Voiko purentakiskon maksaa osamaksulla?
Kommentit (8)
Huomasin vain, että joku yksityinen näin mainostanut kiskoa pari vuotta sitten myös osamaksulla. Mutta mitenköhän on julkisella?
Mulle Helsingin kaupungilla hammaslääkäri sanoi viime syksynä, että halutessaan voi maksaa osissa kun sopii siitä laskuttajan kanssa.
Mulle teetettiin julkisilla pyysin osamaksulla ei onnistunut. Lasku tuli ja sitten soitin maksutoimistoon, ettei mulla ole varaa maksaa tätä kerralla. Hän ehdotti, että jos kolmessa osassa. Korkoa ei tullut, mutta käsittelymaksua 1,50 e per lasku.
Tavallaan sain osamaksulla, mutta jälkikäteen. :(
Vierailija kirjoitti:
Huomasin vain, että joku yksityinen näin mainostanut kiskoa pari vuotta sitten myös osamaksulla. Mutta mitenköhän on julkisella?
Julkisella ei ainakaan Helsingissä tehdä kiskoja. Siis lääkäri kyllä toteaa tarpeen ja hoitaa hiomisen, mutta kyllä se labramaksu läväytetään kerralla käteen ja on aina yksityinen. Aika usein Oral tekee labratyön. Jos haluaa maksaa osamaksulla pitää kysyä suoraan labralta ja sopia heidän kanssaan.
T: hammashoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisella ei ainakaan Helsingissä tehdä kiskoja. Siis lääkäri kyllä toteaa tarpeen ja hoitaa hiomisen, mutta kyllä se labramaksu läväytetään kerralla käteen ja on aina yksityinen. Aika usein Oral tekee labratyön. Jos haluaa maksaa osamaksulla pitää kysyä suoraan labralta ja sopia heidän kanssaan.
T: hammashoitaja
Näin toimitaan pkseudulla. Tekevät muotin yms. mutta yksityinen firma hoitaa sen muotin valmistuksen.
Tuo joka sopi laskun jakamisesta kolmeen erään.
Ja jos voi niin meneekö korkoa?