Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri nälvi aina pyöreää tytärtäni mutta tytär laihtui tullessaan teini-ikään ja on nyt hoikka kun taas kaverin tytär on lihonut ja on nyt selvästi ylipainoinen

Vierailija
26.06.2020 |

Aikoinaan tyttöni kärsi kovasti kaverin naljailusta, kaverille se oli vitsiä vain.
Näinköhän karma on ollut katkera kalkki. Tajuaakohan edes millaista mielipahaa on itse aiheuttanut.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jänniä kavereita sulla. Ei olis enää mun kaveri jos arvostelisi ja naljailisi mun perheenjäsenille. Sanoitko edes koskaan ettei kommentit ole ok?

Sanoin. Nauroi vaan että en sitten leikkiä ymmärrä. Nyt oma tyttäreni on hoikka ja kaunis kun taas kaverin tytär on tosiaan paljon lihavampi kuin oma tyttöni ikinä oli. En ole tehnyt kommentteja hänen painostaan, mietin vain välillä,hävettääköhän kaveria koskaan.

No mutta jos tuota tapahtui useamman kerran, niin et sä kyllä silloin suojellut tytärtäsi tai tehnyt asiaa tarpeeksi selväksi kaverillesi.

Mä olen ollut vastaavassa tilanteessa, ja tein asian kyllä niin selväksi, ettei kenellekään enää olisi tullut mieleenkään naureskella tai puhua vitseistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän