Mitäs sitten, kun ylipaino ei olekaan enää muodikasta?
Mietin tässä, että nyt kun on muodikasta olla isokokoinen perä sekä muutenkin tuhti, niin mitä nää ihmiset jotka on ottaneet täytteitä ja lihottaneet itseään oikein meinaavat? Olen itse ollut ylipainoinen ja kyllähän sen ihosta huomaa eikä se näytä yhtään kivalta. En ymmärrä yhtään muutenkaan tätä nykyistä hullutusta, että ylipaino on uusi "normaali". Itse kärsin ylipainoni takia paljon. Rinnat painoivat niin paljon, että selkä ja niskat olivat aivan tulessa ja mukavasti pukeutuminen oli lähes mahdotonta, kun joku kohta hiersi tai painoi kokoajan vaikka oli miten löysät vaatteet. Reisien yhteen hankaamisesta nyt puhumattakaan.
On kyllä ihmeellistä kuinka mistä vaan jos tekee muodikasta, niin ihmiset lähtee siihen mukaan. Jokunen vuosi sitten oli se fitness hullutus ja juostiin salilla ja syötiin vain smoothieita ja kaikki piti toki kuvata nettiin. Nyt kuvataan omaa "muodokasta" (eli lihavaa) vartaloaan jopa alasti vain koska muutkin.
Kommentit (5)
Mites nää jotka on viruttaneet huulensa piloille.... Tuo muoti kun loppuu niin roikkuu vaan tyhjät nahkapussit naamassa
Eläminen on helpompaa, kun ei juokse muodin mukana.
Ylipaino on tainnut olla suorastaan muodikasta viimeksi joskus Rubensin aikaan. Millä vuosisadalla hän onkaan elänyt ja maalannut enkeleitään?
Vierailija kirjoitti:
Eläminen on helpompaa, kun ei juokse muodin mukana.
Niin on. En ymmärrä miksi ihmiset juoksevat muotioikkujen perässä terveytensä kustannuksellakin.
Kaikki punkerot alkaa taas ikuisesti laihduttaa.