Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viet lapsesi päiväkotiin vaikka olet itse kotona?

Vierailija
25.06.2020 |

Siinäpä se kysymys jo otsikossa. Miksi viet lapsesi päiväkotiin näin kesäkuussa vaikka olet itse kotona?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, mielenterveysongelmat ylipäätään ongelmat selviytyä arjesta.

Vierailija
2/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsi saa siellä kavereita ja leikkiä ikäistensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen päivittäinen terapia.

Vierailija
4/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt lapsia siksi, että saan niiden avulla vapaa-aikaa. Viikolla tenavat ovat päiväkodissa ja viikonloput mummolassa, joten silloinkin minulla on mitä ihanin rauha.

Vierailija
5/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä kuukaudella jotain väliä, kun mainitsit näin kesäkuussa?

Vierailija
6/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 8-16 töitä koneella.

Vierailija
7/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kesäajalta joutuu joka tapauksessa maksamaan täyden maksun ja päiväkoti on ilmastoitu. Lapsella on siellä kavereita, hän viihtyy hyvin ja minä ennätän opiskelemaan. Tunnin kuluttua käyn hakemassa kotiin.

Vierailija
8/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se sinulle kuuluu. On erilaisia perheitä ja erilaisia tilanteita.

Vierailija
9/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei tarvitse lomaa.

Vierailija
10/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta kommentointia: yksi lykkää lapsensa hoitoon, jotta pääsee "töihin". Muuten hyvä, mutta töitä työpaikalla juuri ei enää ole (kesän aikana putiikki kiinni) ja oikeasti se töissä olemisen syy on työkaverin kanssa ihana romanssi. 

Ai että kun ollut kivaa istua samassa työhuoneessa näiden kyyhkyläisten kanssa, not. Onni oli korona, sai tehdä etätöitä.

Vierailija
11/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuta tekemistä. Ja miksi en veisi, se on täysin sallittua.

Vierailija
12/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini vie.

Jaksamisen kanssa suurta ongelmaa. Toinen lapsista tarvii paljon tukea ja huomiota, vaikka on jo 10v. Ne pari viikkoa vuodessa lepää ja hoitaa asioita, omiaan, lasten ja muistisairaan äitinsä.

Muuta vapaahetkeä ei ole koko vuonna. Tukiverkkoja ei ole, lasten isä ei lähtenyt, kuormitustekijöitä paljonkin. Aika tavalla veitsenterällä ovat koko ajan. Osa-aikasijoitustakin harkittu jaksamisen tueksi.

Että ehkäpä ei arvostella, jos ei tiedetä ja harvoin ulkopuolosena kaikkea tiedetään.

Vierailija
13/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teen kotona töitä ihan normaalin työpäivän, samoin kuin lasten isä. Lomat ovat vasta heinäkuussa, kun päiväkoti on kiinni.

Vierailija
14/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten kysyt, ap? Onko sulla itsellä asiaan joku mielipide? Mitäpä jos kertoisit sen, antaisi vähän taustaa keskustelulle.

Vierailija
15/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä. 

Vierailija
16/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap esitti kysymyksen väärin. Tarkoitti varmaan: miksi viet lapsen hoitoon vaikka itse lomailet?

Vierailija
17/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saattaa joskus käydä niin että viikon ainoa vapaapäivän arkena. Lapsi tarhaan ja ihanaa loikoilua yksi päivä. Viikonlopuksi taas töihin.

Lapsella on myös kavereita ja tekemistä siellä. Parin viikon päästä alkaa kuukauden loma, jolloin lapsikin on lomalla kuukauden.

Vierailija
18/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt lapsia siksi, että saan niiden avulla vapaa-aikaa. Viikolla tenavat ovat päiväkodissa ja viikonloput mummolassa, joten silloinkin minulla on mitä ihanin rauha.

Odotas, kun ne menevät kouluun. Joudut olemaan heidän kanssaan koulupäivän jälkeen joka päivä.

Vierailija
19/19 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vien vaikka itsellä olis pekkanen koska pääsen käymään kampaajalla esim ja siivoomaan rauhassa koko asunnon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme