Mitä ajattelette yksin terassilla olevasta komeasta miehestä?
Olen komea mies, ja käyn pari kertaa kesässä terassilla yksin. Naiset ei oikein uskalla tulla juttusille, tai sit ne ei viitsi. Mitä siis ajattelette?
Kommentit (74)
Varmaan hymyilisin. Jos antaisi jotain vihjettä, menisin juttelemaan.
Komeus tai "komeus" ei ole mikään pillumagneetti itsessään. Itse olen kaukana siitä, keski-ikäinen, sikspäkin sijaan pieni tynnyri ja niin edelleen. Seuraa olisi silti tarjolla.
M53
Ole muki tyhjänä hetki, niin pian on tarjoajaa tyrkyllä.
Tulossa töistä (akateeminen), haluaa olla rauhassa, ottaa yhden ja lähtee pikaisesti pois. Niinhän sen kuuluu ollakin.
En usko, että ap on komea.
Tulis mieleen että odottaa jotain saapuvaksi. Itse saan yleensä ihan rauhassa istua. Joskus saattaa joku porukka tulemaan jakamaan pöytää, jos vähän tulla terdellä.
Se, että mies mainostaa vauva-palstalla olevansa komea herättää lähinnä myötähäpeää. Se emoji, jossa lyödään käsi naamalle kuvaa parhaiten ajatuksiani.
Naiset kyllä vilkuilevat, mutta yleensä aloite on tehtävä silti itse. Komeana miehenä sitä ei kuitenkaan ole oudon hyypiön kategoriassa vaikka yksin olisikin liikkeellä.
Jos taas on kaverin kanssa liikkeellä, niin naisparivaljakot ja -ryhmät tuntuvat tulevan helpommin samaan pöytään kuin yksin ollessa. Miesporukoita en muista naisten juuri lähestyneen.
Kuva tai ei tapahtunut. Se komeus nimittäin.
Että mies on lähtenyt kaupungille iskemään naisen illaksi. Jos olisin sinkku ja etsisin seuraa, menisin juttelemaan.
Mitäpä tuosta ajattelemaan, en yleensäkään ajattele vieraita ja heidän tekemisiään.
No jos se on ihan auringossa saatan ajatella ohimennen että onneksi meillä on tää varjo
En hae seuraa baareista. En varmaan ajattelisi paljon mitään, jos tervehtii, tervehdin takaisin. Jos tulee juttelemaan, juttelen ellei ole täysin ääliö, jolloin pyydän lähtemään tai lähden itse vähän kauemmas. Yksin nyt en baarissa olisi ellen odota seuraa, siis jo ennestään tuttua seuraa.
Ajattelisin, että odotat kaveriasi terassille tai tilaamasta juomaansa. En häiritsisi.
En ajattele hänestä oikeastaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä vilkuilevat, mutta yleensä aloite on tehtävä silti itse. Komeana miehenä sitä ei kuitenkaan ole oudon hyypiön kategoriassa vaikka yksin olisikin liikkeellä.
Jos taas on kaverin kanssa liikkeellä, niin naisparivaljakot ja -ryhmät tuntuvat tulevan helpommin samaan pöytään kuin yksin ollessa. Miesporukoita en muista naisten juuri lähestyneen.
Nyt tarkkana palstan naisettomat miehet. Tässä miehen sanomana se mitä on yritetty kertoa. Kaverin kanssa saa paremmin tilaisuuksia jutella naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies mainostaa vauva-palstalla olevansa komea herättää lähinnä myötähäpeää. Se emoji, jossa lyödään käsi naamalle kuvaa parhaiten ajatuksiani.
Ah ah aevan, duoda duada nuin niin. Silti mies voi olla komea ja sekös sinua harmittaa, kun saatat ihailla tätä Jormaa kaukaa etäisesti, mutta et saa silmiä irti miehen ritilältä.
Ja sama jannu on kehunut aikoinaan aihe vapaalla olevansa komea ja onkin.
Sinäkin ajattelet niin ja isket itseäsi otsaan hikisellä kämmenellä.
Sormessa killuva sormus aiheuttaa kipua ja muistat että setäharmaa on tyylikäs kuin kolmes varista aidalla.
silmät irti sedistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah ah aevan, duoda duada nuin niin. Silti mies voi olla komea ja sekös sinua harmittaa, kun saatat ihailla tätä Jormaa kaukaa etäisesti, mutta et saa silmiä irti miehen ritilältä.
Sormessa killuva sormus aiheuttaa kipua ja muistat että setäharmaa on tyylikäs kuin kolmes varista aidalla.
Kiva iltasatu. NOT!
Jaa mitäkö ajattelen? No kenties, että jaa, tuossa istuu joku mies.
En koskaan katsele ketään terasseilla istujaa. Näen vain ohimennen ja just ja just tajuan, onko se mies vai nainen. Kun viiletän siitä ohi. En käy terasseilla.
Jostain syystä tulee mieleen ajatus, että ap:n käsitys komeasta on ihan eri kuin oma käsitykseni komeasta....
Vierailija kirjoitti:
silmät irti sedistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva iltasatu. NOT!
Et sinä komeaa mihinkään kumita. Komea kumittaa sua.
Komea on komea ja sinä hyväksyt sen. Se on maailman laki.
Kattelet komeaa ja ai, että. Miksi et katselisi. Muutenhan olisit unhetero.
No ajattelen vaan että onpa komea mies. Mitä pitäisi ajatella?