.

Vaimo harmikseni ei suostu siihen, vaan hän haluaisi ensin rakastella vuorottelen jokaisen kanssa erikseen.

Miten meidän kannataa jatkaa tästä eteenpäin ja miten luontevasti naapureille ehdottaisi asiasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta antaa vaimon päättää keinot miten edetä asian suhteen. Uskon hänen osaavan luontevasti ehdottaa naapurin Matille ja siitä kerrasta oppineena seuraaville. Pelinais-vaimo osaa varmasti johdatella nämä herrat kimpan saloihin, mikä on teillä päämäärä.

Vierailija
2/2 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin kanssa hommat on jo aloitettu. Ehkä toistenkin. Kuinka yksinkertainen olet, mies? Ei me naiset noin isossa asiassa yhtäkkiä muuteta mieltämme! Ei se mene niin että ensin 25 VUOTTA sanomme ei jollekin asialle ja sitten yhtäkkiä se oiskin ihan kiva ja just tietyn kanssa... Herää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla