Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian pitkä mies, deittailun lopettaminen?

Vierailija
27.06.2020 |

Olen menossa toisille treffeille miehen kanssa, joka on 190+ pitkä. Mietin kuitenkin, pystynkö jatkamaan tapailua tai ihastumaan mieheen. En tunne vetoa pitkiin miehiin, paras on 170. Taidan olla aika yksin mieltymykseni kanssa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 olisi jo tosi pitkä, mutta 190+ on ihan normaali.

Vierailija
2/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama että paras on joku itseni pituinen (170cm). En kuitenkaan lopettaisi tapailua pituuden takia vaikka olisi 160 tai 200cm, jos on muuten täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? 190 senttiä on just paras.

t. N 175cm

Vierailija
4/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi minulle liian lyhyt, 200cm+ on parhaita.

N 167cm

Vierailija
5/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme edes pystyneet kunnolla halaamaan, kun itse olen 160. Pisin mies, jonka kanssa olen ollut, oli 183. Se oli vielä meni. En tiedä kuinka pitkä tämä mies on. Varmaan noin 200, laitoin aloitukseen 190+, koska ei tietoa pituudesta. En osaa arvioida, paitsi että kun kävelimme vierekkäin, sain katsoa suoraan ylöspäin.

Että kun aina sanotaan, että naisten mielestä miehen pitää olla pitkä, niin ei kyllä pidä paikkaansa.

Ap

Vierailija
6/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet toisille treffeille vaikka et tunne vetoa? Miksi?

Vierailija
7/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan pituinen on käytännöllisen pituinen. Jos kumppani on itse 160 cm niin 190+ mies on liian pitkä. Jos nainen on taas itse 180 cm niin tilanne on eri.

Minä olen 175 cm ja nykyinen mieheni on 180 cm. Eksäni oli lähes parimetrinen ja koen kyllä että pituusero oli silloin välillä ongelmallista.

Vierailija
8/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene treffeille, jättäkää ne pitkät miehet meille pitkille naisille, kiitos.

Vierailija
9/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska olen 35, haluan ehtiä saada perheen, enkä ole rakastunut pitkään aikaan ja tämän kanssa kuitenkin keskusteluyhteys oli hyvä. Joten ajattelin vielä katsoa.

Vierailija
10/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska olen 35, haluan ehtiä saada perheen, enkä ole rakastunut pitkään aikaan ja tämän kanssa kuitenkin keskusteluyhteys oli hyvä. Joten ajattelin vielä katsoa.

Ja taas viedään miestä kuin litran mittaa.

Vierailija
11/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan sä vielä tokat treffit katsoa että roihahtaako tunteet, mutta tuskin jos olet jo nyt epäkiinnostunut. Että maksaako vaivaa nyt enää jatkaa?

Yleensä jos tykkää jostakusta niin sen kaikki urpotkin tavat tuntuu vain "persoonallisista" ja "mielenkiintoisilta". Ja sit kun ei tykkää toisesta niin sen normaalitkin piirteet tuntuu ongelmallisista ja ärsyttäviltä.

Vierailija
12/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä. Seksissäkin voi tulla vaikeuksia.

Vierailija
13/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään viehäty pitkistä. Tykkään että kasvomme on samalla tasolla. Mutta nykyinen mieheni on tosi pitkä. En minä sen takia halunnut lopettaa tapailua kun hän oli muuten minulle sopiva. Useimmat miehet ovat minua selvästi pidempiä, että pakko siinä on joustaa.

Vierailija
14/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voithan sä vielä tokat treffit katsoa että roihahtaako tunteet, mutta tuskin jos olet jo nyt epäkiinnostunut. Että maksaako vaivaa nyt enää jatkaa?

Yleensä jos tykkää jostakusta niin sen kaikki urpotkin tavat tuntuu vain "persoonallisista" ja "mielenkiintoisilta". Ja sit kun ei tykkää toisesta niin sen normaalitkin piirteet tuntuu ongelmallisista ja ärsyttäviltä.

Siis vieläkö 35-vuotiaana pitäisi rakastua ensisilmäyksellä? Ei mulla ole aikaa enää odotella sellaista :(

Vierailija
15/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla oikea syy kuitenkin se että ei ole sitä pilkettä silmäkulmassa, hän on siis liian kiltti mies? Jos olis edes varattu mies tai jotain ni seki auttas. Mut ei niin ei, joten ei jatkoon.

Vierailija
16/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Olen 162-senttinen ja eksäni oli 30 senttiä minua pitempi. Lyhyemmän miehen kanssa on helpompi kommunikoida.

Vierailija
17/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä. Seksissäkin voi tulla vaikeuksia.

No ei tule.

Vierailija
18/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla oikea syy kuitenkin se että ei ole sitä pilkettä silmäkulmassa, hän on siis liian kiltti mies? Jos olis edes varattu mies tai jotain ni seki auttas. Mut ei niin ei, joten ei jatkoon.

Saatat olla oikeassa...

Vierailija
19/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mulla on pituuseroa mun miehen kans jotain yli 30cm. Ei muuten haittaa mitään ja esim vaikka oon pyöristynytkin vuosien varrella ni mun mies pitää mua ihanan seksikkäänä ja sirona, tietty koska oon niin lyhyt. Seksiasentoja ei haittaa vaikka oon lyhyt ja mies pitkä, ainoastaan jos pitäis seisaaltaan tehdä sitä niin olis ongelma.

Ja kun joku tossa kommentoi sitä että pitäis olla käytännöllinen pituusero, niin meillähän on. Jos en yllä johonki ni onneks on pitkä mies ja taas mies on sen verran pitkä että väsyy helpommin esim kyykistellessä jossain. Hyvinkin käytännöllistä. Ja lapsista tuli keskimittaisia, että sopivasti meni siinäkin.

Vierailija
20/30 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aika lyhyt itse. Jos olisit keskipituinen eli lähemmän 170cm pitkä niin pituuseroa ei olisi niin paljon. Joku keskimittainen 175-185cm pitkä voisi olla sopivampi tai vielä näitäkin lyhyempi pätäkkä jos sellaisesta muuten pidät. Yleensä jos nainen on keskimittainen niin miehen hyvä pituus on sen 180-190cm jos siis pitää keskipituisista - pitkistä miehistä, eikä lyhyistä.