Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet parisuhteessa olevat naiset ovat niin kiitollisia siitä ettei mies lyö?

Vierailija
27.06.2020 |

Miksi monet parisuhteessa olevat naiset sanovat näin: "mulla on niin hyvä mies, kun se ei koskaan lyö mua"!
Miksei kukaan koskaan sano: "On niin hyvät naapurit, kun eivät koskaan lyö meitä"
"On se Lissu niin hyvä ystävä, kun se ei ole koskaan lyönyt mua"
"On niin mukavat työkaverit ja pomo, kun ne ei koskaan lyö mua."

MIKSI juuri parisuhteessa naisen täytyy olla kiitollinen siitä ettei mies ole väkivaltainen? MIKSI parisuhteessa naisen ja miehen roolit muistuttavat Guantanamon vangin ja vanginvartijan suhdetta? Guantanamon vanki (nainen) on kiitollinen, jos vanginvartija (mies) ei lyö.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään siihen voi liittää henkisen väkivallan koska miehet on hyvin tietoisia siitä, että jäkiä ei saa jättää ja suurin osa on siirtynyt pelkästään henkiseen väkivaltaan. Toisen voi kiusata vaikka kuoliaaksi henkisellä väkivallalla ja fyysistä voi käyttää sen verran, että siitä ei jää jälkiä. Tietysti näihin myös liitetään eristäminen ja taloudellinen väkivalta. Näitä kaikkia saa harjoittaa suomessa ilman sanktiota ja aiheuttaa uhrille pysyvän työkyvyttömyyden ja invaliditeetin, joutumatta ikinä korvausvelvollisuuteen.

Naiset ne vasta harrastavatkin henkistä väkivaltaa kiristämällä, uhkailemalla, itkemällä, uhriutumalla, kirkumalla, alkamalla martyyreiksi, edistämällä, haukkumalla, esittämällä aluksi muuta kuin on, pihtaamaan jne.

Osan olen kokenut itse ja osan kuullut tutuilta. Osa näistä asioista kuuluu itsemääräämisoikeuteen, mutta silti. Miksi aluksi esimerkiksi esittää kotitöistä ja seksistä pitävää, jos ei sitä kuitenkaan ole ja ilmoittaa sen, kun suhde on laillistettu.

Miehet tekevät enemmän henkistä väkivaltaa kuin naiset.

Ei varmana. Ei taatusti. Ei kai kukaan tätä usko?

Vierailija
22/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä prkl olen se jota saa pelätä. Saa mies olla kiitollinen niinä päivinä kun minä en lyö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas ajattelutapa

Vierailija
24/24 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko ap:n mielestä ihan sama lyökö mies vai ei kun lyömätöntä miestä ei saa pitää hyvänä?

On vanha viisaus, että itsestäänselvyyksiä ei tarvitse kehua ääneen. En koskaan kehuisi ketään siitä, ettei hän lyö minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi