Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi miehen painosta? Liian painava, hoikka vai just hyvä noin?

Vierailija
25.06.2020 |

Painoa 70-71 kiloa ja pituus 187cm. Mitä mieltä? M33

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täydelliseltä kuulostaa.

Vierailija
22/25 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh tosi hoikka ja hintelä. Olen itse 163 cm/70 kg lihaksikas ja vahva salimimmi, enkä voisi kuvitella seurustelevani noin hintelän ja heiveröisen miehen kanssa. Miesystäväni on 187 cm/100 kg ja ei haittaisi, vaikka hänellekin tulisi massaa vielä lisää. Kyllä miehen pitää olla mies eikä mikään kukkakeppi. 

Kukkakeppi ei ole mairitteleva kehu. En ole heiveröinen vaan terve, pitkä ja hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian laiha minun makuuni. Mutta mä oonkin aina tykännyt niistä luonnostaan rotevista, vähän karhumaisista äijistä.. että tolla pituudella jos olisit 90kg niin tykkäisin, eikä haittais vaikka ois siitäkin vähän lisää..

Mutta olen varmasti vähemmistössä tässä, ei mun kaverit tunnu samoja miehiä katsovan kuin minä.

Vierailija
24/25 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka olet, mutta eihän sinulle kyllä kamalasti lihaksia ole? Oletko itse tyytyväinen kroppaasi? Itse tykkään sellaisesta 190cm/115kg/alle 10% rasvat.

En ole pumpattu lihaskimppu vaan "normaali" hoikka ja pitkä mies. Olen tyytyväinen.

Ihana että olet tyytyväinen, koska silloin olet täydellinen, ihan sama mitä mieltä kukaan muu on!

Vierailija
25/25 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en huolisi, aivan liian laiha. Kymmenen kiloa lisää 👍

Olen aina ollut pitkä ja hoikka. En liho helposti ja jos yrittäisin saada painoa +10 kg lisää, olisin lihava. Ei ole koskaan ollut mahaa tai ylimääräistä kehossa, joten tuntuisi oudolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan