Liian pitkä mies, deittailun lopettaminen?
Olen menossa toisille treffeille miehen kanssa, joka on 190+ pitkä. Mietin kuitenkin, pystynkö jatkamaan tapailua tai ihastumaan mieheen. En tunne vetoa pitkiin miehiin, paras on 170. Taidan olla aika yksin mieltymykseni kanssa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voithan sä vielä tokat treffit katsoa että roihahtaako tunteet, mutta tuskin jos olet jo nyt epäkiinnostunut. Että maksaako vaivaa nyt enää jatkaa?
Yleensä jos tykkää jostakusta niin sen kaikki urpotkin tavat tuntuu vain "persoonallisista" ja "mielenkiintoisilta". Ja sit kun ei tykkää toisesta niin sen normaalitkin piirteet tuntuu ongelmallisista ja ärsyttäviltä.Siis vieläkö 35-vuotiaana pitäisi rakastua ensisilmäyksellä? Ei mulla ole aikaa enää odotella sellaista :(
Vierailija kirjoitti:
Älä mene treffeille, jättäkää ne pitkät miehet meille pitkille naisille, kiitos.
Sama tiedonanto pitkille miehille: jättäkää lyhyet naiset meille lyhyille miehille.
No en menisi toisille treffeille jos ei kiinnostaisi. Vain se, että oot 35, ei ole mikään perusta hyvälle suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä aika lyhyt itse. Jos olisit keskipituinen eli lähemmän 170cm pitkä niin pituuseroa ei olisi niin paljon. Joku keskimittainen 175-185cm pitkä voisi olla sopivampi tai vielä näitäkin lyhyempi pätäkkä jos sellaisesta muuten pidät. Yleensä jos nainen on keskimittainen niin miehen hyvä pituus on sen 180-190cm jos siis pitää keskipituisista - pitkistä miehistä, eikä lyhyistä.
Viestisi antoi todella paljon tähän keskusteluun. Eli ap:n pitäisi nyt vaan kasvaa 10 cm, niin ongelma ratkeaa.
Miksihän sain nyt alapeukkuja, kun kerroin, että yritän joustaa tästä pituuskriteeristä? Täällä aina valitetaan, että naisilla rima liian korkeella ja jäävät yksin. No mä tosiaan oon jäämässä yksin ilman perhettä, joten pakko jollekin yrittää antaa mahdollisuus. Tottakai haluaisin vain kohdata jossakin sattumalta miehen ja rakastua ensisilmäyksellä, mutta niin ei välttämättä koskaan (enää) tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voithan sä vielä tokat treffit katsoa että roihahtaako tunteet, mutta tuskin jos olet jo nyt epäkiinnostunut. Että maksaako vaivaa nyt enää jatkaa?
Yleensä jos tykkää jostakusta niin sen kaikki urpotkin tavat tuntuu vain "persoonallisista" ja "mielenkiintoisilta". Ja sit kun ei tykkää toisesta niin sen normaalitkin piirteet tuntuu ongelmallisista ja ärsyttäviltä.Siis vieläkö 35-vuotiaana pitäisi rakastua ensisilmäyksellä? Ei mulla ole aikaa enää odotella sellaista :(
Ei ole aikaa odottaa tyyppiä joka kolahtaa, mutta kuitenkin tuhlaat aikaa tyyppiin joka ei kolahda?
Itse rakastuin ensisilmäyksellä 30-vuotiaana, vaikka en uskonut sen olevan mahdollista, mutta jos niin ei olisi käynyt, olisin mieluummin ollut yksin kuin yrittänyt väkisin innostua jostakusta, vain jotta olisi joku.
Ja onhan tuo pituusero oikeasti merkittävä, jo 20 sentin ero tekee sen ettei voi esimerkiksi suudella noin vain, pitempi kumartuu tai lyhyempi varpistaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän sain nyt alapeukkuja, kun kerroin, että yritän joustaa tästä pituuskriteeristä? Täällä aina valitetaan, että naisilla rima liian korkeella ja jäävät yksin. No mä tosiaan oon jäämässä yksin ilman perhettä, joten pakko jollekin yrittää antaa mahdollisuus. Tottakai haluaisin vain kohdata jossakin sattumalta miehen ja rakastua ensisilmäyksellä, mutta niin ei välttämättä koskaan (enää) tapahdu.
Jos olisit ihastunut tähän "liian pitkään" mieheen, olisi järkevää joustaa pituuskriteerissä, mutta jos hän ei muutenkaan saa sukkia pyörimään jalassa vaan pelkäät vain yksin jäämistä, se on huono lähtökohta parisuhteelle. Paitsi tietysti, jos molemmilla on sama tilanne ja suhteeseen aletaan järkisyistä(kiire perustaa perhe ennen kuin on liian myöhäistä).
Aika sanoisinko erikoinen pohja ihmissuhteelle, jos pituus on noin suuressa roolissa. Omalla kokemuksellani esim. luonteella on paljon isompi merkitys. Mutta olenkin vanha kurppa, joka ei ymmärrä tätä nykyajan pinnallista maailmaa muutenkaan.
Niin, ehkä et sitten ole riittävän kiinnostunut hänestä, jos tuo niin paljon häiritsee. Toki jokaisella on omat mieltymykset. Itse taas tykkään että mies on reilusti isompi. Nykyinen on 2m ja ei kyllä ole haittoja isosta koko erosta ollut. Vaikka olen reilu 35cm lyhyempi. Pussaillaan sylikkäin, vierekkäin tai makuulla. Sängyssäkään ei ole ongelmia sen takia. Seisaallaan jos haluaa panna, voin nousta johonkin korokkeelle. Mieluummin tosi pitkä mies, kuin vaikka joku itsensä kokoinen.
Tykkään ehdottomasti aika lyhyistä. Katseeni kiinnittyy yleensä aika lyhyisiin miehiin. Mutta mutta. Kai tästä voi tai täytyy joustaa.