Miten teknisesti saatte orgasmin yhdynnässä ,miten mies jaksaa esim.
lähetyssaarnaaja asennossa olla yhden käden varassa ja hieroa teitä toisella?
Kommentit (26)
Saan kyllä joskus ilman sormia mutta se on todella harvinaista! Ehkä 1/100 voisi olla oikea suhde, joten siksi on nykyisin aina sormet mukana ja tuntuu ihan hyvälle niinkin =) Itsestäni tuo sormien mukana olo on ihan hyvä vaihtoehto siihen nähden että olen nykyisin aina hyvällä tuulella seksin jälkeen (toisin kuin ennen kun en sitä orkkua saanut)
En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, en suuseksissä, en muuten kuin omilla sormilla. tietysti harmittaa, mutta minun kehoni on nyt vain tälläinen.
lähetyssaarnaaja asennossa olla yhden käden varassa ja hieroa teitä toisella?
varassa,vaan mä itse hieron klittaani sen panon ajan!!Kun vaan asento on semmoinen,että saan sormeni "väliin",niin huolehdin kyllä itse nautinnostani!!Ja isooot orkut tulee,jos kyrpä kirnuaa pillussa,kun mä samalla hieron klittaa!Mut sen kyrvän pitää seistä kans..jos on lerppu,ei tuu samaa tuntumaa;(
esileikkien jälkeen vaikka mistä suunnasta vie nautinnon huipulle, tänään x 2. Jos tarvitsen klitoriskoskettelua, niin sormet mukaan tai pikkuinen vibra värisemään.
N
esileikkien jälkeen vaikka mistä suunnasta vie nautinnon huipulle, tänään x 2. Jos tarvitsen klitoriskoskettelua, niin sormet mukaan tai pikkuinen vibra värisemään.
N
Vieläkin tuntuu siltä, että voisi ottaa uusinnan. Aivan ihanaa oraalista puolin ja toisin kuorrutettuna kaikella keskinäisellä kivalla.
Edellsen M
ja sekin oli ihan hakemalla haettu - kiva kyllä että onnistui, mutta vielä kivempaa olisi jos se tulisi vähän niinkuin " siinä samalla" ... Orkun saan aina kun mies hyväilee sormilla klittaa, mutta silloin mun pitää maata selällään, jalat koukussa ja h-hetken lähestyessä jännittää reisiä ja pakaroita - muuten sitä huippua ei tule koskaan. Joskus tämä onnistuu helpommin, joskus pitää olla tosi kärsivällinen ja vaan jaksaa odottaa... lopputulos on kuitenkin yleensä aina aivan mielettömän ihana orkku!
No sen yhden kerran tämä onnistui niin, että mies oli selällään, minä ratsastin väärinpäin ja laskeuduin siitä selälleen miehen päälle. Eli asento oli käytännössä ihan sama kuin aina orkkua tehtäessä, ainoa ero oli että mulla oli muna sisällä.
Mulla on vähän samanlainen fiilis kuin tässä aiemmin joku oli kirjoittanut, että se muna sisällä häiritsee jotenkin mun orkun tulemista, ja jos en saa jännitettyä reisiä / pakaroita niin orkku ei tule ollenkaan... mitään vibroja tai muita en ole vielä kokeillut, pitäisi varmaan - rakastelu ilman orkkuakin tuntuu ihanalta, haluaisin joskus kokea nämä kaksi asiaa yhtäaikaa!