Ihmisten typerimmät harrastukset? Peutkutusketju!
Mitä harrastuksia et itse ymmärrä ollenkaan, etkä voisi ikinä kuvitellakaan käyttäväsi itse vapaa-aikaasi moiseen?
Peukku ylös, jos samaa mieltä ja alas, jos eri mieltä.
Minä aloitan: Siskon mies harrastaa radio-ohjattavia autoja. Tälle on jokin hienompikin nimi: RC-auto tai joku. Aikuinen mies siis viettää iltaisin ja viikonloppuisin tunteja jossain pellolla tai hiekkakuopalla, ja ajelee tällaisella radio-ohjattavalla autolla.
Kommentit (41)
Salilla käyminen.
Voiko älyvapaampaa olla. Ulkonakin voisi liikkua, mutta ei, tungetaan johonkin hikihuoneeseen pieremään ja esittelemään itseä. Eikö juppius koskaan kuole.
Kerrohan ap, kuka ja miten määrittelee typerimmän harrastuksen?
Kuka pystyy sanomaan mitään harrastusta typeräksi. Suurimpia arvostelijoita ja pilkkajia tässäkin asiassa ovat ne, jotka eivät itse harrasta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pystyy sanomaan mitään harrastusta typeräksi. Suurimpia arvostelijoita ja pilkkajia tässäkin asiassa ovat ne, jotka eivät itse harrasta yhtään mitään.
Me täällä määrittelemme. Kysymys on mielipiteestä, pystytkö ymmärtämään? Mielipide on jokaisella, saat olla mitä mieltä haluat jostain harrastuksesta. Ja kyllä, harrastan itse montaakin lajia, myös täällä lueteltuja. Pipo löysemmälle, ei tää niin vakavaa ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torikeräily näillä dal, obitsu mitä ikinä onkaan nukeilla. Tosi harrastajalla kaikki on yhtä chippiä ja silmämekanismia :D
Torikeräily...?
Eli tori.fi ostetaan sekä myydään dal, obitsu, pullip ja mitä näitä kyseisiä nukkeja nyt onkaan. Siinä ilmasto kiittää kun jotku nuken ripset suhaa postissa pitkin poikin maata, on se niin tärkeetä miten aikuisen ihmisen nukke on varusteltu! :D
Vierailija kirjoitti:
Frisbeegolf
Mun mielestä tuo laji on palanen kauan kaivattua neroutta suomeen, tuhansia tiputettuja kiloja on suomalaisilla jäänyt noille radoille, kerrankin jotain halpaa ja kiinnostavaa ulkoaktiviteettia. Veikkaan ettei niihin metsiin monikaan samalla tavalla eksyisi liikkumaan ilman tuota todella monelle sopivaa harrastusta.
En itse harrastaisi RC- autoilua, mutta helppo on nähdä, että se ainakin kilpailulajina on vaativaa.
AP mieltää sen varmaan pikkupoikien leikiksi, mutta olisi varmaan miehekkäämpää, jos ajaisi hiekkakuopalla täysikokoisella autolla, varsinkin kilpaa?
Miksi?
Itse en oikein ymmärrä Pokemon Go- pelin viehätystä, mutta ei minun tarvitsekaan.
Mitä pidän typeränä harrastuksissa?
Sitä, että kukkoillaan mahtavilla(kalliilla) vehkeillä.
Oli sitten kyse kalastuksesta, pyöräilystä, lennokkiharrastuksesta, hiihdosta...
Kaikissa välineisiin sijoitettu rahasumma tekee harrastuksesta hienompaa.
Vau .. Kiitos, kun kerroit tuon AP. Sain taas yhden uuden harrastuksen itselleni!
n22
Kaikenlainen tuunaus ja roskista askartelu. Pilataan vanhoja, hienoja asioita ja täytetään oma ja pahimmassa tapauksessa myös lähipiirin kodit kuumaliima/kalkkimaaliroskalla.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen postaaja määrittelee sen itse.
Sitähän tässä kysyttiin.
Jos minun mielestä postimerkkien nuoleminen on typerintä, niin silloin se mielestäni on.
Muut lukijat saavat peukkua painamalla osoittaa oman mielipiteensä, mutta ei se tee toisen mielipiteestä oikeaa tai väärää.
Geokätköily
JOS se johtaa itsekkyyteen:
Hei, me otetaan 1, 2 tai 15 kätköä vielä. Venatkaa vaan koko suku joulupäivänä.
Toki me kätköillään myös Ruotsin. Ja Norjan. Ja Venäjän puolella. Mitä se korona muka tässä haittaa? Pääsiskö Viroon vielä vaikka uiden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frisbeegolf
Mun mielestä tuo laji on palanen kauan kaivattua neroutta suomeen, tuhansia tiputettuja kiloja on suomalaisilla jäänyt noille radoille, kerrankin jotain halpaa ja kiinnostavaa ulkoaktiviteettia. Veikkaan ettei niihin metsiin monikaan samalla tavalla eksyisi liikkumaan ilman tuota todella monelle sopivaa harrastusta.
Miten ihmeessä puistossa löntystely, muutaman minuutin välein ranneliike ja rundin aikana juotu sixpakki kaljaa saavat ihmisen laihtumaan?
Meidän vieressä on varmaan yksi Suomen suurimmista frisbeegolf alueista, ja tota se meno siellä on.
Ei sitä liikunnaksi voi sanoa.
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frisbeegolf
Miten ihmeessä puistossa löntystely, muutaman minuutin välein ranneliike ja rundin aikana juotu sixpakki kaljaa saavat ihmisen laihtumaan?
Meidän vieressä on varmaan yksi Suomen suurimmista frisbeegolf alueista, ja tota se meno siellä on.
Siksi koska suuri osa frisbeegolfaajista vihaa liikuntaa. Ennen lajin aloittamista eivät todellakaan löntystelleet puistossa, vaan istuivat kotona juoden sitä sixpakkia. Siihen verrattuna frisbeegolf lisää fyysistä aktiivisuutta.
Assburger kirjoitti:
En itse harrastaisi RC- autoilua, mutta helppo on nähdä, että se ainakin kilpailulajina on vaativaa.
AP mieltää sen varmaan pikkupoikien leikiksi, mutta olisi varmaan miehekkäämpää, jos ajaisi hiekkakuopalla täysikokoisella autolla, varsinkin kilpaa?
Miksi?
Itse en oikein ymmärrä Pokemon Go- pelin viehätystä, mutta ei minun tarvitsekaan.
Mitä pidän typeränä harrastuksissa?
Sitä, että kukkoillaan mahtavilla(kalliilla) vehkeillä.
Oli sitten kyse kalastuksesta, pyöräilystä, lennokkiharrastuksesta, hiihdosta...
Kaikissa välineisiin sijoitettu rahasumma tekee harrastuksesta hienompaa.
Miksi pidät typeränä jos joku haluaa panostaa kunnon välineisiin, jos sellaisiin on varaa?
Pitäiskö määritellä että fillariin max tonni, skeittilautaan max satanen, pelikonsoliin max 500, ettei kenellekään tulisi paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frisbeegolf
Siksi koska suuri osa frisbeegolfaajista vihaa liikuntaa. Ennen lajin aloittamista eivät todellakaan löntystelleet puistossa, vaan istuivat kotona juoden sitä sixpakkia. Siihen verrattuna frisbeegolf lisää fyysistä aktiivisuutta.
Ei lisää.
Kotona ollessaan ranneliike on hyvin paljon aktiivisempaa.
Lisäksi kulut kasvavat käsirasvaa ja talouspaperin kulutuksen muodossa.
Pertti Pakarinen neuvoi joskus että sillä ei ole väliä mistä on innostunut, kunhan on innostunut. Se käy harrastuksiin ja koko elämään.
Lemmikit missään muodossa. Egoismia salonkikelpoisessa muodossa.
Bloggaaja, vloggaaja ym samanlaisen harrastajat. Ei ei en tajua. Tai no sen tajuan että joku käyttää aikaansa moiseen turhanpäiväiseen huuhaaseen, mutta siinä menee yli hilseen ketkä käyttää aikaansa niiden seuraamiseen?? Mahtaa olla tylsä elämä. Itsellä hyvä kun riittää aika oman elämän käänteisiin. Ja vaikka ei riittäisi keksisin heti 10 parempaa ajan vietettä ulkona.
Mökkeily