Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaani ovat rumat

Vierailija
25.06.2020 |

Tämä on harmittanut minua pitkään. Hampaani muka oiottiin lapsena, mutta edelleen ne ovat vinksallaan. Tai lähinnä nuo neljä etuhammasta sekä alhaalla että ylhäällä. Etenkin yksi sojottaa ihan miten sattuu. Olen kasvoiltani todella viehättävä, mutta nuo hampaat tekevät minusta todella ikävän näköisen. Tuntuu myös, että tuo yksi hammas on viisureiden puhkeamisen myötä lähtenyt sojottamaan vielä kärkevämmin.

En oikein tiedä, että miten tätä lähtisi hoitamaan, kun en haluaisi juosta hammaslääkäreillä loputtomiin. Olen kuullut esteettisistä hoidoista myös lähinnä huonoa.

Onko kukaan hoidattanut hampaitaan aikuisiällä hyvällä menestyksellä? Osaatteko suositella Tampereelta tai sen lähiseuduilta hyvää hammashoitolaa? Tai onko Tallinnasta kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet persoonallinen. Sitä ei tarvi hävetä. Peset ja hoidat hampaat hyvin. Älä anna tuon masentaa.

Vierailija
2/5 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, persoonallisuus ei tässä nyt ihan mielettömästi lämmitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa vasta, joten en tiedä vielä tulosta. Mutta kyllä nykyisin oiotaan paljon aikuisten hampaita

Vierailija
4/5 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi. Sinusta voi tulla vaikka pääministeri vaikka hampaat ovat vinksallaan...niin on Sanna Marinillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi