Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle mistä johtuu se, että jos jotain kamalaa tapahtuu

Vierailija
26.06.2020 |

Niin itse pysyn ihan rauhallisena ja ”järkevänä”, mutta esim mieheni meinaa tulla hulluksi. Siis oikeasti hulluksi.

Otetaan nyt esimerkiksi tämä korona. Mua ei alkanut missään vaiheessa ahdistaa se, seurasin vaan tarkkaan tilannetta ja elin sen mukaan. Mies jauhoi kaiket päivät sitä et nyt varmaan tosi monet sukulaiset ja ystävät kuolee ja muutenkin hieman ”sekosi”. No, nyt tilanne on onneksi rauhoittunut. Mutta samalla tavalla on käynyt kun esim yksi meidän molempien hyvä ystävä kuoli. Hänen oli tosi vaikea jotenkin hyväksyä se, eikä pystynyt toimimaan normaalisti pitkään aikaan sen jälkeen. Itse hoidin kodin, perheen ym ihan samalla tavalla kuin yleensäkin, vaikka toki olin surullinen ja näin, mutta en mennyt täysin pois tolaltani.

Kerrotaan nyt vielä näin, että mies on hyvin tavallisesta ”ehjästä” perheestä, kun taas itse olen kasvanut perheväkivallan ja monenlaisen sairauden keskellä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat vahvempia kuin toiset

Vierailija
22/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkisin että ihminen jolla enemmän resilienssiä on ”parempi” siinä mielessä että jokaisen tulisi pyrkiä vahvistamaan omaa resilienssiä, eli psyykkistä palautumiskykyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme