Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo alkanut puhumaan jatkuvasti uudesta miespuolisesta työkaveristaan

Vierailija
26.06.2020 |

Mulla alkaa mennä jo hermot. Puhuu melkein päivittäin kuinka tämä uusi miespuolinen työkaveri on hänen mielestään ärsyttävä ja "luulee itsestään liikoja". Tätä on jatkunut nyt jo viikkoja.

Ensin hän ei edes mainnut että tämä työkaveri on mies, vaan kertoi vaan kuinka on uusi ärsyttävä työkaveri tullut työpaikalle. Mulla alkaa mennä jo hermot tähän kun hän tuntuu ajattelevan koko ajan tätä "ärsyttävää tyyppiä". Eilenkin katsottiin tv:tä ja oli pitkä hiljaisuus kun kumpikaan ei puhunut mitään, seurattiin vaan tv-sarjaa ja ihan yhtäkkiä pitkän hiljaisuuden jälkeen vaimo sanoo ääneen, että "on se helvetin ärsyttävä" ja tiesin heti ketä hän tarkoitti, koska on tästä samasta äijästä jauhanut jo viikkotolkulla. Alkaa riittää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut on.

Vierailija
2/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaiskos huomauttaa vaimolle? Tuskin on tekemistä sen sukupuolen kanssa, on vaan ärsyttävä. Keksi itse jotain mielenkiintoisempaa puhuttavaa, ettei ehdi iltasin miettimään työkaveriaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin ärsyttävä jänniz, jota ei saa mielestään. Taitaa pöksyt vaan kostua, kun ajattelee, miten ärsyttävä se on.

Vierailija
4/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneelta kuulostaa.

Vierailija
5/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta.

Vierailija
6/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunuthan ei usein voi lopettaa puhumista kohteesta. En sitten tiedä miten jos toinen oikeasti ärsyttää, onhan sekin nyt mahdollista. Ja elokuvissa ihastutaan siihen ärsyttävään työkaveriin... No kävi mullakin kerran niin.

Mutta ihastuksia nyt elämässä tulee ja menee, ei niille aina tehdä jotain.

Minä tein, muutin elämäni ja pilasin sen entistä pahemmin.

Vierailija
7/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tajuaa jättää noin naurettavan mustasukkaisen äijän. Siis ihan oikeastiko miehet on mustasukkaisia kaikille vastaantuleville miehille?? LOL XD

Vierailija
8/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain ajan kysymys että ne panee ja sitten alkaa tiuskimaan sulle, kun yhtäkkiä sinä oletkin se ärsyttävä.

Vierailija
10/10 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut se on. :D Itse muistan peruskoulussa, kuinka luokkalaiseni poika ärsytti minua niin paljon ja jauhoin siitä kavereilleni. Jossain vaiheessa tajusinkin, että olin vain ihastunut. Alitajuntaista kieltämistä asiaa kohtaan kehitellä vihan tunteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi