Naiset eivät ymmärrä millaista on olla lyhyt ja ruma mies
Eikä kukaan mediassa siitä edes kirjoita. Naisten ulkonäköpaineista ja ongelmista kyllä kirjoitetaan.
Kommentit (69)
Katotaaan kohta kun mooottorisahaan saaadaan akku.
Kyllä mä uskon ymmärtäväni sen verran kun sitä on mahdollista ymmärtää. En mä tietenkään voi teleportata sun kehoon kymmeneksi vuodeksi ja kokea jokaista asiaa, mutta sellaisella yleisellä tasolla kyllä uskon että lyhyys ja rumuus voi olla tosi negatiivisia asioita miehen elämässä.
Ja uskon että on monia, monia, monia muitakin naisia jotka ymmärtää sen. Mutta kaikkihan me ymmärretään toistemme ongelmia vain sellaisella etäisellä ja ulkopuolisella tavalla, jos niitä ei itse koe.
En kyllä usko että tää mun ymmärtäminen juuri mitenkään näkyy päälle päin. Jos kävellään toistemme ohi kadulla niin et voi päätellä ymmärränkö vähän vai en ollenkaan sun tilannetta, kun ei ole tapana pysähtyä jokaisen vastaantulijan kohdalla keskustelemaan syvällisiä.
Mä lupaan ymmärtää tästä lähtien! En kyllä lupaa että viehätyn susta, mutta lupaan yrittää ymmärtää ettei sulla ole aina helppoa.
Ulkonäkö makuasia, joku voi ap pitää sinua viehättävänä. Luonteella voittaa enemmän kuin uskotkaan
Aikamoista aivojumppaa taas naisilta siitä miksi ei ole niin paha olla ruma ja lyhyt mies. Paska elämähän se on ja suurempia syypäitä ovat juuri naiset. Ei siitä mihinkään pääse.
Ruman naisen rooli on sama kuin tavismiehen. Ruman ja lyhyen miehen rooli taas on sellaista paskaa ettei kenelläkään naisella ole vastavaa. Joku 200kg keijukainenkin voi vetää säälikorttia. Ruma ja lyhyt mies ei.
Olen itse 157cm nainen ja kuullut vähättelyä koko ikäni. Uskon että vaikeampaa olisi lyhyenä miehenä.
Kiinnostun miehestä oli lyhyt tai pitkä jos kunnollinen luonne ja yhteiset arvot sekä kiinnostuksen kohteet. Älykkyys ja jotkut taidot, esim. musikaalisuus ja huumori voivat tuoda lisäpojoja
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista aivojumppaa taas naisilta siitä miksi ei ole niin paha olla ruma ja lyhyt mies. Paska elämähän se on ja suurempia syypäitä ovat juuri naiset. Ei siitä mihinkään pääse.
Ruman naisen rooli on sama kuin tavismiehen. Ruman ja lyhyen miehen rooli taas on sellaista paskaa ettei kenelläkään naisella ole vastavaa. Joku 200kg keijukainenkin voi vetää säälikorttia. Ruma ja lyhyt mies ei.
Pah, se ei ole naisten SYY. Siis sillä lailla että ne naiset tekisi jotain pahaa ja väärää. Ne elää luonnollisten viettiensä mukaan ja ihastuu kehen ihastuu. Mitä ne muka vois tehdä erilailla ettei se surkee elämä olis niiden "syy". Lyhyt ja ruma on saanut huonot geenit ja se on harmi.
Vaiettu aihe tosiaan, ja täälläkin sensuroidaan koko ajan asiaa käsitteleviä ketjuja.
Isorintaisten on nyt turha tulla kerjäämään sääliä ( = kehumaan itseään) tähän ketjuun. Nyt oli puhe negatiivisina pidetyistä ominaisuuksista. Lyhyt ja ruma mies ei todellakaan ole sama asia kuin lyhyt ja isotissinen nainen.