Voisko joku täyspäinen nainen vastata yhteen kysymykseen?
Onko mahdollista, että nainen jatkossa haluaisi mun kanssa mahdollisesti jotain pysyvämpääkin suhdetta, jos hän heti alkuun lähettelee roiseja kuvia ja ehdottaa seksiä pelkkien kuvieni perusteella ennen kuin ollaan tavattukaan? Tai siis että onko parisuhde lopulta edes mikään realistinen maali tässä asiassa?
Kommentit (38)
Osa miehistä varmaan haluaakin sen panoseuransa kumppaniksi, siitä kertoo se että Tinder-parit ovat jopa avioituneet.
Vierailija kirjoitti:
Monella on ongelmia, joita purkavat irtosuhteilla. Yleensä heillä on myös tauteja, joila kumi ei aina suojaa. En tiedä mutta voin sanoa, ettei kukaan normaali nainen käyttäydy noin rajusti. Ellei hän sitten pidä sinua "liian hyvänä" itselleen ja kiirehdi, että saa edes jotain. Mitä nainen kertoo hakevansa, sen lisäksi, mitä kuvilla viestittää?
Tinderin biossaan kirjoitti, ettei yhden yön jutut kiinnosta, mutta yksityisviesteissä olikin sitten eri ääni kellossa. Mietin, että oliko Tinderin bio laitettu vain sen takia, että jos tutut näkevät, niin ei sitten niin "pahalta" näytä tai jotain.
Ap
Eikö juuri Tinderistä haeta mm. yhden yön suhteita? Ei kai siellä kukaan vakavissaan ole.
Miten joku voi edes kuvitella löytävänsä netistä pysyvää suhdetta?
Jos on hieman epävarma siitä että haluatko häneltä muuta ja hän ajattelee näyttää että on sellainen nainen jonka kanssa voisit toteuttaa fantasioitasi ja ei tarvitsisi pelätä että hän ihan frigidiksi alkaisi? Sanoisin että kyllä, parisuhde voi olla mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sinä ap, että parisuhteen mahdollisuutta ei olisi? Eli uskaltaako häneen sekaantua, ilman että on yhtä päällekäyvä jos olisitkin häippäsemässä orastavasta suhteesta?
Ei. Päinvastoin. Haluaisin nimenomaan, että parisuhde olisi kiikarissa molemmilla tai että se mahdollisuus edes olisi.
Ap
Aloituksen dislikettäjät vaikuttaa tunnustavan olevansa ei täyspäinen 😁
Vierailija kirjoitti:
Onpas outoja vastauksia. Eihän aloittaja sanonutkaan, että tämä nainen olisi täyspäinen, vaan pyysi vastauksia täyspäisiltä palstalaisilta. Ja jos ihan rehellisesti nyt mietitään, niin kyllähän naiset toimivat näissä ihan eri tavalla kuin miehet. Eli saattavat olla roisejakin ja etsiä aluksi pelkkää panoseuraa, mutta on kyllä täysin mahdollista, että ihastuvat ja lähtevät suhteeseen. Miehen kohdallahan tämä olisi erittäin epätodennäköistä, mutta naiset usein piilottavat haavoittuvuutensa ja parisuhteen kaipuunsa siihen, että etsivät muka vain panoseuraa. Olen itsekin niin tehnyt joskus.
Siksi me ei-täyspäiset olisimmekin parempia vastaamaan tähän.
Olen minäkin niin tehnyt, mutta se tosiaan oli oire siitä että henkisesti meni tosi huonosti. Siksi en kummemmin vastannutkaan kun vain täyspäisiltä pyydettiin vastausta.
t. 1
Vierailija kirjoitti:
Onpas outoja vastauksia. Eihän aloittaja sanonutkaan, että tämä nainen olisi täyspäinen, vaan pyysi vastauksia täyspäisiltä palstalaisilta. Ja jos ihan rehellisesti nyt mietitään, niin kyllähän naiset toimivat näissä ihan eri tavalla kuin miehet. Eli saattavat olla roisejakin ja etsiä aluksi pelkkää panoseuraa, mutta on kyllä täysin mahdollista, että ihastuvat ja lähtevät suhteeseen. Miehen kohdallahan tämä olisi erittäin epätodennäköistä, mutta naiset usein piilottavat haavoittuvuutensa ja parisuhteen kaipuunsa siihen, että etsivät muka vain panoseuraa. Olen itsekin niin tehnyt joskus.
Kiitos tästä vastauksesta. Ajattelinkin, että ehkä tässä asiassa saattaisi olla jotain eroa sukupuolten välillä.
Ap
Pane sitä. Homma johtaa mihin johtaa SW, jos johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä vastauksesta. Ajattelinkin, että ehkä tässä asiassa saattaisi olla jotain eroa sukupuolten välillä.
Ap
Niin ja jotkut naiset hakee vain panoseuraa. Miehillä on outo fiksaatio pariutua. On ihan oikeasti olemassa naisia, joita kiinnostaa vain se panoseura. Ei yhtään enempää rasitetta miehestä elämään. Tietysti jos on oikein hyvä pano, niin joku voi suostua parisuhteeseenkin pitääkseen panonsa.
Kuulostaa itseltäni muutama vuosi sitten. Itsetunto pohjalla. Itselläni oli raiskauksen aiheuttama trauma käsittelemättä. En usko että kykenee parisuhteeseen. Pahoja vaikeuksia tiedossa.
Tapaat sen jos seksi kiinnostaa. Jos haluat parisuhteen, heivaat naiset nyt.
Saattaa myös hakea sinulta hyväksyntää seksin avulla. "Katso mua, ota minut, olen näin hyvä sängyssä, mennään naimisiin!"
Vierailija kirjoitti:
Varo vaan, ettei kavalla
"Kavallus on anastusrikoksen erityinen muoto, jossa henkilö anastaa hallussaan olevaa omaisuutta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo vaan, ettei kavalla
"Kavallus on anastusrikoksen erityinen muoto, jossa henkilö anastaa hallussaan olevaa omaisuutta."
Eiks ne jotkut naiset käytä miesten heikkouksia saadakseen heitä hyväksikäytettyyn. Esim. Mennä naimisiin ja saada perittyyn miehen omaisuuden tai jotain vastaavaa.
Tämä!
Niin minäkin. Ei kaikki ole aina niin yksinkertaista, varsinkaan ihmiset.