Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto heräsin vasta nyt, nukuinkin yllättäen kellon ympäri!

Vierailija
27.06.2020 |

Meni aamu ihan harakoille kun oli vaikka mitä suunnitelmia puuhailla.

Yleensä aina olen heräillyt viikonloppuisinkin 7-8 aikaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaista sinun piti tehdä aamulla, ettet pysty myöhemmin tekemään?

Vierailija
2/12 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa! Nyt on varmaan elämä sekaisin. 😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti kommentoimaan vauva-ostajalle???

Vierailija
4/12 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nukuin pitkään. Ei mennyt aamu harakaoille vaan ihanasti nukkuen. Heräsin virkeänä ja jaksan touhuilla iltamyöhään asti. Kesäillat ovat ihania.

Vierailija
5/12 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sellaista sinun piti tehdä aamulla, ettet pysty myöhemmin tekemään?

Varmaan pystynkin tekemään jotain mutta kyllähän sellainen 5 tunnin katoaminen suunnitellusta aikataulusta saa pistämään uusiksi kaiken. Nyt kippaan aamukahvin tässä palstaillessa ja rupean tekemään uusia suunnitelmia.

Vierailija
6/12 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vauva-palstalle.

Vierailija
7/12 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita iltapäivälehdille.

Vierailija
8/12 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, samma här! Heräsin eka kertaa joskus kuuden aikaan, mutta ajattelin levätä vielä hetken. Seuraavaksi kun avasin silmät, niin kello olikin melkein kaksitoista. No, toissayönä tulikin nukuttua vaan kolme tuntia.

Vierailija
9/12 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun osaiskin vielä nukkua noin pitkään. Herään seitsemään mennessä, oli arki tai vapaa. Riippumatta siitä, milloin käynyt nukkumaan. Tällasta näin yli 50v:na.

Vierailija
10/12 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun osaiskin vielä nukkua noin pitkään. Herään seitsemään mennessä, oli arki tai vapaa. Riippumatta siitä, milloin käynyt nukkumaan. Tällasta näin yli 50v:na.

Joo, kateellinen olen. En ole nuoruuden jälkeen nukkunut edes 9 tuntia putkeen. Nyt olen 48 v. Myöskään yövuoron jälkeen ei onnistu nukkuminen, kun käyn aamulla puoli 8 nukkumaan 10 tunnin yövuoron jälkeen, nousen ylös ennen puoltapäivää. Sitä ennen olen herännyt jo ainakin kaksi kertaa.

Olkaa onnellisia kaikki, jotka saatte nukuttua! Itse olisin onneni kukkuloilla jos nukkuisin joskus kellon ympäri.

Vierailija
11/12 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit keränneesi univelkaa eli nyt menetetyt tunnit on käytetty jo puuhasteluun. Opettele hyväksymään unentarpeesi niin ei mene suunnitelmat uusiksi.

Vierailija
12/12 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten nukuin 17 tuntia heräämättä kertaakaan. Olo oli virkeä ja univelat kuitattu. :) Ei todellakaan mennyt harakoille nuo unet.

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän